home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  LOSC Lille Métropole
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: LOSC Lille Métropole  (Læst 2027 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
LOSC Lille Métropole
« : 13 Feb 2011, 22:12 »

Synes helt bestemt at der manglede en tråd om Lille fra Frankrig, har ofte overvejet at lave et save med dem, da de har spændende spillere som Gervinho, Adil Rami  og stjernen Eden Hazard. har aldrig prøvet at spille med dem, men ville hører om andre havde nogen erfaringer med dem. Lille har imponeret mig, ved at de fører den franske liga, og de gange jeg har set dem, har de spillet meget underholdende fodbold, de har mange gode teknikere og vil gerne spiller offensiv fodbold.  Smiley
-skriv løs! Smiley
« Seneste Redigering: 13 Feb 2011, 22:15 af jakob95kp » Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: LOSC Lille Métropole
« Svar #1: 14 Feb 2011, 22:20 »

Har nu også startet op med Lille, er så startet i januar for bare at have et spil til den næste update kommer, ligger pt 9 i ligaen, men forventer at komme op til de sjove pladser Smiley
stiller op i en 4-2-3-1(som jeg også brugte i mit Lyon save og vandt det hele med dem) hvor jeg lægger et strækt pres, efter som de ikke har de bedste forsvare, så vil helst have den oppe på de offensive pladser Smiley
har ikke rigtig købt nogle, men har fået et par nye kontrakter til de store spillere.

Hvordan stiller i op? Smiley
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LOSC Lille Métropole
« Svar #2: 14 Feb 2011, 22:33 »

har ikke et save med Lille, men ville nok stille op i en 4-2-2-1 eller 4-3-3 med Edin Hazard og Gervinho som offensive kanter Smiley
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: LOSC Lille Métropole
« Svar #3: 14 Feb 2011, 23:12 »

Jeg har netop startet op med Lille og har vundet sæsonpremieren med 5-0 over Rennes. Stiller op i en 4-5-1 med stort fokus på den fantastiske angrebstrio, hvor Hazard ligger på venstrekanten som playmaker, Sowo som forreste mand og Gervinho på højrekanten. Det er dog Obraniak, der har imponeret mig mest derude.

Har solgt Frau for 20mio og købt Thorgan Hazard for samme beløb. Udover han er et kæmpe talent, er han jo Eden Hazards bror og derfor håber jeg på, at jeg kan holde lidt længere på ham.
Logged

former zoesuckins

SørenA
Gæst
 
Sv: LOSC Lille Métropole
« Svar #4: 14 Aug 2011, 14:33 »

Det der lignede en perfekt første sæson med Lille, gik desværre i stykker da Moussa Sow og Gervinho gjorde det samme, blot 4 kampe før sæsonen var ovre.
Jeg lå ellers sikkert på 1. pladsen, og var i fianlen i pokalturneringen, men skader til mine skarpeste angribere, gjorde at jeg kun fik 6 point i de sidste 4 kampe, og derfor sluttede på 2. pladsen, 2 point efter PSG, desuden tabte jeg også pokalfinalen til OM. Det blev til en kvartfinaleplads i Europa League hvor At. Madrid vandt med samlet 4-2.

Der skete ikke rigtig noget på transfermarkedet for mig før til januar, hvor Mathias Jørgensen blev hentet for 17 mio betalt over 48 måneder. Derudover blev Freddy Adu og Alex Smithies hentet for henholdsvis 2 og 8 mio. 3 spillere kom også på lejeaftale - Clemment Grenier, Emmanuel Badu og Benjamin Stambouli.

Til denne sæson har jeg igen valgt at satse på billige spillere og unge talenter på lejeaftaler. Det er belvet til 5 indkøb som er følgende:
Leonel Galeano - 50 mio over 48 måneder
Federico Fazio - 14 mio.
Antunes - 2 mio.
ömer Toprak - 30 mio.
Valeri Bojinov - 20 mio.
Derudover er Cesar Azpilicueta, Davide Santon og Marcus Berg kommet på lejeaftaler.

Af salg er det blevet til følgende :
Gianni Bruno - 25 mio.
Mathieu Debruhy - 40 mio.
Ludovic Obraniak - 35 mio.

Målet i denne sæson må være at komme så langt som muligt i CL, og vinde ligaen, så vi kan begynde at få nogle penge på kontoen.

Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: LOSC Lille Métropole
« Svar #5: 21 Aug 2011, 21:44 »

2 sæson i Lille forløb også rigtig fornuftigt, Det blev til en kvartfinaleplads i CL, hvor Arsenal blev endesationen. Derudover Vandt vi i sidste runde det franske mesterskab.
Der skete nogle ret interessante ting på transfermarkedet i løbet af sæsonen, hvor flere store talenter kom til klubben.
Moussa Sissoko 150 mio.
Romelu Lukaku 130 mio.
Yann M'vila       90 mio.
Det fleste af disse beløb, er dog afbetalingsordninge r, og præstations afhængige beløb.

Til sæson 3 er der ikke sket det store på transferfronten, der er kommet nogle spillere på lejeaftaler bl.a. Carlos Vela og Cheik M'bengue.
Derudover er der kommet et par unge regens til klubben, som mine talentspejdere var svært begejstrede for, så jeg tog chancen, og håber at de opnår det potientale de har.

Holdet ser derfor således ud til denne sæson :
            Smithies
Beria Galeano Toprak M'bengue
              M'Vila
          Hazard Sissoko
Gervinho   Lukaku  Vela

Målet i denne sæson er at nå semifinalerne i CL, samt vinde den franske liga.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010