home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 488 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Call Of Duty tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Call Of Duty tråd  (Læst 56986 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #15: 27 Jan 2009, 22:03 »

Er det noget du har prøvet mange gange eller kun et par enkelte gange? For på PS3 er det artellery og det er fly der bomber rundt. Og hvis der allerede er sådan nogle igang, så man kan ikke bruge det. Så må man pænt vente til bagefter. Men hvis det sker igen så prøv at kig midt på skærmen og se om der ikke står skrevet noget. Det gør der hvertfald på PS3.
Det har ikke lykkedes mig at lave det endnu. Mega irriterende. Tror det er en bug.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #16: 27 Jan 2009, 22:09 »

Ja. Men så er det jo godt at der er en fænomonal online del (-:
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #17: 28 Jan 2009, 07:47 »

Bare fordi man ikke kan finde ud af 5'eren, Zack Peace. Men der er en skandinavisk clan fra sidste år, der nu er blevet lavet fuldstændig om til en clan til CoD5.
http://xwar.forumcircle.com/portal.php

Nu er jeg også nybegynder indenfor Call of Duty. Har kun prøvet spillene over ved en ven  Wink
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #18: 28 Jan 2009, 13:12 »

Hehe dejligt at høre og se folk der syntes godt om Call Of Duty serien. Noget der bare er så irriterende er at det kræver helt vildt meget i processor og ram osv. lige siden 4eren udkom. 5eren kræver ekstremt meget, men 4eren kører fint på min bærbar. Har hørt noget med at hvis du har en HP pavillion dv6700 eller bedre, kan du spille det på højeste opløsning, hvilket jeg kan. 5eren fik jeg i fødselsdagsgave d. 2 januar og det lagger rimeligt meget. ærgeligt ellers.. men syntes ikke de første missioner var særlig fede. senere hen blev de bedre. og jeg gider bare ikke til og købe en stationær bare for at kunne spille det spil.. hvordan har I det med det?
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #19: 28 Jan 2009, 16:26 »

DMen der er en skandinavisk clan fra sidste år, der nu er blevet lavet fuldstændig om til en clan til CoD5.
http://xwar.forumcircle.com/portal.php
En lille opdatering på denne side. Nu har Insernin(som har stået/står for det), fået clanen med ind på en hjemmeside, hvor der kan aftales clankampe. Alle er velkomne til at være med i denne clan Wink
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #20: 28 Jan 2009, 16:38 »

Hehe dejligt at høre og se folk der syntes godt om Call Of Duty serien. Noget der bare er så irriterende er at det kræver helt vildt meget i processor og ram osv. lige siden 4eren udkom. 5eren kræver ekstremt meget, men 4eren kører fint på min bærbar. Har hørt noget med at hvis du har en HP pavillion dv6700 eller bedre, kan du spille det på højeste opløsning, hvilket jeg kan. 5eren fik jeg i fødselsdagsgave d. 2 januar og det lagger rimeligt meget. ærgeligt ellers.. men syntes ikke de første missioner var særlig fede. senere hen blev de bedre. og jeg gider bare ikke til og købe en stationær bare for at kunne spille det spil.. hvordan har I det med det?

Oplevelsen er meget federe på PS3 efter min mening Peace
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #21: 28 Jan 2009, 18:31 »

Oplevelsen er meget federe på PS3 efter min mening Peace
Ja, men jeg har det ikke særlig godt med skydespil på spillekonsoller. Havde Call Of Duty 3 og James Bond til Playstation 2, og der syntes jeg at styringen er svær, men måske skulle det overvejes at købe Call Of Duty 5 Smiley
Logged

grand666
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #22: 28 Jan 2009, 19:58 »

cod4-5 er klart best på ps3,er der nogen der vil med ind og spil nu?Huh??

mit ps3 navn er grand666 hvis i tilføger mig så skriv lige at det er fra fmfreaks i kommer fra.
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #23: 30 Jan 2009, 19:21 »

Så er der kommet en ny Team DeathMatch mode. Jeg er ikke helt klar over hvad der er. Men der er hvertfald dobbelt op på pointene.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

grand666
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #24: 30 Jan 2009, 19:28 »

det må jeg heller ind og kigge på,det lyder fedt
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #25: 30 Jan 2009, 19:37 »

Fik CoD4 ind af døren for en uges tid siden, efter at jeg for omkring et lille år siden havde skilt mig af med det. Har ikke nået så meget SP, men det er jo heller ikke hovedgrunden til at spille CoD. Derimod har jeg spillet en del MP, efter jeg fik købt Xbox Live Gold til min X360 i går - og hold da kæft hvor er det fedt. Præcis ligeså fængende, som da jeg får et års tid siden spillede det. Simpelthen genialt.
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #26: 30 Jan 2009, 19:40 »

det må jeg heller ind og kigge på,det lyder fedt
Du kan eventuelt være med hos mig og en ven? Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

grand666
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #27: 30 Jan 2009, 19:51 »

vi er lige 5der spiller jeg prøver at få jer men ind,ellers mødes vi nok en anden gang...
god spiller
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #28: 30 Jan 2009, 20:19 »

vi er lige 5der spiller jeg prøver at få jer men ind,ellers mødes vi nok en anden gang...
god spiller

btw. Tillykke med at du skal være far Wink
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

grand666
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Call Of Duty tråd
« Svar #29: 30 Jan 2009, 20:37 »

mange tak bb95
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010