home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1093 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence anno 2011
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence anno 2011  (Læst 69978 gange)
Lavezzi
Gæst

Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #135: 22 Mar 2011, 21:27 »

Jeg tror - efter at have tjekket efter - at du har ret. (ja, så ærgelig er jeg nemlig) Så jeg tager bare en måned nu.

Swizz CataR
Manager

« Svar #136: 22 Mar 2011, 21:36 »

Jeg mener nu nok at man sætter kommaer efter læsepauser og ikke kryds og bolle efter de nye kommaregler. Ja, jeg sidder og trykker F5 inde på deres hjemmeside.

Seriously though... Jeg tager nok fejl og er lort. :Q

Men er man ikke gået tilbage til det gamle system igen? Det mener jeg at have noteret mig Tunge

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #137: 22 Mar 2011, 21:38 »

Men er man ikke gået tilbage til det gamle system igen? Det mener jeg at have noteret mig Tunge

Jeg kan ganske enkelt ikke følge med i det - og det kan mine lærere heller ikke. Grin

Derfor har jeg besluttet mig for at BOYKOTTE kommaer!

Brøndby are you watching!?

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #138: 22 Mar 2011, 22:45 »

Så vidt jeg er orienteret, så bruger man stadig det ny komma regel.. Dog er jeg ikke så godt til den regel, så jeg går ud fra min egne regler. Jeg dog taget nogle af reglerne til mig Smiley

Vinokourov
Manager

« Svar #139: 22 Mar 2011, 23:24 »

Jeg mener nu nok at man sætter kommaer efter læsepauser og ikke kryds og bolle efter de nye kommaregler. Ja, jeg sidder og trykker F5 inde på deres hjemmeside.

Seriously though... Jeg tager nok fejl og er lort. :Q
Hvis man kun skal sætte komma efter læsepauser, hvad skal man så bruge kommaer til, medmindre ens punktumtast ikke virker? Wink

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #140: 23 Mar 2011, 16:21 »

Jeg hopper på Fremad Amager fra Danmarksserien Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #141: 23 Mar 2011, 16:24 »

Hvis man kun skal sætte komma efter læsepauser, hvad skal man så bruge kommaer til, medmindre ens punktumtast ikke virker? Wink

Man sætter det nye komma.

Altid komma imellem hovedsætninger, altid imellem hoved- og ledsætninger og valgfrit imellem led- og ledsætninger. Med andre ord sætter man det efter kryds og bolle.

EDIT: Pausekommaet hører ikke hjemme i dansk og er i øvrigt langt sværere at sætte, fordi det kræver en langt større forståelse for sproget. Det slipper man for at have på dansk.

EDITEDIT: Og så er det i mine øjne god skik at sætte startkommaer.
« Seneste Redigering: 23 Mar 2011, 16:27 af Adzke » Logged

søgaard
Gæst

« Svar #142: 23 Mar 2011, 19:39 »

Så har vi rundet de 50 deltagere!

Rigtig flot opbakning til konkurrencen og jeg håber på at vi får masser af rigtige gode blogs at se!

Der er en god blanding af de "normale" hold og nogle af de mere alternative holdvalg, så det skal nok blive spændende og se hvem der kan fange brugerne fra dag et Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #143: 23 Mar 2011, 19:40 »

Jeg har valgt at tilmelde mig blogkonkurrencen med Vejle da jeg har et lille projekt jeg ønsker at gennemfører. Men da det nok kun er 50/50 for at jeg rent faktisk deltager, så kan andre der gerne vil blogge og deltage med Vejle kontakte mig, og så vil jeg overveje at trække mig så jeg ikke holder pladsen for en anden..

Ellers ser jeg frem til at udføre mit lille projekt, selvom det er noget sent at jeg får mig tilmeldt, og dermed ikke har meget tid til at forberede mig, da det er et langsigtet projekt..

HansenLFC
Gæst

« Svar #144: 23 Mar 2011, 19:42 »

Jeg har valgt at tilmelde mig blogkonkurrencen med Vejle da jeg har et lille projekt jeg ønsker at gennemfører. Men da det nok kun er 50/50 for at jeg rent faktisk deltager, så kan andre der gerne vil blogge og deltage med Vejle kontakte mig, og så vil jeg overveje at trække mig så jeg ikke holder pladsen for en anden..

Ellers ser jeg frem til at udføre mit lille projekt, selvom det er noget sent at jeg får mig tilmeldt, og dermed ikke har meget tid til at forberede mig, da det er et langsigtet projekt..

SÅÅÅDAN !!!   Djævel

Jeg følger og glæder mig til at se projektet!  Thumbs Up

Gungner
Gæst

« Svar #145: 23 Mar 2011, 19:53 »

Så har vi rundet de 50 deltagere!

Og jeg som har lovet mig selv at tjekke samtlige blogs ud, for at give alle en lige chance! Udover at skrive min egen. Jeg får travlt  Grin

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #146: 23 Mar 2011, 20:47 »

FØJ siger jeg bare!  ticked off

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Guldbrand
Blogmester

« Svar #147: 23 Mar 2011, 20:49 »

FØJ siger jeg bare!  ticked off

Hvad er det nu galt i det...  Huh     Wink

Erzael
Manager

« Svar #148: 23 Mar 2011, 20:50 »

Fantastisk med så mange deltagere. Jeg glæder mig som altid som et lille barn til blogkonkurrencen, da blogs, både at skrive, og at læse, simpelthen er min yndlingsbeskæftigel se her på sitet. Så at der popper 50 styks op den første april gør bare endnu mere fantastisk. Det ser jeg sku frem til Wink

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #149: 23 Mar 2011, 20:51 »

Hvad er det nu galt i det...  Huh     Wink

Med VB? Jeg er fra Horsens, så jeg kan give dig 7000 grunde hvis du ønsker Wink

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010