home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 788 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |13| Im forever blowing bubbles!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor tror du Hansen havner henne?  (Afstemning slut: 06 Apr 2011, 15:53)
Wolfsburg
- 3 (16,7%)
Stoke
- 0 (0%)
Rosenborg
- 7 (38,9%)
Sevilla
- 5 (27,8%)
Leverkusen
- 3 (16,7%)
Antal Stemmer: 18

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: |13| Im forever blowing bubbles!  (Læst 20322 gange)
Fernando
Gæst
 
Sv: 2# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #15: 14 Feb 2011, 12:02 »



Ny træner i spidsen for West Ham


Ledelsen i West Ham har i dag fundet en ny træner til at stå i spidsen for West Ham efter, Avram Grant blev fyret på grund af bestyrelsens utilfredshed med sidste sæsons placering og resultater og valget om at fyre Avram, som ikke har udrettet så meget som træner for klubben kom, som en forløsning for alle og den nye træner er nu fundet. Det overraskede nok utrolig mange, da det er en ukendt manager, som bestyrelsesformand David Sullivan og resten af bestyrelsen har fundet.

David Sullivan & Theis Hansen træder ind i et presselokale fyldt med journalister og jounalisternes kæber falder til jorden da de ser en træner de aldrig har set eller hørt om før og Hansen spørger med et glimt i øjet ’’Har i set et spøgelse’’?

David Sulllivan: "Velkommen til klubben. Jeg vil nu præsentere vores nye manager, Theis Hansen, som skal stå i spidsen for klubben. Mit valg kommer nok som en kæmpe overraskelse for alle på grund af at han ikke er en så rutineret herre i trænerverdenen og ingen har hørt om ham før, men jeg og bestyrelsen bakker fuldt op ham og vi håber da, at han kan opfylde de krav vi har om en placering i top ni i denne sæson."



Theis Hansen: "Hej allesammen jeg er rigtig glad for at for lov til at arbejde sammen med så dygtige fodboldspillere og jeg glæder mig også til at arbejde sammen med mine nye kollegaer i staben."

Theis Hansen: "Jeg ved, at I alle sikkert vil kritisere og sikkert også være efter mig fra starten af, da jeg er helt ny og uden tidligere erfaring på trænerposten. Men jeg vil overbevise jer om, at, David og resten af bestyrelsen har valgt rigtigt ved at vælge mig."

Journalist fra The Sun:
"Som du selv siger, så er du helt ny i jobbet. Hvordan vil du klare skærene med hensyn til at skabe gode resultater og hjælpe til med at økonomien skal køre rundt?"

Theis Hansen: "For at resultaterne skal komme skal vi først have fastlagt en god taktik og vælge de spillere der passer bedst ind i systemet så skal resultaterne nok komme. Økonomien har jeg selv stor fokus på, for at den skal blive bedre, så klubben kan blive større og bedre."

Journalist fra Skysports.com:
"Faciliteterne i klubben er ret gode forventer du så at du kan hente nogen spillere ind og vil du også satse på de særdeles gode talenter i truppen"?

Theis Hansen: "Ja jeg vil naturligvis hente nogle par spillere ind hvis jeg mener vi har brug for det og ja jeg vil fokusere på talentarbejdet i klubben og vil rykke nogle talenter op i A-truppen"

David Sullivan & Theis Hansen forlader derefter pressemødet.

