home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Patch 11.3 Rettelsesliste
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Patch 11.3 Rettelsesliste  (Læst 21453 gange)
niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #30: 15 Mar 2011, 12:12 »

Ja
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Tante_inger
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #31: 15 Mar 2011, 13:39 »

Skal da godt nok lige love for at der er blevet rettet i Økonomien i Danmark....... Nu har jeg kun lige startet et spil op med Randers FC, og der starter de med en negativ balance på 33 millioner. hvilket kan undre en del, da Randers FC Holding regnskab for 2009/2010 viste et underskud på 4,5 millioner. Hvorefter Egenkapitalen i Randers FC holding er nede på 43,1 mill. se evt. link. http://www.bold.dk/nyt/Randers-FC-ud-med-underskud.

Er den finansielle situation i klubben baseret på fodbold kl ubbens regnskaber alene viser tallene for 2009/2010 et underskud på 6 millioner,  og efterlader en egenkapital i Randers FC på 16. millioner. kliipet fra årsberetning 2009/2010: " Som det formentlig er alle bekendt har den økonomiske afmatning ramt mange fodboldselskaber hårdt. Vi er ikke gået ram forbi. Årets resultat blev et underskud på 6 MM kroner efter skat ud af en omsætning på 57 MM kroner sammenlignet med et underskud på 3,4 MM forrige år. Vi bliver aldrig tilfredse med at rapportere underskud, men jeg tillader mig at anføre at det dels er på linje med forventningerne og udmeldingerne, dels langt fra kan måle sig med de underskud vi ser såvel nord og syd som vest og øst for os – heldigvis da. Egenkapitalen er nu på 16 MM kroner – stadig langt over DBU’s minimumskrav." Se link: http://www.randersfc.dk/index.php?afd=1&side=4766
(hvor at holding selskabet bag havde et samlet overskud på 1,5 mill, hvilket jo så giver de -4,5 mill nævnt tidligere.)

Derudover er der selvfølgelig lavet et flot stykke arbejde med at få opdateret truppen, så det passer med de spillere som er der nu. Det eneste der springer gevaldigt i øjet, især med henblik på den såkaldte finansielle Krise Randers FC har i spillet, er selvfølgelig de 20 millioner som Yura Movsisyan blev solgt for. dette mener jeg endnu en gang viser, at de økonomiske tal, der bliver brugt i spillet for Randers FC, er skudt helt ved siden af. Jeg har endnu ikke prøvet at kigge de andre danske klubber igennem.

JEg må dog også indrømme at jeg kun lige nåede til at kigge på økonomien i spillet og kun har spillet en enkelt kamp, så det kan vel godt ske at der dumper 20 mill. kr. ind i regnskabet for salget af Movsi. d. 01.01.2011?



Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #32: 15 Mar 2011, 13:51 »

Synes man bliver meget meget hårdt ramt af skader i den nye Patch, er det meningen eller har jeg bare været vildt uheldig?
Logged

mikejensen
Gæst
 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #33: 15 Mar 2011, 14:04 »

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at få svar på et par spørgsmål, hvis der selvfølgelig er nogen som kan hjælpe.

1) Har Barcelona fået/får denne arabiske kæmpesponsor i den nye patch?
2) Flytter West Ham til det olympiske stadion i London?

Mvh.

Logged

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #34: 15 Mar 2011, 14:19 »

Ved ikke med Barca, men West Ham flytter ikke til det nye olympiske stadion, da det først er blevet bekræftet efter d.1/2
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #35: 15 Mar 2011, 14:24 »

    Spain
    -----
    - Squad numbers 1, 13 and 25 now blocked from being given to outfield players.

Det forstår jeg ikke. Der er da flere markspillere i La Liga, der spiller med nummer 25: Hernán Bernadello (Almería), Felipe Caicedo (Levante), Ivan Rakitic (Sevilla), Javi Poves (Sporting Gijón).
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

kb50705
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #36: 15 Mar 2011, 14:31 »

Nogen der ved, hvad status er på Valencia, Owen og Hargreaves i den nye patch Huh
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #37: 15 Mar 2011, 15:35 »

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at få svar på et par spørgsmål, hvis der selvfølgelig er nogen som kan hjælpe.

1) Har Barcelona fået/får denne arabiske kæmpesponsor i den nye patch?
2) Flytter West Ham til det olympiske stadion i London?

Mvh.



1.Formentligt, men giver næppe penge til køb nu og her blot en ekstra indtægt hver sommer.
2. Det er projektet næppe langt nok henne til at de gør, det er pt ikke en endelig beslutning at de får det, og spurs truer med sags anlæg, så skal du næppe regne med.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #38: 15 Mar 2011, 15:37 »

Nogen der ved, hvad status er på Valencia, Owen og Hargreaves i den nye patch Huh

Haregreaves er skadet i 3 måneder mens Owen og Valencia ikke er skadet :-)
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #39: 15 Mar 2011, 15:50 »

Andre der har observeret, at der næsten ikke scores på hjørnespark længere? Endvidere syntes jeg heller ikke mine skytter scorer på direkte frispark længere. Andre med samme observationer?
Jeg synes at jeg scorer på rimelig mange hjørnespark. Til gengæld synes jeg at spillerne er langsomme til at dække op. De starter med at stille sig i en klump hvorefter de langsomt finder deres mand.
Logged

Baggs
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #40: 16 Mar 2011, 20:20 »

Jeg synes at jeg scorer på rimelig mange hjørnespark. Til gengæld synes jeg at spillerne er langsomme til at dække op. De starter med at stille sig i en klump hvorefter de langsomt finder deres mand.

Det er da meget realistisk...hvis man altså spiller med Brøndby!
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #41: 20 Mar 2011, 20:52 »

Synes man bliver meget meget hårdt ramt af skader i den nye Patch, er det meningen eller har jeg bare været vildt uheldig?

Jeg bliver fandme også hele tiden ramt af skader! Det er helt vildt, og en kende urealistisk hvis jeg selv skal sige det :S
Logged

FC Barcelona

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #42: 21 Mar 2011, 12:42 »

det er vildt irreterende med de mange skader i den nye patch, man kan ikke få lov til at skabe sig en grund stamme før 7 spillere er ude i mindst et par måneder
Logged

Tidligere: Baloo38

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #43: 24 Mar 2011, 12:27 »

Tror bare jeg fortsætter med at spille med den 11.2.1 patchen og så med Berendts update. Lyder ikke til at denne er værd at hente? Eller tager jeg fejl?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Patch 11.3 Rettelsesliste
« Svar #44: 24 Mar 2011, 15:18 »

Tror bare jeg fortsætter med at spille med den 11.2.1 patchen og så med Berendts update. Lyder ikke til at denne er værd at hente? Eller tager jeg fejl?
Jeg synes at spillet er blevet væsentligt forbedret efter opdateringen. Jeg fik en masse crash dumps under 11.2.1 men jeg har ikke fået nogle med 11.3.0 og ens dødboldindstillinge r bliver heller ikke glemt længere.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010