home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1014 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence anno 2011
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence anno 2011  (Læst 69853 gange)
Legenden
Manager

Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #75: 17 Mar 2011, 16:32 »

Er det ikke dig fra ML?
Sjovt, at se dig her også.
Ærgerligt du ikke deltager Neymar.
Jo, det er da mig. Måtte også stalke dig herinde!
Ja, i lige måde.
Enig, men måske ender det med min deltagelse.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Zone 43
Manager

« Svar #76: 17 Mar 2011, 18:56 »

I er velkomne til at komme med argumenter for at overbevise mig, men som det er nu, så vil det både blive besværligt og jeg tror simpelthen det vil være en ting, som nemt vil kunne få indflydelse på selve konkurrencen, fremfor den fede sideting, som den kunne være.

En mulighed kunne være, at sætte oddsene i tidsrummet efter konkurrencen er slut og enten før eller efter stemmerne tikker ind. Så er der også mulighed for f.eks. at sætte to af de mest populæreste blogs overfor hinanden. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #77: 17 Mar 2011, 23:50 »

En mulighed kunne være, at sætte oddsene i tidsrummet efter konkurrencen er slut og enten før eller efter stemmerne tikker ind. Så er der også mulighed for f.eks. at sætte to af de mest populæreste blogs overfor hinanden. Tunge

Det skulle vel i så fald være efter stemmerne er sendt ind Smiley? Igen for at undgå det tænkelige at man så stemmer efter hvad man har spillet på.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Erzael
Manager

« Svar #78: 18 Mar 2011, 07:22 »

Så kunne man sætte yderligere en eller to dage på, hvor folk har stemt, og man ikke kan stemme mere, men tilgengæld kan man oddse på hvem der skal vinde Wink

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #79: 18 Mar 2011, 09:08 »

Så har jeg tilmeldt mig, og det er vel 4. eller 5. gang, at jeg nu er med i blogkonkurrencen! Wink Lad os håbe, at jeg kan holde den kørende hele måneden den her gang Grin

Guldbrand
Blogmester

« Svar #80: 18 Mar 2011, 12:38 »

Overvejer stadig om jeg skal tilmelde mig, men finder nok ud af det i aften.. Men hvad sker der for at Bundesligaen altid er så ringe præsenteret under blogkonkurrencerne. .? Der er utrolig mange spændende hold, og så er det en jævn liga med undtagelse af Bayern...

Men interessen for Bundesligaen og de tyske hold har åbenbart aldrig været stor her på siden..   Ubeslutsom

Szczesny
Manager

« Svar #81: 18 Mar 2011, 13:02 »

Overvejer stadig om jeg skal tilmelde mig, men finder nok ud af det i aften.. Men hvad sker der for at Bundesligaen altid er så ringe præsenteret under blogkonkurrencerne. .? Der er utrolig mange spændende hold, og så er det en jævn liga med undtagelse af Bayern...

Men interessen for Bundesligaen og de tyske hold har åbenbart aldrig været stor her på siden..   Ubeslutsom

Det kan være, hvis du laver glimragende blog, Guldbrand, at interessen for at spille i Bundesligaen stiger, og der dermed vil være flere tyske klubber repræsenteret i blogkonkurrencen til næste år Smiley

Synes da ihvertfald selv, at det kunne være interessant at se noget fra den tyske række - især med den udvikling ligaen har vist i år Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #82: 18 Mar 2011, 13:04 »

Først et forsinket tillykke med sønnen til Dusty Wink

Jeg har selv overvejet om jeg har tiden til at blogge med i år, da kæresten og jeg lige har købt hus. Det skal sættes lidt i stand i løbet af den næste måneds tid, men skulle helst være klart til indflytning d. 15. april. Derudover så er der jo osse alt det halløj med flytning af internetforbindelse n.

Når alt det er sagt så er lysten til at skrive en blog til stede, men om der kan komme noget fornuftigt ned på "papiret" ved jeg ikke... derfor tænker jeg nok lige lidt mere.

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #83: 18 Mar 2011, 13:41 »

Først et forsinket tillykke med sønnen til Dusty Wink

Jeg har selv overvejet om jeg har tiden til at blogge med i år, da kæresten og jeg lige har købt hus. Det skal sættes lidt i stand i løbet af den næste måneds tid, men skulle helst være klart til indflytning d. 15. april. Derudover så er der jo osse alt det halløj med flytning af internetforbindelse n.

Når alt det er sagt så er lysten til at skrive en blog til stede, men om der kan komme noget fornuftigt ned på "papiret" ved jeg ikke... derfor tænker jeg nok lige lidt mere.

Nu hvor du har valgt Dortmund, så forpligter du dig til at deltage, og komme med updates dagligt af højeste kvalitet   Peace

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 18 Mar 2011, 14:13 »

Nu hvor du har valgt Dortmund, så forpligter du dig til at deltage, og komme med updates dagligt af højeste kvalitet   Peace

Er skam gået i gang Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Gungner
Gæst

« Svar #85: 18 Mar 2011, 14:15 »

Det skal nok blive en spændende konkurrence! Det er mange af de deltagende blogs (udover min egen Wink ) jeg ser frem til at læse!

SirToby
Manager

« Svar #86: 18 Mar 2011, 14:35 »

Der er tale om en masse prestige, når vi snakker FmFreaks' blogkonkurrence. Det er efterhånden noget tid siden, jeg har haft en blog kørende, så hvilken bedre mulighed end at deltage her. Jeg overvejer det kraftigt.

DenGaleViking
Lilleputspiller
*

« Svar #87: 18 Mar 2011, 15:33 »

Er også godt i gang med skriveriet. Skal nok blive sjovt :-)

Esforço, dedicação, devoção e glória

http://www.youtube.com/v/REN67hs8wnA

Kefiren
Ynglingespiller

« Svar #88: 18 Mar 2011, 16:21 »

Glæder mig til at skrive lidt om FC Malamuk fra Grønland! Opstemt

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #89: 18 Mar 2011, 16:28 »

Det er lige gået op for mig Málaga CF har en rigmand som ejer. Det var ikke lige hvad jeg håbede på, så nu er jeg atter splittet om hvilket hold jeg skal tage. Regner med at skifte hold, men hvis ikke jeg finder noget tilsvarende spændende Málaga, er min deltagelse i konkurrencen yderst tvivlsom. Men nu må vi se. Under alle omstændigheder glæder jeg mig til det hele begynder, hvad enten jeg så er tilskuere eller skribent.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010