home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 1120 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Gamesley - Vejen til Premier League (LLM)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Gamesley - Vejen til Premier League (LLM)  (Læst 5467 gange)
Kefiren
Ynglingespiller

Sv: Gamesley - Vejen til Premier League (LLM)
« Svar #15: 20 Feb 2011, 02:35 »

Jeg følger helt sikkert!
Men med henhold til oplysninger og billeder har jeg sympati for dig. Grin

http://img189.imageshack.us/img189/8756/gamesleyss.png

Lol.. Der skal ikke meget til for at komme på googles søgeliste Peace Der er åbenbart ikke ret mange som skriver om gamesley til hverdag. Opstemt

Kefiren
Ynglingespiller

« Svar #16: 27 Feb 2011, 18:03 »

SÆSON 2011/2012:

Denne sæson gik over ALT forventning. Jeg havde forestillet mig at jeg havde kæmpet for at ligge i midten af turneringen, men sådan skulle det heldigvis ikke gå. Jeg vandt gruppen og oprykkede endnu engang.

FA VASE:
FA Vase 1. kvalrunde:
Fulburn - Gamesley 0-4 -  Craig Rand 20, Steve Davies 23, 28, Gareth Taylor 80
Det var en kamp jeg gik indtil som favoritter, og jeg vandt den også rimelig overbevisende. Steve Davies havde igen en af sine gode dage.

FA Vase 2. kvalrunde:
Gamesley - Tempest Utd 0-1
Det var en kamp hvor var en small favorit, men jeg frygtede også kampen før jeg gik indtil dem, da jeg havde set mange af Tempest Utd resultater forinden. Det var ikke noget dårligt hold, og jeg tabte desværre da Tempest Utd scorede i 90+1 min.

Det blev en hurtig udgang af en turnering hvor jeg troede jeg ville nå meget længere. Hvis jeg kigger tilbage på sidste sæson, så var denne turnering dårligere end i forrige sæson.

FA CUP:
FA Cup 1. indl runde:
Gamesley - Worcester Park 3-1 Steve Davies str 35, James Lee selvmål 52, Adam Mekki 89
Det var en kamp hvor jeg egentlig regnede med at kører det hele hjem flydende, men det gik dog ikke helt som planlagt. Jeg synes personligt at det var en dårlig kamp fra vores side af. Dog var vi heldig og vinde alligevel.

FA Cup 2. indl runde:
Daisy Hill - Gamesley 1-2 Steven Murty 72, Adam Mekki 74
Det var en kamp hvor jeg mødte et ligebyrdigt hold. Hjemmeholdet kom allerede foran efter små 26 minutter, så det var ikke den bedste start, og da jeg så endelig troede at der skulle reduceres så brændte Steve Davies sit straffespark i 40 min. Jeg kom så endelig tilbage i kampen, og kunne spassere videre imod næste runde.

FA Cup 1. kvalrunde:
Gamesley - Whitby 1-0 Steven Murty 24
Jeg gik indtil den her kamp som kæmpe undersittet. Whitby var et hold som spillede i en langt højere liga end mig, i den engelske regionale premier division (level 7 - jeg spillede i level 10). Så jeg var positiv overrasket efter at se det resultat. Jeg havde forventet at tabe, men det var dejligt at se mit hold trække sejren hjem.

FA Cup 2. kvalrunde:
Nantwich - Gamesley 0-1 Steven Murty 65
Det var igen imod en lige så svær modstander som den sidste. De spillede i samme liga som Whitby, så at se endnu en sejr imod en langt bedre modstand gav mine spillere mod på mere.

FA Cup 3. kvalrunde:
Gainsborough - Gamesley 1-3 Jon Challinor 26, Steven Murty 69, Sam Turner 75
Man kan ikke ligefrem sige at holdene blev dårligere, denne gang stod den på et hold fra Blue Square Bet North. Endnu engang troede jeg ikke på den længere, men som tidligere bliver man hurtigt positivt overrasket. Det startede med en føring allerede efter 26 min. Desværre holde føringen ikke ret lang tid før de reducerede til 1-1 i 45 min. Anden halvleg to jeg igen overtaget og vendte kampen til resultatet 3-1 til Gamesley.

FA Cup 4. kvalrunde: Gamesley - Boreham Wood 1-1 Craig Rand 44
Som før var det et hold fra samme division som Gainsborough, så det blev også en svær kamp. Desværre vandt jeg ikke denne kamp, så det stod på en udebane kamp.

FA Cup 4. kvalrunde omkamp:
Boreham wood - Gamesley 0-2 Steve Davies 92, Aidan Thomas 106
Det er jo aldrig sjovt at spille på udebane og slet ikke imod en bedre hold. Så jeg havde det ikke godt før denne kamp skulle begynde. Jeg valgte at satse på 2 angriber fremme istedet for 1. Det lykkes så først for mit hold at vinde kampen tilsidst.

