home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 452 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence anno 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence anno 2011  (Læst 64470 gange)
NiklasV
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #285: 23 Apr 2011, 01:01 »

Det grafiske bør heller ikke betyde det store i en blog, ikke efter min mening i hvert fald, det bør være det skriftlige, det er trods alt en blog, bevares det må da gerne være pænt og indbydende, men jeg synes stadig ikke det er det vigtigste. Smiley
Jeg undrer mig bare over hvor få jeg ser læse de blogs, og ser sjældent folk få kommentarer, tror bare mange ikke tænker over hvor lidt der skal til for at gøre bloggere glade, blot en "jeg følger, god blog" eller lignende kan få folk til at give den lidt ekstra. Smiley
Jeg kan følge jer 100 %, og ville selv have det på samme måde som jer gutter Smiley
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #286: 23 Apr 2011, 01:07 »

Det grafiske bør heller ikke betyde det store i en blog, ikke efter min mening i hvert fald, det bør være det skriftlige, det er trods alt en blog, bevares det må da gerne være pænt og indbydende, men jeg synes stadig ikke det er det vigtigste. Smiley
Jeg undrer mig bare over hvor få jeg ser læse de blogs, og ser sjældent folk få kommentarer, tror bare mange ikke tænker over hvor lidt der skal til for at gøre bloggere glade, blot en "jeg følger, god blog" eller lignende kan få folk til at give den lidt ekstra. Smiley
Nu ser jeg din blog hedder life in the drain, synes personligt du skriver utrolig flot og meget beskrivende. Men hvis jeg skal komme med noget konstruktiv kritik, synes jeg din roman agtige skrivning (ikke misforstå mig) bliver for kedelig i længden, bare min personlige meningen. Men klart en af mine favoritter, du gør det PISSE godt! Keep it up!
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #287: 23 Apr 2011, 01:10 »

Nu ser jeg din blog hedder life in the drain, synes personligt du skriver utrolig flot og meget beskrivende. Men hvis jeg skal komme med noget konstruktiv kritik, synes jeg din roman agtige skrivning (ikke misforstå mig) bliver for kedelig i længden, bare min personlige meningen. Men klart en af mine favoritter, du gør det PISSE godt! Keep it up!

Mener du, at det er kedeligt, når han ikke kun opridser resultater, eller hvad? Og hvorfor? Det bliver jeg nødt til at forstå.
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #288: 23 Apr 2011, 01:13 »

Mener du, at det er kedeligt, når han ikke kun opridser resultater, eller hvad? Og hvorfor? Det bliver jeg nødt til at forstå.
Nej, selve skrivningen bliver for triviel, jeg mener en blog skal ikke udvikle sig til en mindre roman, efter min mening Smiley Men det er jo også bare min egen personlige mening, jeg er sikker på der er 100 andre der synes det spændende Smiley
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #289: 23 Apr 2011, 01:14 »

Nej, selve skrivningen bliver for triviel, jeg mener en blog skal ikke udvikle sig til en mindre roman, efter min mening Smiley Men det er jo også bare min egen personlige mening, jeg er sikker på der er 100 andre der synes det spændende Smiley

Hvordan bliver det trivielt?
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #290: 23 Apr 2011, 01:15 »

Nej, selve skrivningen bliver for triviel, jeg mener en blog skal ikke udvikle sig til en mindre roman, efter min mening Smiley Men det er jo også bare min egen personlige mening, jeg er sikker på der er 100 andre der synes det spændende Smiley
Jeg kan f.eks. bedre lide, når der bliver beskrevet kampe, eller andre sjove ting, istedet for den personlige vinkel fra manageren. Da jeg synes det er mere interessant at følge klubbens udvikling og ikke managerens  Rullende Øjne
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #291: 23 Apr 2011, 01:16 »

Jeg kan f.eks. bedre lide, når der bliver beskrevet kampe, eller andre sjove ting, istedet for den personlige vinkel fra manageren. Da jeg synes det er mere interessant at følge klubbens udvikling og ikke managerens  Rullende Øjne

Men det kan jeg klare i et screenshot? Hvad er "andre sjove ting", hvis det ikke er det, der sker omkring klubben og holdet?
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #292: 23 Apr 2011, 01:17 »

