home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  iPad
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: iPad  (Læst 13041 gange)
SilasBelli1998
Gæst
 
iPad
« : 26 Feb 2011, 18:59 »

Hej freaks Wink

En af mine venner har et problem med sin iPad og jeg tænkte at jeg lige kunne spørge herinde.
Problemet er at når han prøver at ligge en film ind i sit iTunes kan den simpelthen ikke findes i iTunesbiblioteket.. . ticked off

Er der nogen der ved hvordan man ligger en film ind på iTunes? Smiley

På forhånd tak.
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: iPad
« Svar #1: 26 Feb 2011, 19:51 »

Hvis han finder VLC appet, er det langt lettere. Så åbner man bare iTunes, går ind under programmer på ipad'en, der vælger han VLC, og så kan han ligge de film ind som han har lyst til!
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

SilasBelli1998
Gæst
 
Sv: iPad
« Svar #2: 26 Feb 2011, 19:54 »

Tusind tak Wink
Det siger jeg lige videre til ham.
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: iPad
« Svar #3: 15 Jun 2011, 15:52 »

Findes der nogle kloge hoveder herinde der kan fortælle mig forskellen på en Ipad og en Ipad 2, udover at der er kamera i 2'eren..
Står på vippen til at skulle anskaffe mig en, men hvis den eneste forskel er et kamera, kan jeg nok godt nøjes med 1'eren..
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPad
« Svar #4: 15 Jun 2011, 15:54 »

Processoren er større
signal modtageren er bed
den er tyndere
den er lettere
den har bedre skærm
ja stort set alt på den er opgraderet
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

SørenA
Gæst
 
Sv: iPad
« Svar #5: 06 Sep 2011, 20:34 »

Nogen der ved hvorfor det tager så længe at gendanne fabriksindstillinge rne på en Ipad 2?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPad
« Svar #6: 06 Okt 2013, 20:00 »

Til jer der ejer en iPad, kunne jeg godt tænke mig at vide, om 16GB er nok? Det virker for mig som rimelig meget, og derfor virker 32 unødvendigt.

Hvor mange GB bruger I, og hvad har I derpå?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPad
« Svar #7: 06 Okt 2013, 20:05 »

Behovet varierer jo fra person til person, så skal ikke kunne sige hvorvidt 16 vil være nok for dig, men jeg synes personligt, at det er helt fint. Jeg har endnu ikke haft problemer med pladsmangel. For at det ikke skal være løgn er langt størstedelen af den plads jeg bruger, optaget af ting i forbindelse med min uddannelse, hvilket du vel givetvis ikke skal have...



Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPad
« Svar #8: 06 Okt 2013, 20:11 »

Behovet varierer jo fra person til person, så skal ikke kunne sige hvorvidt 16 vil være nok for dig, men jeg synes personligt, at det er helt fint. Jeg har endnu ikke haft problemer med pladsmangel. For at det ikke skal være løgn er langt størstedelen af den plads jeg bruger, optaget af ting i forbindelse med min uddannelse, hvilket du vel givetvis ikke skal have...

Det har du ret i, og det er også derfor, at jeg har interesse i at høre, hvad I har på jeres iPad. Det kan give mig en fornemmelse af, om 16 GB er nok eller ej. Jeg ved ikke præcis, hvad der skal være på min endnu. Musik, nogle apps, lidt trænings- og taktikredskaber til mit fodbold som jeg træner er lige, hvad jeg kan komme på indtil videre. Dermed ikke sagt at der ikke bliver hentet en masse andet skidt.

« Seneste Redigering: 06 Okt 2013, 20:13 af Jakob E » Logged

JG7
Gæst
 
Sv: iPad
« Svar #9: 06 Okt 2013, 20:48 »

Jeg har ikke musik på min iPad. Størrelsen er for mig ret irrelevant - 16 gb (er det den mindste...?) er rigeligt.
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPad
« Svar #10: 06 Okt 2013, 22:13 »

Det har du ret i, og det er også derfor, at jeg har interesse i at høre, hvad I har på jeres iPad. Det kan give mig en fornemmelse af, om 16 GB er nok eller ej. Jeg ved ikke præcis, hvad der skal være på min endnu. Musik, nogle apps, lidt trænings- og taktikredskaber til mit fodbold som jeg træner er lige, hvad jeg kan komme på indtil videre. Dermed ikke sagt at der ikke bliver hentet en masse andet skidt.



Du kan jo se på, hvor meget det musik, du vil have derpå, fylder. Så må du jo også overveje, om du tror du kommer til at lægge film over på den. De fylder jo typisk en del, afhængig af kvaliteten. Jeg ville personligt aldrig købe en med under 32 GB (udover, at jeg aldrig ville købe noget fra CrApple..), men der ville jeg også lægge en masse film på.
Men det kommer jo 100% an på dit behov Smiley
Logged

Aldrig alene!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPad
« Svar #11: 06 Okt 2013, 22:16 »

Du kan jo se på, hvor meget det musik, du vil have derpå, fylder. Så må du jo også overveje, om du tror du kommer til at lægge film over på den. De fylder jo typisk en del, afhængig af kvaliteten. Jeg ville personligt aldrig købe en med under 32 GB (udover, at jeg aldrig ville købe noget fra CrApple..), men der ville jeg også lægge en masse film på.
Men det kommer jo 100% an på dit behov Smiley
Tak for svaret. Har du nogen anelse om, hvad en film fylder?
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPad
« Svar #12: 06 Okt 2013, 22:23 »

Hvad jeg ved (og det er ikke forfærdeligt meget, når det kommer til Apple-produkter...) er det ofte film, der optager mest plads i forhold til så meget andet. Jeg tænker bare, at man ofte ved, hvornår man vil se film (f.eks. rejsetid) og så kan man oftest bare kombinere det med at have en folder på computeren og så lægge nogle få film ind, så det ikke optager så meget plads. Så kan man altid skifte til næste gang, man skal se film, og det er jo nemt, hvis man har dem liggende på computeren. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPad
« Svar #13: 06 Okt 2013, 23:40 »

Tak for svaret. Har du nogen anelse om, hvad en film fylder?

Det afhænger helt af kvaliteten på filmen, men typisk 2-6 GB. Kan dog sagtens være både mindre, og langt mere. Så hvis man både har flere GB musik og måske 2-3 film, skal man være heldig, hvis der er plads til andet Smiley
Logged

Aldrig alene!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPad
« Svar #14: 07 Okt 2013, 02:22 »

Jeg har iPad 2 og bruger den til min fodbold, netflix, yousee webtv og så diverse spil. Jeg har 16 GB og bruger pt. omkring de 11. Dog har jeg ikke brugt den så meget til fodbold, som jeg havde regnet med, men er blevet mere her sidst på sæsonen, så det kommer nok Wink ... Men ellers bruges den primært som ekstra tv i soveværelset - eller når der er to kampe i tv, som gerne skulle ses Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010