FA Cup 1. runde:
Charlton - Gamesley 5-1 Craig Rand 35
Ja, der var vidst ikke så meget at sige til at jeg tabte imod dem. Vi alle kender jo holdet, og de var selvfølgelig overlegnede i forhold til mit hold. Det irriterede mig at kampen ikke foregik på hjemmebane, da det ville have givet et kæmpe tilskuertal, men sådan skulle det ikke være. Så min rejse i FA cup sluttede for denne gang. Men hvis man kigger tilbage på alle de kampe som jeg vandt imod bedre hold, så synes jeg godt mit hold kan være tilfreds med deres indsats.

Sussex League Cup:
Sussex League Cup 1. runde:
Gamesley - FC Chippenham Yth 8-0 Steve Davies 2, 5, str 14, 52, str 57, Adam Mekki 22, Jon Challinor 60, Steven Murty 80
Denne kamp endte med at blive min største sejr, så der er vidst ikke så meget at sige end en overbevisende sejr!

Sussex League Cup 2. runde:
Dersingham - Gamesley 2-2 s Jon Challinor 56 Steve Davies 105
Det gik ikke super godt. Jeg tabte desværre kampen på straffespark. Mit hold var så trætte at de formåede at brænde ALLE straffespark.

Derbyshire FA Cup North
Derbishire FA Cup North 1. runde
Gamesley - Shirland Athletic 1-0 Jon Challinor 24
Det var en stille og rolig 1-0 sejr til mit hold. Andet var der ikke at sige til det.

Derbishire FA Cup North 2. runde
Matlock Sports 2-1 f Steven Davies str 68
Jeg var mere eller mindre liga med denne kamp, da jeg havde FA cup i bag hånden, så det gjorde ikke så meget at jeg tabte denne kamp. Kampen var stille og rolig, og de vandt som beskrevet i forlænget spilletid.

Ligaen:

Jeg havde forventet en top 10 i denne sæson, da jeg ikke vidste hvor gode de andre var i forhold til mit hold. Sådan skulle det ikke være, jeg kunne godt mærke på ligaen at de var bedre end dem fra min tidligere sæson, men det blev heldigvis til endnu en sejr i ligaen og en oprykning. Så det var super!

Transfers:

Der var ikke de store forandring i min trup. Det blev til nogle nye spillere, men ikke en kæmpe oprydning i truppen. Dog røg der en del fra andet holdet og ungdomsholdet.

Økonomi:

Min økonomi blev forbedret en del! De fleste af pengene kom fra trøje-, billetsalg og pengene fra de Cups jeg deltog i. Så der var en klart forbedring. Jeg blev også halvtidsprofessione l, så nu står den på kontrakter istedet for gratis spillere. Så må vi se om økonomien kan bærer det.

Bedste 11:

Der var ikke de store forskelle fra sidste sæson og denne sæson, da det primært var de samme spillere som gik igen.

Kefiren
Ynglingespiller

« Svar #17: 27 Feb 2011, 18:04 »

Hvad foretrækker folk, at jeg bare beskriver kort turneringerne med resultater og målscorer osv. eller at jeg kommer med en beskrivelse af kampen ligesom man kan se ovenover? Alle råd er gode råd Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #18: 28 Feb 2011, 13:13 »

Spændende LLM-projekt.

Jeg kan dog ikke forstå din irritation over at spille på udebane mod Charlton, eftersom stadiumindtægter deles mellem hjemme og udehold i FA-cuppens kampe. De 11.000 tilskuere må alt andet end lige have varmet på bundlinjen. (:

Kefiren
Ynglingespiller

« Svar #19: 28 Feb 2011, 14:55 »

Spændende LLM-projekt.

Jeg kan dog ikke forstå din irritation over at spille på udebane mod Charlton, eftersom stadiumindtægter deles mellem hjemme og udehold i FA-cuppens kampe. De 11.000 tilskuere må alt andet end lige have varmet på bundlinjen. (:

Det var jeg faktisk ikke klar over. Jeg troede kun det var hjemmeholdet som fik indtægterne nice. Så var det da bedre at det var på udebane end på hjemmebane.. Peace

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 28 Feb 2011, 23:04 »

Det var jeg faktisk ikke klar over. Jeg troede kun det var hjemmeholdet som fik indtægterne nice. Så var det da bedre at det var på udebane end på hjemmebane.. Peace

Nej heldigvis deles det, hvis man er et lille hold. Derfor skal man håbe på at få små hold hjemme til at starte med så man kan komme lange og gerne møde store hold ude lidt senere.

Hvis man tager den helt rigtige beregning mener jeg faktisk at det "kun" er 80%, som deles mellem klubberne de sidste 20% går til FA til præmiepenge mv.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010