« Seneste Redigering: 14 Feb 2011, 12:15 af TheisHansen v.2 » Logged

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #16: 14 Feb 2011, 12:18 »

Opsætningen er fin, men synes stadigvæk, at der mangler en hel del skriftligt. Mange af dine sætninger er utrolig "klodset" skrevet, og somme tider er det svært at finde hoved og hale i dem. Sæt hellere nogle punktummer og lav kortere sætninger, da dine lange sætninger med forkert kommatering, nemt ødelægger indtrykket af bloggen, og de kan nemt skræmme ny læsere væk. Så mit råd til dig viile være at lave dit sprog mere enkelt, kortere sætninger og for gudsskyld så skal du skrue lidt ned for alt det talesprog. Det bliver meget trættende i længden, hvis der er for meget af det, hvilket der er nu. Men bliv ved med at arbejde, det kan med lidt hårdt arbejde blive en god blog.
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #17: 14 Feb 2011, 14:13 »

Det ser godt ud Theis, spændene med West Ham Smiley

Citat
Ledelsen i West Ham har i dag fundet en ny træner til at stå i spidsen for West Ham efter, Avram Grant blev fyret på grund af bestyrelsens utilfredshed med sidste sæsons placering og resultater og valget om at fyre Avram, som ikke har udrettet så meget som træner for klubben kom, som en forløsning for alle og den nye træner er nu fundet

Den sætning var ved at tage livet af mig Wink
Logged

FCK

Fernando
Gæst
 
Sv: 2# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #18: 14 Feb 2011, 17:31 »

Hehe tak, Nicolaj. Wink

Der skulle gerne komme en update om et par timer.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: 3# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #19: 15 Feb 2011, 12:04 »




Pre Season



Den sidste træningskamp for Hansens mandskab er hermed spillet og det er tid til at gøre status. West Ham liggede ud med at tage imod West Ham reserverne, hvilket endte lidt skuffende for, Hansens mandskab. West Ham reserverne blev ganske enkelt presset i bund i første halvleg. og første halvleg endte 0-0 mellem de to mandskaber. Der skete ikke så meget mere I den kamp borset fra at Demba Ba og Victor Obinna havde et par store chnacer de hver især brændte. Fred Sears blev kampens spiller I dette opgør og ikke uden grund. Han havde nogle rigtig giftige løb, som gjorde det vanskeligt for vores forsvar, men kampen endte således 0-0 på Upton park.

Den næste kamp skulle West Ham møde Norwich fra Englands anden bedste række og det måtte jo blive en ren walkover. Det blev som alle havde forventet, og det blev nemlig med en sejr til West Ham på 3-0. Kampen blev fuldstændig styret af os og det var ikke mange chancer, som Norwich kom frem til. Målscorene blev – Luis Boa Morte, Robbie Keane & Victor Obinna.

vs. West Ham reserver 0-0
vs. Norwich 3-0
vs. Hartlepool 4-0
vs. Derby 5-0
vs. Bradford 3-2

*Bemærk West Ham er
nævnt først hver gang


Fire dage efter gæstede Hartlepool, Upton Park, så udfaldet af denne kamp var faktisk rigtig flot. Det var en kamp, som vi næsten ikke kunne undgå, at vinde og det var også os der endte med at trække en sejr hjem. Kampens spiller blev den fantastiske, Scott Parker, som endte med at forlade banen med et rødt kort I det 84. minut og et mål i bagagen. Kampen endte 4-0 til os.

Fem dage skulle der gå, før West Ham skulle gæste det Engelske hold Derby. Kampen løb ligeledes fantastisk forWest Ham, som fik scoret hele fem mål i opgøret. De tre af målene stod den Irlandske stjerne Robbie Keane for og den ene assist stod Victor Obinna for, som også scorede et mål i kampen for, som også ydede en god indsats sammen med resten af holdet. Det femte og sidste mål stod Matthew Upson for, som headede et indlæg fra Ba lige fra fløjen og sendte bolden bagerst i netmaskerne. Overraskende nok var det netop den enertredvie-årige Matthew Upson der blev man of the match I denne kamp.

