home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1029 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence anno 2011
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence anno 2011  (Læst 69874 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #45: 16 Mar 2011, 18:17 »

Kan godt li alle de "gode" fra forrige gange melder fra.
Så kan jeg måske vinde Opstemt Eller i hvert fald ikke tabe helt!

Dusty78DK
Manager

« Svar #46: 16 Mar 2011, 18:23 »

Det kommer som lidt af et chok, Dusty!
Især efter jeg for lidt over en uge siden fik den pb fra dig vedrørende om denne konkurrence blev til noget i år. Jeg gik egentlig udfra at du allerede var godt i gang med planlægningen til dette års konkurrence, eftersom du skrev den pb? Smiley

Jeg vidste godt jeg ikke have tid, men jeg overvejede at stille op alligevel. Derfor. Men jeg har spillet FM 2011 i måske 3 timer i alt  Shockeret og aner ikke hvilken klub jeg skulle vælge.

Så mangler jeg også det sædvanlige drive og engagement.

Men fordi konkurrencen er så fed, overvejede jeg at stille op alligevel

patrick J
Manager

« Svar #47: 16 Mar 2011, 18:51 »

Jeg vil gerne officielt meddele, at jeg IKKE deltager i konkurrencen i år. Jeg ville gerne, og har været med de sidste 4 år i træk. Men jeg har slet ikke tiden og energien til at lave noget jeg ville være tilfreds med. Bl.a. fordi jeg fik en lille søn for 2 måneder siden.

Men jeg vil gerne sige mange tak til alle dem der har læst alt det jeg har skrevet gennem årene og til dem, der stemte på mig gennem konkurrencerne.

Mit liv har ændret sig meget det sidste halve år, så jeg tror ikke jeg skriver flere blogs.

Jeg vil nok kigge lidt med under konkurrencen og håber at se en masse nye supertalenter.
Er jeg godt nok ked af at høre. Min stemme er de sidste 2 år landet på dig, og havde set meget frem til din blog.
Dog er det helt forståeligt og stort tillykke med den lille.  Thumbs Up

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zulue
Manager

« Svar #48: 16 Mar 2011, 18:56 »

Jeg vil også godt nævne, at chancen for at jeg deltager i dette års blogkonkurrence er utroligt lille - kan godt se, at jeg ikke er et så hypet navn herinde, men er stadig stolt over min Blogmester-titel for to år siden! God vind til alle, jeg skal nok læse med, og selvfølgelig vil jeg stemme på min favorit. Glæder mig allerede til navne som Nibali og hvem der nu ellers har meldt ud, at de er klar.

patrick J
Manager

« Svar #49: 16 Mar 2011, 19:05 »

Jeg vil også godt nævne, at chancen for at jeg deltager i dette års blogkonkurrence er utroligt lille - kan godt se, at jeg ikke er et så hypet navn herinde, men er stadig stolt over min Blogmester-titel for to år siden! God vind til alle, jeg skal nok læse med, og selvfølgelig vil jeg stemme på min favorit. Glæder mig allerede til navne som Nibali og hvem der nu ellers har meldt ud, at de er klar.
Ej men altså. Typisk nok så var det lige præcis dig jeg tænkte på som en mulig vinder, og jeg så meget frem til din blog, nu hvor Dusty ikke deltager.  ticked off

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

søgaard
Gæst

« Svar #50: 16 Mar 2011, 19:06 »

Personligt synes jeg det er synd at vi kommer til at mangle nogle af de store kanoner. Dusty er jo stabiliteten selv, hvilket hans efterhånden mange pladser på podiet bevidner. Metsu1 var sidste år blot en enkelt stemme fra at sørge for vi kom i problemer, da vi så ville have stået med tre brugere på den samlede andenplads. Zulue vandt for to år siden og trods en periode med inaktivitet fra ham, så har vi jo set at han ikke har glemt hvordan en blog skal skrues sammen..

