home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 919 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  'One-nil to Arsenal'
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 'One-nil to Arsenal'  (Læst 6742 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: 'One-nil to Arsenal'
« Svar #15: 12 Mar 2011, 17:54 »

Spændende start på tråden...

Det er svært at skabe et britisk hold, hvis man vil ha' de bedste spillere. Dog henter jeg mange engelske regens ind for at kunne gøre holdet mere britisk.

Har ikke benyttet mig af nogle af de nævnte spillerforslag, men har istedet hentet David Luiz og Ryan Shawcross (dog blev Shawcross kun hentet fordi hans stats gjorde at han var den bedste britiske forsvarsspiller jeg kunne hente, og han har vist at han er formidabel i FM11) i virkeligheden har jeg stadig lidt problemer med nogensinde at skulle se ham i Arsenal trøjen efter hans vanvidtackling.

Men har i indeværende sæson kun lukket 11 mål ind efter 27 ligakampe.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #16: 12 Mar 2011, 17:58 »

Spændende start på tråden...

Det er svært at skabe et britisk hold, hvis man vil ha' de bedste spillere. Dog henter jeg mange engelske regens ind for at kunne gøre holdet mere britisk.

Har ikke benyttet mig af nogle af de nævnte spillerforslag, men har istedet hentet David Luiz og Ryan Shawcross (dog blev Shawcross kun hentet fordi hans stats gjorde at han var den bedste britiske forsvarsspiller jeg kunne hente, og han har vist at han er formidabel i FM11) i virkeligheden har jeg stadig lidt problemer med nogensinde at skulle se ham i Arsenal trøjen efter hans vanvidtackling.

Men har i indeværende sæson kun lukket 11 mål ind efter 27 ligakampe.

Uhyggelig tackling, nu når du nævner det - kan stadig huske den tomhed jeg fik i maven bagefter.

Ift. FM er han åbenbart relevant? Det lyder lovende med 11 mål i de 27 ligakampe. Kan du uddybe din bagkæde, og hvordan du stiller taktisk - kunne være en stor hjælp for mig at få indblik i andres taktikker med Arsenal Smiley

Hvor mange har du beholdt af den oprindelige Arsenaltrup?

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #17: 12 Mar 2011, 18:40 »

Må desværre indrømme at jeg har lavet en del udskiftninger, men de fleste er sket på baggrund af at jeg fik tilbudt spillere som fx. Tevez, Suarez, X. Alonso og andre lign. stjerner. Har desuden måtte slippe Koscielny, Bendtner og lign. da de blev utilfredse da jeg hentede andre mere kompetente spillere ind.

Mit hold ser pt. således ud:
http://img585.imageshack.us/i/arsenalarsenalspillere2.png/

Som det kan ses har jeg bevaret en del af det nuværende Arsenal hold, men jeg har stille og roligt fyldt yngre spillere på, med undtagelse af Alonso. Mit mål har været at gør holdet yngre og yngre, mere end at gøre det britisk. Pt er min gennemsnitsalder 22 år.

Jeg stiller oftest op med en høj forsvarslinje, som har vist sig effektiv sammen med min angrebsivrige taktik som er som følger:
http://img858.imageshack.us/i/arsenalarsenaltaktik.png/

Det viste sig at jeg havde behov for to angribere for at øge den samlede scoringsprocent. Desuden viste det sig at hurtige kanter er et must for at få taktikken til at køre flydende, derfor bruger jeg Hazzard og Walcott. Min centrale midt bygger på kreativitet og hårdt arbejde. Alonso har (trods fortid i Liverpool) vist sig som et godt indkøb da han af og til banker et langskud ind fra 30 meters afstand.  Wink

Mit forsvar var det første jeg fik bygget op, da jeg ved at det er nøglen til at vinde mesterskabet, som i de gode gamle dage Smiley
Men med en sikker bagkæde er det også muligt at angribe modstanderen. Har indtil denne sæson brugt Joe Hart på mål, men da Neuer kom til klubben på fri transfer overtog han pladsen mellem stængerne, og har bortset fra en Cup semifinale stået nogle meget sikre kampe.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #18: 12 Mar 2011, 19:12 »

Synes det er fantastisk at man kan have så god en fire back kæde, bestående af spillere fra KUN ens eget land. Minder om de 4 legender:  Paolo Maldini, Franco Baresi, Alessandro Costacurta og Mauro Tassotti

oi oi pippo segna per noi

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #19: 12 Mar 2011, 21:04 »

Highbury---> Hvilken skin bruger du? Tunge Opstemt

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #20: 12 Mar 2011, 21:27 »

Bruger Galaxy med et Arsenal flag jeg havde liggende (kan ikk li huske hvor jeg fandt det), som baggrundsbillede.
Spillet føles helt forkert uden den baggrund Smiley

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #21: 12 Mar 2011, 21:39 »

Okay tak  Smiley

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #22: 07 Apr 2011, 21:36 »

Er det her Dødt? For jeg synes sq det var fedt!!!  Ubeslutsom

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #23: 17 Maj 2011, 14:54 »

Er det her Dødt? For jeg synes sq det var fedt!!!  Ubeslutsom
Pt. er den død - men afviser ikke at åbne op for den på et senere tidspunkt. Interessen og lysten er der ikke i øjeblikket. Desværre Smiley

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #24: 17 Maj 2011, 15:27 »

Okay, Ærgeligt men forståeligt  Wink Håber dog du åbner den igen på et tidspunkt  Thumbs Up

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010