Jeg kan f.eks. bedre lide, når der bliver beskrevet kampe, eller andre sjove ting, istedet for den personlige vinkel fra manageren. Da jeg synes det er mere interessant at følge klubbens udvikling og ikke managerens  Rullende Øjne
Tak for din ros længere oppe, men der er vi mennesker jo forskellige, da jeg bedst kan lide at høre/skrive om managerens udvikling, da det for mig er ham der er bloggens hovedperson.
Derfor sætter jeg ham over selve FM perspektivet, og kommer sjældent med SS.
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #293: 23 Apr 2011, 01:18 »

Men det kan jeg klare i et screenshot? Hvad er "andre sjove ting", hvis det ikke er det, der sker omkring klubben og holdet?
F.eks nogle statistikker eller screenshot fra topscorer lister osv. alle mulige forskellige ting, jeg er ikke selv blogger typen og ville ikke ændre noget i hans blog. Jeg kommer blot med en kommentar som i var sultne efter, med en indblandet personlig holdning, jeg er skam ikke ude på at skabe dårlig stemning Smiley
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #294: 23 Apr 2011, 01:19 »

Tak for din ros længere oppe, men der er vi mennesker jo forskellige, da jeg bedst kan lide at høre/skrive om managerens udvikling, da det for mig er ham der er bloggens hovedperson.
Derfor sætter jeg ham over selve FM perspektivet, og kommer sjældent med SS.
Det er også dejligt med nye tiltag, og nye tiltag bliver jo mere og mere "glædeligt" at læse hvis man kan sige det sådan, ligesom man skal vænne sig til ting, før man måske synes om dem Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #295: 23 Apr 2011, 01:20 »

Vil da lige give et godt råd til folk der er kørt sur i det. Kig på hvor mange gange jeres blog er læst. Hvis vi nu tager Adzkes, i øvrigt glimrende blog, så er den læst 2800 gange hvilket altså er over 100 gange den bliver læst, pr. update!

Dog skal jeg dog ikke sige at jeg er den bedste til at komme med kommentarer, eller for den sags skyld få læst alle blogsene.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #296: 23 Apr 2011, 01:24 »

Vil da lige give et godt råd til folk der er kørt sur i det. Kig på hvor mange gange jeres blog er læst. Hvis vi nu tager Adzkes, i øvrigt glimrende blog, så er den læst 2800 gange hvilket altså er over 100 gange den bliver læst, pr. update!

Dog skal jeg dog ikke sige at jeg er den bedste til at komme med kommentarer, eller for den sags skyld få læst alle blogsene.
Jeg kigger skam også på det, men uden kommentarer, så ved man ikke hvor man står, folk kan sagtens blot have trykket på den og så ikke læse bloggen i sig selv. Desuden, mener jeg, at den også tæller med hvor mange gang man selv trykker ind, og hvis man selv trykker ind mange gange(jeg ved ikke hvorfor jeg gør det, men det gør jeg bare nogen gange) så tæller man jo selv for rigtig mange af dem, og så ved man igen ikke om folk læser med eller om man skriver til sig selv, hvis du forstår hvad jeg mener. Smiley
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #297: 23 Apr 2011, 01:33 »

Jeg kigger skam også på det, men uden kommentarer, så ved man ikke hvor man står, folk kan sagtens blot have trykket på den og så ikke læse bloggen i sig selv. Desuden, mener jeg, at den også tæller med hvor mange gang man selv trykker ind, og hvis man selv trykker ind mange gange(jeg ved ikke hvorfor jeg gør det, men det gør jeg bare nogen gange) så tæller man jo selv for rigtig mange af dem, og så ved man igen ikke om folk læser med eller om man skriver til sig selv, hvis du forstår hvad jeg mener. Smiley
Må jeg lige stille dig et hurtigt spørgsmål Benjoe? Opstemt
 - Hvordan laver du det grafiske i din blog? Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #298: 23 Apr 2011, 01:36 »

Må jeg lige stille dig et hurtigt spørgsmål Benjoe? Opstemt
 - Hvordan laver du det grafiske i din blog? Smiley
Det laver jeg i Photoshop som jeg har på trial for tiden. Smiley
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrence anno 2011
« Svar #299: 23 Apr 2011, 01:37 »

Det laver jeg i Photoshop som jeg har på trial for tiden. Smiley
Når okay, og hvordan og hvorledes med koder til indsætning af billeder osv. undskyld hvis jeg er lidt "out of bounds" mht. topic  Peace
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010