Det er en af de få chancer, hvor vi har chancen for at sammenligne nogle af den danske scenes bedste bloggere og derfor ser man selvfølgelig gerne det stærkeste felt, som der kan fremvises og der er de tre nævnte navne, som allerede har afvist deres deltagelse en del af, hvis det står til mig!

Der er desværre ikke meget vi kan gøre.. Midlerne til barnepiger, lektielavning og hvad der ellers skal til før folk deltager har vi desværre ikke endnu Tunge

Metsu1
Manager

« Svar #51: 16 Mar 2011, 20:13 »

Jeg er sgu også ked af at skuffe FMFreaks, da jeg uden sammenligning synes, det er DK's bedste FM-site  Thumbs Up

Damn, det er lige før, at alle de pæne ord og kommentarer, får mig til at overveje en blog alligevel til konkurrencen....... Peace

EDIT:
Og Swizz, du er en af mine favoritter i år, jeg husker stadig din HSV blog fra sidste år, den var sweeeet  Wink

Alfster
Blogmester

« Svar #52: 16 Mar 2011, 20:14 »

Jeg er sgu også ked af at skuffe FMFreaks, da jeg uden sammenligning synes, det er DK's bedste FM-site  Thumbs Up

Damn, det er lige før, at alle de pæne ord og kommentarer, får mig til at overveje en blog alligevel til konkurrencen....... Peace

DU SKAL VÆRE MED !!!!!

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager

« Svar #53: 16 Mar 2011, 20:15 »

DU SKAL VÆRE MED !!!!!

Hvad med dig, Alfster?

Du er da også garant for solide og underholdende blogs  Thumbs Up

Alfster
Blogmester

« Svar #54: 16 Mar 2011, 20:17 »

Hvad med dig, Alfster?

Du er da også garant for solide og underholdende blogs  Thumbs Up

Hvis du er med, så prøver jeg også!!!

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager

« Svar #55: 16 Mar 2011, 20:21 »

Hvis du er med, så prøver jeg også!!!

Hehe, det var ellers noget af en challenge Wink

Hmmm, jeg er sgu i et dillemma, hjertet siger ja, men hjernen siger nej  Ubeslutsom

Jeg går lige i tænkeboksen, mens jeg ser CL i aften, så vender jeg tilbage.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #56: 16 Mar 2011, 20:31 »

Din manglende deltagelse skader mere end nogen andens, i min optik, alene af den grund du altid er så skide innovativ.  Jeg vil begræde hvis ikke dit navn, Zulue, er at finde på deltagerlisten når konkurrencen går igang. For som sagt er du innovativ og garant for nytænkning, men dit niveau tager alligevel ikke skade - tværtimod.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Erzael
Manager

« Svar #57: 16 Mar 2011, 20:33 »

Overvejer også kræftigt at melde mig for første gang. Er bare på bar bund, ligesom Dusty, om jeg ville kunne levere noget jeg selv ville være tilfreds med. Er totalt blank overfor en synsvinkel som vil tiltale mig - og den må gerne komme snarest, så jeg kan komme igang.

Ærgeligt med de store kanoner som ikke har tid til at være med i år, men det giver forhåbentlig bare plads til et kuld nye skribenter, som kan stjæle vores øjne som i har gjort det Wink

Vinokourov
Manager

« Svar #58: 16 Mar 2011, 20:33 »

Din manglende deltagelse skader mere end nogen andens, i min optik, alene af den grund du altid er så skide innovativ.  Jeg vil begræde hvis ikke dit navn, Zulue, er at finde på deltagerlisten når konkurrencen går igang. For som sagt er du innovativ og garant for nytænkning, men dit niveau tager alligevel ikke skade - tværtimod.
Hvis du græder over en blogkonkurrence, så vil jeg gerne se det på webcam. Peace

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Metsu1
Manager

« Svar #59: 16 Mar 2011, 20:36 »

Synes godt om  Thumbs Up

Er helt enig og for satan, hvor er der egentlig mange fremragende blog-skribenter her på siden.

Det kunne være sjovt, hvis alle havde tiden/lysten til at være med i år, så det ville blive til sådan en slags All-Star blogkonkurrence  Peace

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010