home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:38 Bubbles Blogkonkur... #16 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 14:34:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
05 Jun 2024, 13:52 Wester Jr. Blogkonkur... 11# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23325
  2 Brugere, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132826 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Joaors
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Brøndbyvester [22]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Brøndbyvester [22]  (Læst 37577 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndbyvester [1]
« Svar #15: 14 Feb 2011, 19:48 »

Følger selvfølgelig med når det omhandler Brøndby. Desuden så ser det jo rigtig godt ud! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Jyden
Gæst
 
Sv: Brøndbyvester [1]
« Svar #16: 14 Feb 2011, 20:14 »

Super start! En brøndby blog, jeg er med Smiley
Mange tak, og godt du følger med (:
Følger helt klart med...kan vel ikke andet når det er drengene fra vestegnen. Smiley
Det lyder godt (:
Følger selvfølgelig med når det omhandler Brøndby. Desuden så ser det jo rigtig godt ud! Smiley
Mange tak og godt du følger med (:
Logged

andreasjean
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyvester [1]
« Svar #17: 14 Feb 2011, 20:22 »

Bliver fedt at få afvide hvem der kommer og er bestyrrelsesformand, istedet for Per B.. Opstemt
Logged

det eneste jeg drømmer om,
det er en titel og lidt rom -
og sku vi smadre f c k,
vil det da også kunne gå

ohoh ohoh lala lala lalalaaa
ohoh ohoh lala lala lalalaaa

i parken har de et koncept;
registrering og konfekt -
men vestegnen er ik' for sjov
vi følger kun tribunens lov .

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndbyvester [1]
« Svar #18: 14 Feb 2011, 20:35 »

Synes det trækker lidt ned at, din blog hedder det samme som, Zone's Wink men kigger lidt med.
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Brøndbyvester [1]
« Svar #19: 14 Feb 2011, 20:42 »

Bliver fedt at få afvide hvem der kommer og er bestyrrelsesformand, istedet for Per B.. Opstemt
Ja, det vare heller ikke længe for afsløringen kommer (:
Synes det trækker lidt ned at, din blog hedder det samme som, Zone's Wink men kigger lidt med.
Har ændre navnet Theis, den hedder Brøndbyvester nu, zone's hedder Drengene fra vestegen (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Brøndbyvester [1]
« Svar #20: 14 Feb 2011, 21:04 »



Ny formand i Brøndby - 28.06.2010
Blot tre dage efter Per Bjerregaard forlod Brøndby IF, er man nu klar til at præsentere en ny bestyrelsesformand.

Det er ikke mere end tre dagen siden, at Per Bjerregaard to sine ting og forlod Brøndby. Nu står man så allerede
klar med en afløser, i form af klublegende Per Nielsen. Den tidligere forsvarskæmpe, har nu lagt støvlerne på hylden og i stedet fået en lidt mere formen rolle i klubben.

- Jeg kunne simpelthen ikke modstå chancen for at vende tilbage til Brøndby.  Mit hjerte har blødt, hver eneste gang jeg har set Brøndby IF tabe, og på det seneste har det været ret ofte. Det vil jeg nu rette op på, og vi skal tilbage og være Danmarks, for ikke at sige nordens bedste hold. Rom blev ikke bygget på en dag, og Brøndby bliver heller ikke genopbygget på en dag. Derfor skal i ikke forvente et mesterskab allerede den første sæson, men måske i løbet af de næste 2-3 år. Jeg har store planer for klubber, og den skal bygges op, på et fundament af unge, primært danske, talenter, som skal bære klubben fremad og skabe nye mirakler. Udtalte den nyudnævnte bestyrelsesformand Per Nielsen.

Per Nielsen kommer oprindeligt fra Aarhus, men da hans forældre flyttede til Brøndby, tog Nielsen med og blev indskrevet i Brøndby IF, i en alder af blot 5 år. Det vidste sig hurtigt at Per Nielsen havde et fremragende potentiale, og i sommeren 1993, fik han sin debut for seniorholdet. Et par sæsoner senere havde han for alvor bidt sig fast, og Brøndby vandt det danske mesterskab samme år. I år 2002 blev det ærefulde anførebind givet videre til Per Nielsen, som samme år fik debut for det danske landshold.

