home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |13| Im forever blowing bubbles!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor tror du Hansen havner henne?  (Afstemning slut: 06 Apr 2011, 15:53)
Wolfsburg
- 3 (16,7%)
Stoke
- 0 (0%)
Rosenborg
- 7 (38,9%)
Sevilla
- 5 (27,8%)
Leverkusen
- 3 (16,7%)
Antal Stemmer: 18

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: |13| Im forever blowing bubbles!  (Læst 20328 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #30: 15 Feb 2011, 20:24 »

Men Noble går vel direkte ind i startopstillingen, når han bliver sin skade kvit?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #31: 15 Feb 2011, 20:28 »

Nej ikke helt. - Han vil blive skiftet ind hist og her og vil starte inde mod de mindre hold, men synes helt klart at Scott Parker & Gary O'neill gør det bedre end ham derfor starter han på bænken når han kommer tilbage fra sin skade.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #32: 15 Feb 2011, 20:39 »

Føler bare ikke jeg havde brug for ham og er sikret på den plads og også længere ud i fremtiden derfor. :-)

Tak, men kan bedre lide bare at holde mig til en bestemt farve.

Han bliver nu et af Englands største talenter senere hen, men det er jo iorden Smiley.

Jeg syntes også det er en fed farve, men det ser bare lidt underligt ud når du sætter det op således:
Målmænd:
Robert Green

Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #33: 15 Feb 2011, 20:41 »

Nej ikke helt. - Han vil blive skiftet ind hist og her og vil starte inde mod de mindre hold, men synes helt klart at Scott Parker & Gary O'neill gør det bedre end ham derfor starter han på bænken når han kommer tilbage fra sin skade.


Nu skal jeg ikke kritisere alt du gør, for det er en super blog, men ville mene Noble til hver en tid ville være i startopstillingen Smiley
Logged

FCK

Fernando
Gæst
 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #34: 15 Feb 2011, 20:50 »

Han vil selvfølgelig også starte inde i nogle kampe! :-)

Kan ikke bestemme mig for om jeg skal gå igang med næste update eller bare gøre det i morgen?
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #35: 16 Feb 2011, 09:30 »

I mit 4 år lange save, blev Stanislas den bedste spiller alle år undtagen 1, men selvfølgeligt dit valg. Wink
- God blog.
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #36: 16 Feb 2011, 10:49 »

Okay, men jeg fortryder ikke at jeg har solgt ham. Cool

Tak.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: 5# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #37: 16 Feb 2011, 12:20 »




Vi fik en noget dårlig sæsonstart da vi skulle gæste White Hart Lane og den blev, som forventet for Hansens mandskab. Vi skabte ikke særlig mange chancer i kampen og Tottenham havd eet ha af chancer, men alligevel lykkedes det dem at score på to af deres chancer. West Hams største chance var da Michael Dawson brutalt fældede unge Jack Collison på kanten af feltet og måtte gå i bad da han fik det røde kort og manden, der skulle sparke frisparket var Robbie Keane, men desværre scorede han ikke. bolden ramte stolpen og gik ud til målspark. West Hams største og farligste chance i kampen, som endte 2-0 på mål af danske, Jesper Grønkjær og engelske Peter Crouch.

I næste runde skulle The Blues fra Stamford Bridge gæste Upton Park og den kamp gik over forventning. Vi spillede smuk fodbold og skabte rigtig mange chancer og allerede i det syvende. minut scorede Demba Ba på hovedstød. Luis Boa Morte driblede ned af venstrekanten og kunne frit slå et indlæg ind over og Petr Cech fejlvuderede bolden og Demba Ba havde fri lejlighed til at, heade bolden ind. Vi gik tilfredse til pause med 1-0. Anden blev der scoret to mål mere og det andet mål, der kom skete i det 72. minut da Scott Parker hamrede bolden op i krogen og Cech havde ingen chance for at redde den. 2-0 til West Ham! Chelsea havde ikke skabt så meget i kampen, men i det 88. minut scorede Florent Malouda på frispark fra kanten af feltet, da Wayne Bridge havde nedlagt franske Nicolas Anelka. Malouda scorede sikkert og 2-1. Der skete ikke så meget andet i den kamp og West Ham kunne være stolte af det resultat de havde opnået mod ét af Englands stærkeste hold.

