home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1137 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Minecraft - The world og minecraftia created by Notch
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Minecraft - The world og minecraftia created by Notch  (Læst 18983 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: Minecraft - The world og minecraftia created by Notch
« Svar #30: 17 Jun 2011, 19:01 »

men er der nogen som vil hoste? har hele aftenen da jeg skal til fodbold i morgen (jah første gang efter min forstuvet fod :I)

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #31: 17 Jun 2011, 19:03 »

Her er der en guide til hvordan man sætter en server op med Hamachi. Det virker ikke for mig, jeg har prøvet og fået en ven til at hjælpe, men det ser ikke ud til at hjælpe. At bruge Hamachi og sætte en server op er meget nemmere end at lave en server, hvor man ikke skal bruge hamachi, fordi i den uden Hamachi skal man lave port forwarding (altså downloade en masse programmer, pilde ved sin router osv.)

Kan i fortælle lidt om spillet?

Handler det bare om at bygge ting? For mig ligner det lidt et spil fra gammel tid. Er det værd at bruge tid på? Smiley

Minecraft er meget et "sandbox" spil, altså du kan lave hvad som helst du vil. Det handler om at du er en person, og så skal du samle materiale til at du kan lave en pickaxe eller en axe eller hvad du har lyst til, for at du kan begynde at mine materialer ind, hvor du senere bygger dit hus. Så kan du udvide det ved at give dig selv nogle opgaver om hvad du vil bygge osv. Jeg kan anbefale nogle videoer, der giver en et godt indtryk af hvordan man starter med Minecraft som nybegynder.

Når man ser Minecraft videoer, så ser det ekstremt kedeligt ud, men så med det samme man prøver det, så er man afhængig. Det er virkelig de 10 Euro værd, eller hvor meget det nu koster.

EDIT: I kan bare adde mig på skype, hvis i har brug for hjælp angående Hamachi: arongreve
« Seneste Redigering: 17 Jun 2011, 19:07 af Apache » Logged

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 17 Jun 2011, 19:57 »

Jeg vil gerne hoste server i aften!  Smiley Og der vil nok blive mulighed for at spille på den igen på andre tidspunkter! Det er forresten uden Hamachi, hvilket kun giver mere stabilitet!

IP: kamds.dyndns.org

Der er mulighed for at bruge commands derinde (hvertfald nogen), så det bliver lidt nemmere at komme igang med at bygge/udforske!  Wink

Commands:
/kit (Giver en liste over forskellige kits man kan få! F.eks: /kit tools giver værktøj)
/time day/night (Siger vidst sig selv!)

Kom ind og leg! Jeg er der ikke selv ligenu, men kommer på lidt senere!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 18 Jun 2011, 12:45 af Kamds » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 17 Jun 2011, 20:00 »

nogen der er derinde nu? Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #34: 17 Jun 2011, 20:01 »

Super Kamds Thumbs Up
Kommer ind med det samme

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 17 Jun 2011, 21:22 »

fed server mig og skipper er ved at lave en by næste gang jeg logger på kan jeg lige skrive koordinator ind; i øjeblikket er der dog kun 1 flot bygning med tilhørende have og et tårn (der er under konstruktion) i er meget velkomne til at bygge videre med jeres egne bygning. Hvis det bliver godkendt og færdigt så vil jeg høre om tårnet måske kan blive spawn?

men jeg gentager fed server dog med lidt uundgåeligt lag, vi snakkes når jeg logger på senere (idag eller søndag) Smiley

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 17 Jun 2011, 21:26 »

Hvis vi får startet noget derovre, kan det sagtens blive spawn Duffk90!  Wink

Der er forresten mulighed for at jeg kan have serveren stået tændt det meste af dagen i morgen, hvis der er interesse for det!  Peace

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #37: 17 Jun 2011, 21:27 »

Hvis vi får startet noget derovre, kan det sagtens blive spawn Duffk90!  Wink

Der er forresten mulighed for at jeg kan have serveren stået tændt det meste af dagen i morgen, hvis der er interesse for det!  Peace

Det ville være super fedt, hvis du kunne det! Smiley

Jeg har ikke lige haft mulighed for at spille på den idag, men i morgen er der en stor chance for at jeg kommer til at spille meget på den Wink

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 17 Jun 2011, 21:36 »

skal til fodbold og på stadion i morgen, så jeg er nok ikke på så meget hvis overhovedet Smiley!

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 17 Jun 2011, 21:48 »

Nå, jeg har lukket serveren for i aften! Der var alligevel ikke nogen derinde!  Rullende Øjne

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #40: 17 Jun 2011, 21:55 »

Er lige logget ud fordi alle gjorde det samme og jeg kan ikke finde den føromtalte by. Gravede mig dog ind i en bakke omkring spawn, lige ned i jorden og et pænt stykke hen. Der var den fedeste grotte som jeg efter en halv time stadigvæk ikke har udforsket det hele :-)

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 17 Jun 2011, 22:11 »

Jeg er klar når du åbner den igen :-)
- Rimeligt lang tid siden jeg har spillet.

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 18 Jun 2011, 12:45 »

Jeg lader serveren stå tændt det meste af dagen i dag!  Smiley

IP: kamds.dyndns.org

Der er mulighed for at bruge commands derinde (hvertfald nogen), så det bliver lidt nemmere at komme i gang med at bygge/udforske!  Wink

Commands:
/i (Bruges til at give sig selv items, ud fra id's: /i 1 64 giver f.eks 64 Stone!)
/kit (Giver en liste over forskellige kits man kan få!)
/time day/night (Siger vidst sig selv!)
/list (Giver en liste over hvem der er online!)

Opfør jeg nu ordentligt derinde, ellers lukker jeg den ned og så bliver det ikke til noget en anden gang!  Wink

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 18 Jun 2011, 16:22 »

Skal man have købt spillet for at spille på din server, Kamds?
Jeg har bare download det, men kan ikke logge på din server? Nogen der kan hjælpe

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 18 Jun 2011, 16:43 »

Skal man have købt spillet for at spille på din server, Kamds?
Jeg har bare download det, men kan ikke logge på din server? Nogen der kan hjælpe

Ja, du skal købe det!  Smiley
Det koster omkring 100 kr. så bare kom i gang med at køb det, for det er alle pengene værd!  Wink

EDIT: Der er forresten gjort sådan at jeg skal tillade folk at bygge derinde, før de kan!  Smiley Så PM jeres Minecraft usernames til mig, hvis i vil have tilladelse!
« Seneste Redigering: 18 Jun 2011, 16:48 af Kamds » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010