home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)  (Læst 5637 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
« Svar #15: 03 Mar 2011, 22:25 »

http://img232.imageshack.us/f/afcajaxajaxplayers.png/

Ajax 2 & U19 er ikke videre spændende.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2011, 22:29 af Yessir » Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
« Svar #16: 03 Mar 2011, 22:30 »

Af SS kan jeg se vi har begået en fejl. Der er en nyere version af scenariet - den får I selvfølgelig med det samme Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
« Svar #17: 03 Mar 2011, 22:33 »

Logged

theALEXANDER
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
« Svar #18: 03 Mar 2011, 22:36 »

Hvor er ajax's nuværende unge stortalenter, såsom Eriksen, sulejman og anita?..
Dette hold er jo alligvel et stykke oppe i alderen, så nogle udskiftninger ville ske inden for et par år..
Logged

FC Barcelona - Mes que un club <3

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
« Svar #19: 03 Mar 2011, 22:36 »

Med klubbens egne menes der så spillere af egen avl?
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
« Svar #20: 03 Mar 2011, 22:38 »

Hvor er ajax's nuværende unge stortalenter, såsom Eriksen, sulejman og anita?..
Dette hold er jo alligvel et stykke oppe i alderen, så nogle udskiftninger ville ske inden for et par år..

Det SS du kan se er af den gamle version. Den nye version skulle gerne være klar om lidt :-)

Med klubbens egne menes der så spillere af egen avl?

Ja samt spillere som fik deres helt store gennembrud i klubben i en ung alder.

:-)
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
« Svar #21: 03 Mar 2011, 22:47 »

Så skulle de nyeste versioner samt SS være oppe i første indlæg og i downloadsektionen Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
« Svar #22: 03 Mar 2011, 22:51 »

Så til lidt kritik, jeg har svært ved at se hvor grænsen er blevet sat. Hvis Chivu/Pienaar/Culina burde spille i klubben, burde Ibrahimovic/Maxwell/McCarthy/Mido/Van Der Sar/ kke også spille i klubben?

Af andre spillere man måske skulle have overvejet er der Krohn-Dehli/Melchiot/Van Der Meyde/Pique.

Alt i alt er det dog en spændende DB, der læner sig godt op af de kriterier jeg plejer at spille mine egne saves med (Nationale spillere, eller i klubber som Ajax, hvor de er skolet i klubben)

Edit: Og så var det her indlæg måske spildt...
Logged


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
« Svar #23: 03 Mar 2011, 22:56 »

Så til lidt kritik, jeg har svært ved at se hvor grænsen er blevet sat. Hvis Chivu/Pienaar/Culina burde spille i klubben, burde Ibrahimovic/Maxwell/McCarthy/Mido/Van Der Sar/ kke også spille i klubben?

Af andre spillere man måske skulle have overvejet er der Krohn-Dehli/Melchiot/Van Der Meyde/Pique.

Alt i alt er det dog en spændende DB, der læner sig godt op af de kriterier jeg plejer at spille mine egne saves med (Nationale spillere, eller i klubber som Ajax, hvor de er skolet i klubben)

Nogen af dem du nævner var også klart emner til at blive tilføjet. Og der er sikkert også flere spillere som burde være på holdet og nogen som ikke burde. Det er vel smag og behag på mange måder. Men jo. Bestemt havde jeg selv overvejet Zlatan, VDS og Mido. Men i første omgang lavede vi det KUN med spillere som var egen avl. Og det er ingen af dem du nævner. Bortset fra Melchiot og Van der Meyde. Men de blev bare vejet for lette. :-)
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
« Svar #24: 03 Mar 2011, 23:01 »

Nogen af dem du nævner var også klart emner til at blive tilføjet. Og der er sikkert også flere spillere som burde være på holdet og nogen som ikke burde. Det er vel smag og behag på mange måder. Men jo. Bestemt havde jeg selv overvejet Zlatan, VDS og Mido. Men i første omgang lavede vi det KUN med spillere som var egen avl. Og det er ingen af dem du nævner. Bortset fra Melchiot og Van der Meyde. Men de blev bare vejet for lette. :-)

Hehe men så er vi tilbage ved Chivu/Pienaar/Culina + det løse. Hvad laver de dog i klubben?  Wink

Som sagt er det en god DB der følger den måde jeg spiller på i forvejen, jeg prøver bare at finde den røde tråd.
Logged


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax - Talenterne er tilbage! - Tråden (Minigame)
« Svar #25: 03 Mar 2011, 23:07 »

Hehe men så er vi tilbage ved Chivu/Pienaar/Culina + det løse. Hvad laver de dog i klubben?  Wink

Som sagt er det en god DB der følger den måde jeg spiller på i forvejen, jeg prøver bare at finde den røde tråd.

Der skal da også være plads til kritik :-) Men jeg kan godt afvise at det er noget der bliver rettet. Medmindre der bliver stødt på en større fejl. Så ville det overvejes. Men det kommer an på fejlens størrelse ;-)

Go' spillelyst allesammen :-)
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010