home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Netcaféen
| | | | |-+  FmFreaks officielle England netspil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks officielle England netspil  (Læst 47796 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #15: 23 Mar 2011, 16:22 »

Jeg kan sagtens følge jer, men tidligere spil har desværre vist at folk falder fra som fluer straks det går dem dårligt.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #16: 23 Mar 2011, 16:25 »

Jeg kan sagtens følge jer, men tidligere spil har desværre vist at folk falder fra som fluer straks det går dem dårligt.

jeg ved udemærket dette problem.. Har snart haft 20 netspil igang, og med det samme det går skidt for en person, smutter han bare. & ja det ødelægger spillet.. Men at give penge for at være med i et netspil, som er for sjov.. Synes jeg der er i overkanten... Kunne du ikke have gjort noget med at man kunne give alle sine FMF$, og få dem tilbage igen, indtil spillet er "dødt" ..
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #17: 23 Mar 2011, 16:27 »

jeg ved udemærket dette problem.. Har snart haft 20 netspil igang, og med det samme det går skidt for en person, smutter han bare. & ja det ødelægger spillet.. Men at give penge for at være med i et netspil, som er for sjov.. Synes jeg der er i overkanten... Kunne du ikke have gjort noget med at man kunne give alle sine FMF$, og få dem tilbage igen, indtil spillet er "dødt" ..

Well nu går pengene jo til præmier, hvilket forhåbentligt gerne skulle gøre det sjovt at ha lidt at spille om, men den optimale løsning nej bestemt ikke.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #18: 23 Mar 2011, 16:29 »

Well nu går pengene jo til præmier, hvilket forhåbentligt gerne skulle gøre det sjovt at ha lidt at spille om, men den optimale løsning nej bestemt ikke.

Men tror så også det er derfor der er så lidt "opbakning" til det.. 20-30 kr, havde været fint, men 100 kr.. Ved godt at 30 kr ikke er specielt meget, og folk nok bare ville gå fra fordi det var så lidt, men så havde man tjent 30 kr til præmie bunken + Man kunne tage en ny med..

Men forstår udemærket problemet, med at folk bailer..
Logged


Drillo
Gæst
 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #19: 23 Mar 2011, 16:32 »

ideen med at betal 100 kr. er rigtig god idet, at når man har betalt så er det få tallet der hopper fra + ved ikke om jeg har forstået det rigtigt, men ellers kunne det jo være en idé. Smiley

Alle de penge der er blevet indbetalt, skal være en form for gevinst som så bliver fordelt på 1,2 og 3 pladsen. (se det tror jeg ville fange folk)

Sunbao har du haft en lidt sløv start på jeres spil, i forhold til de 2 andre? og har i spillet imod hinanden endnu?  
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #20: 23 Mar 2011, 16:36 »

ideen med at betal 100 kr. er rigtig god idet, at når man har betalt så er det få tallet der hopper fra + ved ikke om jeg har forstået det rigtigt, men ellers kunne det jo være en idé. Smiley

Alle de penge der er blevet indbetalt, skal være en form for gevinst som så bliver fordelt på 1,2 og 3 pladsen. (se det tror jeg ville fange folk)

Sunbao har du haft en lidt sløv start på jeres spil, i forhold til de 2 andre? og har i spillet imod hinanden endnu?  

Jo jo, forstår selv ideen med at betale, for at folk ikke bare skal hoppe af + der er noget at spille for.. Det er en rigtig god ide... Synes bare 100 kr var oppe i den dyre ende for et netspil Smiley Det var alt.  Smiley
Logged


Drillo
Gæst
 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #21: 23 Mar 2011, 16:38 »

syntes ikke at 100 kr. er galt, men det er selvfølgelig en smag sag. Men tror desværre ikke at 30-40 kr. er nok til at holde på folk.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #22: 23 Mar 2011, 16:40 »

Ja de 100 kroner skulle jo gerne fastholde folk, derudover går de jo også til præmier er jo ikke sådan at vi tager nogen af pengene.

Ja Drillo min start har ikke været helt optimal scorede 6 mål de første 6 pl kampe heh. Ja Bune slog Dan 1-0 på Emirates
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #23: 23 Mar 2011, 16:41 »

Men tror så også det er derfor der er så lidt "opbakning" til det.. 20-30 kr, havde været fint, men 100 kr.. Ved godt at 30 kr ikke er specielt meget, og folk nok bare ville gå fra fordi det var så lidt, men så havde man tjent 30 kr til præmie bunken + Man kunne tage en ny med..

Men forstår udemærket problemet, med at folk bailer..

30 kroner er for lidt, 100 kroner bør alle seriøse spillere kunne overkomme imo, er jo ikke nogen bondegård trods alt.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #24: 04 Apr 2011, 01:38 »

Nu er vi tæt på afslutningen af 1. sæson.
Man City aka Niels har vundet Liga Cuppen, FA Cuppen og er i finalen af Europa League.
Jeg er i finalen af Champions League
I ligaen fører jeg før sidste runde foran Niels med 1 point mens Sune er lidt længere tilbage på en 7. plads!

Yderst spændende!!
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #25: 04 Apr 2011, 06:15 »

Er der egentlig nogen grund til at Sune deltager i det spil  ? Wink
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #26: 04 Apr 2011, 11:15 »

Hvordan afgøre man hvem der vinder? hvis nu en vandt champions league og en anden vandt ligaen.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #27: 12 Maj 2011, 23:30 »

Får i spillet på jeres spil endnu? Kunne være sjovt at høre hvem som løb med penge præmien Smiley
Logged

Pandev
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #28: 29 Maj 2011, 10:40 »

Hej... Synes det er et super initiativ... Og de 100 kr er vel noget man godt kan ligge som præmiepenge til sig selv? Så er der jo lidt ekstra at spille om...! Nu er jeg måske lidt hurtigt ude men hvornår starter næste omgang? ;-)
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle England netspil
« Svar #29: 29 Maj 2011, 10:41 »

Ja folk faldt jo desværre fra så er kun mig dan og niels i spillet jo, så vi spiller bare når vi lyster og kan, sørgeligt interessen for et seriøst netspil herinde, ikke er større.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010