home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1154 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence anno 2011
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence anno 2011  (Læst 69952 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #180: 27 Mar 2011, 14:23 »

Selvom de er to, så kan de jo stadigvæk kun spille en på spillet af gangen og generelt vil det i min optik give en række udfordringer at være to om en blog, som ikke just er til deres egen fordel.

Som Lavezzi ganske rigtig påpeger, så er ItaliensLarsen heller ikke en sindsyg erfaren gut og så vidt jeg husker, så blev han hjulpet af Neymar ved hans blog om Shakthar med grafik osv. Så fordelen er vel bare at Neymar har fået en hjælper i forhold til sidste år, men han har tidligere påpeget at hans tid er begrænset, hvilket jo næppe kan være positivt for dem.

Desuden kan den omtalte duo slet ikke vinde præmier, da Neymar er en del af crewet og vi naturligvis ikke kan vinde vores egne præmier. Så selvom duoen skulle gå hen at vinde, så vil præmierne stadigvæk være i spil til andre deltagere.

Altså for min skyld måtte de gerne kunne vinde præmierne, da det slet ikke er det der er min begrundelse for at brokke mig. Det er derimod at det skaber forskellige præmisser i konkurrencen, således at vi ikke alle sammen har de samme præmisser at deltage ud fra. Desuden skal i have omskrevet reglerne for konkurrencen, da de tydeligt siger at det kun er tilladt med én bruger pr. hold.

Jeg har selv skrevet en delt blog for et stykke tid siden, og kender til de udfordringer der er med det, og ud fra egen erfaring er disse udfordringer ikke noget der forringer deres fordel, det skaber blog endnu et element i bloggen.

Jeg har, ligesom Daniel Nordentoft ikke noget i mod at man skriver to på en blog som sådan, men syntes blot at begrundelsen for det er ramt helt ved siden af, samt at det, i mit hoved, skaber et unødvendigt spørgsmål om at alle deltagerne deltager på sammen præmisser.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #181: 27 Mar 2011, 14:26 »

Samtidig skaber det jo også problemer, da man lige netop er nødt til at gå sammen om hver eneste update, hvis man gerne vil have en blog der hænger sammen, og ikke en update på en måde og så den næste på en hel anden. Man skal være enig om en linje, og så må man holde hinanden op på, at man den linje bliver fulgt. Samtidig har man også mindre tid, da man jo ikke nødvendigvis har tid til at skrive samtidig, da den ene måske skal arbejde mandag aften, så skal den anden tirsdag, og den første skal igen onsdag.

Jeg synes, ligesom crewet, ikke at det giver nogen form for fordel, men nærmere tilfører blogkonkurrencen et nyt element.

Det kan da være det samme som hvis jeg fik en til at lave grafik til mig, det er da ikke noget at være irriteret over, det er bare at have et netværk.

Kan ikke forstå, at I KUN kan se problemer ved det og slet ikke kan se fordelene. Hvor svært er det lige at lave den røde tråd i en blog blot fordi man er to der skal skrive den? Det er jo ikke en eksamensrapport skrevet af 4-5 mennesker Wink

Mht det sidste så har du self ret, men så er elementet (hvad man ikke ved har man ikke ondt af) inde over Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #182: 27 Mar 2011, 14:27 »

Det er derimod at det skaber forskellige præmisser i konkurrencen, således at vi ikke alle sammen har de samme præmisser at deltage ud fra. Desuden skal i have omskrevet reglerne for konkurrencen, da de tydeligt siger at det kun er tilladt med én bruger pr. hold.

Jeg har selv skrevet en delt blog for et stykke tid siden, og kender til de udfordringer der er med det, og ud fra egen erfaring er disse udfordringer ikke noget der forringer deres fordel, det skaber blog endnu et element i bloggen.

Jeg har, ligesom Daniel Nordentoft ikke noget i mod at man skriver to på en blog som sådan, men syntes blot at begrundelsen for det er ramt helt ved siden af, samt at det, i mit hoved, skaber et unødvendigt spørgsmål om at alle deltagerne deltager på sammen præmisser.

Og det er præmisser der ikke var kendt for alle, hvilket måske i virkeligheden skaber det største problem. Nogle har fået lov til noget der ikke var tilladt tidligere, uden at reglerne er skrevet om hvilket gør at nogle ikke har haft muligheden for at overveje de nye muligheder, men de har derimod været forbehold et fåtal.

Enged
Gæst

« Svar #183: 27 Mar 2011, 14:32 »

Kan ikke forstå, at I KUN kan se problemer ved det og slet ikke kan se fordelene. Hvor svært er det lige at lave den røde tråd i en blog blot fordi man er to der skal skrive den? Det er jo ikke en eksamensrapport skrevet af 4-5 mennesker Wink

Mht det sidste så har du self ret, men så er elementet (hvad man ikke ved har man ikke ondt af) inde over Smiley
Jo selvfølgelig er der også fordele, men dem hev du jo frem, så derfor tog jeg fat i ulemperne. Men jeg synes generelt set ikke, at man har en fordel ved at være to om en blog.