vs. Tottenham 0-2
vs. Chelsea 2-1
vs. Coventry 2-1
vs. Fulham 5-3
vs. Manchester United 4-1
vs. Manchester City 0-0
vs. Portsmouth 2-0

*Bemærk West Ham er
nævnt først hver gang


West Ham har virkelig været i en klasse for sig. De har vundet samtlige kampe, som de har spillet. Det meste er gået vores vej her i starten i ligaen og i Liga Cuppen, hvor vi startede med at, møde Coventry i den anden runde og det blev som forventet en sejr til West Ham på 2-1 hjemme på Upton Park og i den næste runde skulle Portsmouth gæste Upton park og det blev en ren walkover fra vores side da vi forlod banen, som vindere med en sejr på 2-0 med Jô og Hitzlsperger, som målscorere og i fjerde runde skal vi møde Wigan.

I næste runde i ligaen skulle vi møde Fulham og det skulle vise sig at, blive en målrig kamp da vi kontrollerede kampen hele vejen igennem og havde flest chancer. Vi kampen 5-3 og det var et reultat, som Hansen blev utrolig glad for.

Efter den sidste kamp mod Fulham skulle vi gæste Old Trafford, hvor der var fyldt til bristepunktet. West Ham havde selvtilliden i orden og kom med en intiuation der hed ''Lad os smadre The Devils!'' Kampen forløb helt fantastisk for West Ha, som kunne tage hjem med et fuldstændig fantastisk resultat på 1-4.

Bare fire dage efter kampen mod Manchester United. Vi skulle op imod Manchester City, som ikke havde fået den bedste start på sæsonen da de røg ud af Europa League til den svenske klub AIK Stockholm. De vandt dog deres første ligakamp 3-0 over Wigan, men derefter gik det ned af bakke for dem med to tabte kampe og tre uafgjorte. Kampen mod City forløb således fint og vi kunne tage hjem med et fint resultat på 0-0.

De første par kampe har West Ham været fantastiske de har opnået nogle fantastiske resultater mod selv de bedste hold i rækken.

Der er selvfølgelig en masse spillere, som har imponeret under min ledelse. Blandt andet har den dygtige angriber Robbie Keane gjort det fint ved at score ni mål i seks kampe. Robbie Keane ligger i øvrigt øverst på topscorelisten med ni mål den nærmeste konkurent på den liste er Arsenals marokanske angriber Mauroane Chamakh med fem mål. Også Gary O'neill og Luis boa Morte deler førstepladsen på assist listen med tre assist hver. Det dyre indkøb Jô, som kom ind fra Manchester City har desværre skuffet i de fem kampe han har spillet da det kun er blevet til ét mål.

Månedens spiller blev; Robbie Keane.

- Jeg kan ikke være andet en tilfreds med mit hold. Vi spiller smuk fodbold og er utrolig gode for tiden. Jeg er virkelig så glad for holdets seneste form - Theis Hansen.


L I G A E N
« Seneste Redigering: 16 Feb 2011, 14:35 af TheisHansen v.2 » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #38: 16 Feb 2011, 14:23 »

Ikke for at være ond og helt vildt kritisk så gav jeg op med at læse efter første afsnit :/ tror du skal kigge dine indlæg en ekstra gang igennem Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: 5# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #39: 16 Feb 2011, 15:23 »

Ked af at høre, men dejligt med kritik for så ved jeg hvad der skal forbedres.
Logged

jacobbinne
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 5# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #40: 16 Feb 2011, 17:24 »

Fed blog:D
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: 5# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #41: 16 Feb 2011, 17:35 »

Tusind tak Jacob. Smiley
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #42: 16 Feb 2011, 18:00 »

God update!  Thumbs Up
- Har du gjort et eller andet ved linjeafstanden, ell. lign?  Huh
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: 5# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #43: 16 Feb 2011, 18:56 »

Tak Soeby og nej har jeg ikke. Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: 5# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #44: 17 Feb 2011, 16:52 »

Næste update bør komme imorgen. Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010