Året efter blev Per Nielsen kåret som årets Brøndby spiller. Han forsatte resten af sin karriere i Brøndby IF og i år 2008 lagde han så støvlerne på hylden, efter en lang og mindeværdig karriere. 5 mesterskaber, 4 pokaltitiler og en Royal League blev det til for Per Nielsen, som altid vil blive huske i Brøndby, og endnu mere, hvis han nu som bestyrelsesformand kan vende skuden i Brøndby og skabe det gamle hold igen.

Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndbyvester [2]
« Svar #21: 14 Feb 2011, 21:21 »

PerPer <3 Opstemt

spændende, spændende.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Jyden
Gæst
 
Sv: Brøndbyvester [2]
« Svar #22: 14 Feb 2011, 21:32 »

PerPer <3 Opstemt

spændende, spændende.
Tak tak (:
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndbyvester [2]
« Svar #23: 14 Feb 2011, 21:39 »

Hvor det lækkert! Opstemt
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Brøndbyvester [2]
« Svar #24: 14 Feb 2011, 21:50 »

Hvor det lækkert! Opstemt
Mange tak (:
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndbyvester [2]
« Svar #25: 14 Feb 2011, 21:55 »

Fed update! Smiley
Logged

Hala Madrid!

Jyden
Gæst
 
Sv: Brøndbyvester [2]
« Svar #26: 14 Feb 2011, 22:13 »



Farnerud forlader Vestegnen - 01.07.2010
Den svenske midtbane Alexander Farnerud har valgt at forlade Brøndby IF, til fordel for den spanske drøm.


Alexander Farnerud har spillet to sæsoner for Brøndby IF, men i dag smed han dog Brøndby trøjen til fordel for den
lyseblå Malaga trøje. Malaga skulle eftersigende have betalt i omegnen af 9.000.000 kroner for den svenske midtbane. En stor sum, som helt sikker vil gavne Brøndbys økonomiske situation. Alexander var den højestlønnede spiller i Brøndby, og klubben skulle i følge pålidelige kilder ikke længere have råd til at betale den høje løn.

- Det er selvfølgelig altid trist at skulle sige farvel til en spiller. Farnerud er en dygtig spiller, ingen tvivl om det, men han må siges ikke at have den rigtige Brøndby ånd. Derfor har vi følt os nødsaget til at sige farvel til Farnerud og ønske ham held og lykke i det spanske. Indtægterne for salget skal primært bruges til at købe en ny erstatning eller to. Udtalte bestyrelses formand Per Nielsen og forsatte

- Vi har allerede en række spillere i tankerne, blandt andet en Andreas Laudrup, syntes jeg kunne være utroligt spændende at få til klubben. Mere vil jeg dog ikke afsløre, men jeg kan love at vi nok skal finde en afløser inden sæsonen starter.

Alexander Farnerud nåede hele 47 kampe for Brøndby IF og nettet 9 gange. Dog nåede han aldrig at blive specielt populær hos klubbens mange fans. Nu skal han så til at slå sine folder i spanske Malaga. Det skal selvfølgelig blive meget spændende at følge ham der, og se om han kan slå igennem i den spanske liga, hvor man må sige at niveauet er en smule højere end i den danske Super Liga.

Efter salget af Farnerud, er det også lykkedes Brøndby at forlænge kontrakten med det unge stortalent Daniel Wass. Selvom han blot er 21 år gammel, har han allerede været inde omkring det danske landshold, og virker som fremtidens mand på Brøndbys højre back. Nu har han i hvert fald fået en ny kontrakt, som gælder til år 2014.

« Seneste Redigering: 14 Feb 2011, 22:25 af Jyden » Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Brøndbyvester [2]
« Svar #27: 14 Feb 2011, 22:15 »

Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndbyvester [3]
« Svar #28: 14 Feb 2011, 22:21 »

Dejlig indtil videre Jyden, dog et par stave og sprogfejl indimellem, men det er bestemt til at leve med når det omhandler Brøndby  Cool

Dog syntes jeg det virker underligt du skriver at "Per", udtaler sig om Andreas Laudrup som muligt emne, dette ville 9 ud af 10 gange aldrig ske i virkeligheden.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndbyvester [3]
« Svar #29: 14 Feb 2011, 22:22 »

Der mangler lige et "r" i "forlade" i overskriften, men ellers fint skrevet. Enkelt og flot layout Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010