Legenden
Manager

« Svar #184: 27 Mar 2011, 14:42 »

At sige, at det er en stor fordel, at Søren og jeg er sammen er måske en overdrivelse. At der så også bliver sagt, at vores blog bliver dobbelt så lang, kan jeg kun grine af. Tvivler på, at det bliver den længste. Peace

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #185: 27 Mar 2011, 14:47 »

Jeg kan til gengæld kun grine af, at nogle påstår det er blevet sagt. Hvis man læser mit oprindelige indlæg fremgår det, at det er ment således at det reelt set er muligt for to brugere at levere en dobbelt så lang blog som man ellers ville kunne.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #186: 27 Mar 2011, 14:48 »

Jo selvfølgelig er der også fordele, men dem hev du jo frem, så derfor tog jeg fat i ulemperne. Men jeg synes generelt set ikke, at man har en fordel ved at være to om en blog.

Hehe okay, men du kan altså stadig ikke se fordelene eller hvordan skal det forstås? Giver ikke rigtig mening at du siger der er fordele, men at der generelt ikke er... :S Opstemt

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #187: 27 Mar 2011, 14:49 »

Hvorfor ikke bare lave reglerne om, udsætte deadline for tilmelding en uges tid og giver brugerne mulighed for at lave alle mulige kombier af opsætning og så ændre måden konkurrencens afgøres på i samme hug? Så undgår man helt denne diskussion...

Swizz CataR
Manager

« Svar #188: 27 Mar 2011, 15:02 »

Mig der ikke har styr på grafikken kan ikke konkurrere med de to fordi de tager hvis sin ting (eksempelvis), og det ville jeg da være lidt irriteret over, hvorimod jeg ville acceptere det fuldt ud, hvis der var/er en der bare har styr på begge del Smiley

Jeg vil give Enged helt ret her. Alle tidligere år mig bekendt har det været tilladt at få andre til at lave grafik for sig. Dermed holder dette argurment jo ikke.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Enged
Gæst

« Svar #189: 27 Mar 2011, 15:11 »

Hehe okay, men du kan altså stadig ikke se fordelene eller hvordan skal det forstås? Giver ikke rigtig mening at du siger der er fordele, men at der generelt ikke er... :S Opstemt
Fordi ulemperne opvejer fordelen, det troede jeg var implicit.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #190: 27 Mar 2011, 15:12 »

Hvorfor er det ikke bare folk kan koncentrere sig om deres eget? hvis man brokker sig fordi de andre personer har fået visse "fordele" så viser det jo nok bare at man ikke har tillid til sine egne evner. Og helt ærligt hvor stor en fordel kan det være at være to om et projekt? Jeg tror personligt at det ville være en ulempe for mig, da jeg så skal til at diskutere og ikke kan få min opgave til at være 100% som jeg vil havde udtænkt den. men hvis i brokker jer sådan så find jer dog en partner :| problemet er altså ikke så stort her..

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #191: 27 Mar 2011, 15:16 »

Jeg vil give Enged helt ret her. Alle tidligere år mig bekendt har det været tilladt at få andre til at lave grafik for sig. Dermed holder dette argurment jo ikke.

Okay så drop det med grafikken, men det bliver sagt at det står i reglerne at man kun må være en pr. klub, så giver det ikke mening at man giver undtagelse fra dette uden at informere det andre deltagere Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #192: 27 Mar 2011, 15:17 »

Fordi ulemperne opvejer fordelen, det troede jeg var implicit.

STOP brugen af de fine ord, forstår dem ikke hehe, men så forstod jeg Wink

Swizz CataR
Manager

« Svar #193: 27 Mar 2011, 15:18 »

Hvorfor er det ikke bare folk kan koncentrere sig om deres eget? hvis man brokker sig fordi de andre personer har fået visse "fordele" så viser det jo nok bare at man ikke har tillid til sine egne evner. Og helt ærligt hvor stor en fordel kan det være at være to om et projekt? Jeg tror personligt at det ville være en ulempe for mig, da jeg så skal til at diskutere og ikke kan få min opgave til at være 100% som jeg vil havde udtænkt den. men hvis i brokker jer sådan så find jer dog en partner :| problemet er altså ikke så stort her..

Helt enig. Konkurrencen starter først fredag, så der er tid tilbage til at træffe sådanne beslutninger.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #194: 27 Mar 2011, 15:18 »

Øhm underlig konklusion... Man kan da have nok så meget tro på egne evner, men det er da altid unfair konkurrence hvis nogle får en fordel som man ikke selv har haft muligheden for at drage nytte af. En ting er at tabe på baggrund af manglende evner, men ikke pga. en unfair fordel (hvis man mener den er til stede).

Ellers var der vel for dælen ingen der brokkede sig over dommerne i fodbold right Wink

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010