home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 572 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Call Of Duty tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Call Of Duty tråd  (Læst 63623 gange)
bennojensen
Ynglingespiller

Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #240: 29 Dec 2010, 03:52 »

Har brugt 3-4 timer på at komme til level 26. Dvs. over halvejs. Kører fint Wink
du er sikkert også vild. Hvilke game modes spiller du. hvilke class osv Smiley?

Fc United of Manchester

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #241: 29 Dec 2010, 04:02 »

Det er forskellig hvilke gamemods jeg spiller. Men det er også headquarters eller Team Deathmatch. Nogen gange Domination og det andet med. Demo et eller andet. Bruger meget forskellige våben. Har en sniper, en shot-gun og en AK74u jeg bruger meget for tiden Smiley

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

bennojensen
Ynglingespiller

« Svar #242: 29 Dec 2010, 04:33 »

Det er forskellig hvilke gamemods jeg spiller. Men det er også headquarters eller Team Deathmatch. Nogen gange Domination og det andet med. Demo et eller andet. Bruger meget forskellige våben. Har en sniper, en shot-gun og en AK74u jeg bruger meget for tiden Smiley
vi må lige have en kamp, på et tidspunkt Smiley

Fc United of Manchester

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #243: 29 Dec 2010, 18:17 »

Er der nogen der er frisk på noget CoD MW2 gaming - på PS3?

bennojensen
Ynglingespiller

« Svar #244: 30 Dec 2010, 01:18 »

Last night, I got your girl into Last Stand. I used Deep Impact to Double Tap her Bouncing Bettys. She sucked me like she had Iron Lungs, I am glad I had Juggernaut. We went all night using Extreme Conditioning. Her Sleight Of Hand got me to Sonic Boom all over her face. Luckily for her I used Steady Aim so none of it went in her hair. We went round for round because I was packing Bandolier. And you didn't here us because we were both using Dead Silence.

Fc United of Manchester

Fernando
Gæst

« Svar #245: 30 Dec 2010, 14:54 »

Får man også xp når spiller 2 i online sammen? Smiley

bennojensen
Ynglingespiller

« Svar #246: 30 Dec 2010, 15:20 »

Det mener jeg ikke man gør. Men ikke noget konkret. Smiley

Fc United of Manchester

Fernando
Gæst

« Svar #247: 30 Dec 2010, 15:57 »

øv, så når man får xp når man er to sammen i online mod nogle andre, så kan man jo heller ikke stige i lvl vel?! Smiley

Enged
Gæst

« Svar #248: 30 Dec 2010, 16:22 »

Hvis det er på en public server får du xp, jo.

Don Abramovich
Manager

« Svar #249: 31 Dec 2010, 13:42 »

Her i dag blev jeg godt og grundigt træt at Black Ops. For det første, så tager det en krig før man kommer ind i en bane. Når man så kommer derind, kan man være heldig at spille et par minutter - og så kommer der Host migration. Det ender som regel i, man bare bliver smidt ud - og så skal man til at starte forfra med at finde en bane. Oven i det, så er det alt for meget lag og banerne er lavet sådan, man ikke rigtigt kan snipe. Øv. Så satte jeg MW2 i, og det kører bare derud af. 30 sek. så var jeg inde i en bane. Utroligt, de ikke kan få BO til at køre bedre. Det er jo et kæmpe spil, de har smidt vanvittige summer i...

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #250: 31 Dec 2010, 14:16 »

Har ingen problemer i at snipe, men er enig i at banerne ikke er ordentlige til det. De er for små

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

AFC
Manager

« Svar #251: 31 Dec 2010, 14:39 »

Her i dag blev jeg godt og grundigt træt at Black Ops. For det første, så tager det en krig før man kommer ind i en bane. Når man så kommer derind, kan man være heldig at spille et par minutter - og så kommer der Host migration. Det ender som regel i, man bare bliver smidt ud - og så skal man til at starte forfra med at finde en bane. Oven i det, så er det alt for meget lag og banerne er lavet sådan, man ikke rigtigt kan snipe. Øv. Så satte jeg MW2 i, og det kører bare derud af. 30 sek. så var jeg inde i en bane. Utroligt, de ikke kan få BO til at køre bedre. Det er jo et kæmpe spil, de har smidt vanvittige summer i...
Black Ops skulle vist også have visse problemer med alt mulig random lag, så det samme er sket for mig også. Får også tit en masse lag og mon ikke de får rettet det snart? Jeg er nemlig selv skuffet over Black Ops multiplayer-del.

Don Abramovich
Manager

« Svar #252: 31 Dec 2010, 15:43 »

Har ingen problemer i at snipe, men er enig i at banerne ikke er ordentlige til det. De er for små
Ja, men det er netop det, jeg mener. Banerne er alt for små til at kunne snipe ordentlig i. Nu spillede jeg lige Afghan i MW2, og det er jo en helt anden snak. Her kan man bruge sniperne til noget andet end quickscoping, som er det eneste, man rigtig kan bruge dem til i BO. Quickscoping er sådan set også sjovt nok, bare ikke når det lagger, så flyver dine skud nemlig til højre og venstre..

bennojensen
Ynglingespiller

« Svar #253: 02 Jan 2011, 16:22 »

nogle med på blcak ops Smiley?

Fc United of Manchester

Legenden
Manager

« Svar #254: 04 Jan 2011, 12:48 »

Er det muligt, at jeg kan spille mod en af mine venner online, så det kun er os to? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010