Kampen mod Bradford blev lidt af en forskrækkelse for West Ham, da vi I det 22. Minut kom bagud da lejensvenden fra Hull Mark Cullen hamrede bolden ind til 0-1 men I det 32. Minut scorede Robbie Keane til 1-1. Lige før pausen kom Matthew Upson og headede bolden ind på et hjørne fra Luis Boa Morte og vi kunne gå tilfredse I omklædningsrummet og få finjusteret taktikken. Med et 2-1 resultat I pausen. I anden halvleg I det 62. Minut scorede Bradford til 2-2 og jeg begyndte at blivenervøs for, hvordan kampen ville udvikle sig, men heldigis scorede Victor Obinna I det 87. Minut til 3-2 og jeg kunne ånde lettet op. Fantastisk comeback af drengene fra Upton Park!

Mon ikke disse træningskampe overbeviser spillerne om, at de godt kan spille med selv de bedste i ligaen og måske få den top ni placering som bestyrelsen ønsker - Hvem ved?




Næste update; Tranfers & Trupgennemgang.
Logged

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #20: 15 Feb 2011, 13:30 »

Fin update, godt at du har kortet dine sætninger lidt af, men jeg er lidt forvirret over hvem det er, der egentlig skriver. Er det en 1. persons eller en 3. persons fortæller? Nogle gange skriver du " da vi I det 22. Minut kom bagud" og i anden sætning lyder det "Den sidste træningskamp for Hansens mandskab". Hvilket synsvinkel er det fra? Ellers fint arbejde.
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: 3# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #21: 15 Feb 2011, 13:34 »

ups fejlen skal nok rettes. Smiley

Men tak for du gjorde mig opmærksom på det!
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #22: 15 Feb 2011, 13:45 »

Thumbs Up
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Fernando
Gæst
 
Sv: 3# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #23: 15 Feb 2011, 14:30 »

Næste update kommer inden for de næste par timer.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #24: 15 Feb 2011, 19:58 »





Efter enhver sæson er det en træners opgave at, gøre hvad han kan for at styrke hans hold til den kommende sæson. Dette har også været tilfældet i West Ham, hvor der dog kun er blevet hentet én forstærkning ind, men truppen råder også over en del gode lejesvende, som Avram Grant fik til klubben inden han fik sparket og de er henholdvis; Robbie Keane, Tal Ben-Haim, Wayne Bridge & Victor Obinna fra Nigeria. Jeg mener, at der har manglet en del kvalitet oppe i angrebet og i forsvaret. Derfor har jeg haft den store tegnebog fremme og spenderet hele 39 millioner på Jô fra Manchester City, men har desværre ikke formået at, finde en ny spiller til højrebacken, hvor jeg mener vi er svagest. Junior Stansilas blev solgt for 31 millioner dkk. til Wolverhampton og Benni McCarthy er blevet solgt for 6 millioner dkk. til Newcastle. Venstrebacken Hérita Ilunga er blevet solgt til Hull for 24 millioner dkk.




James Tomkins
Holmar Eyjolfsson
Benni McCarthy
Junior Stanilas
Cole Charlton
Fred Sears
Frédéric Puquionne
Jordan Spence
Hérita Ilunga


Der er blevet rykket nogle spillere op på førsteholdet og det er følgene; Jonathan Spector, Zavon Hines, Julien Faubert og Jack Collison. Vi har også sagt farvel til en del spillere I dette transfervindue – Især mange spillere er blevet lejet ud der I blandt angriberen, Charlton Cole, som er blevet udlejet til Liverpool pga. Jô's skifte og Liverpool har en forkøbsret på ham og summen ligger på de 43. Millioner dkk. Frank nouble er også lejet ud – han er lejet ud til Plymouth. James Tomkins, som Hansen ikke mente var god nok til førsteholdet I West Ham er blevet udlejet til Bolton, så han kan få noget spilletid der. Unge og ambitiøse Fred Sears er blevet udlejet til ærkerivaler Millwall og Sears har spillet fire kampe for klubben og scoret nul mål. Den tyve-årige Islænding er Hòlmar Eyjòlfsson er udlejet til Swansea og den unge venstreback Matt Fry er udlejet til Charlton. Den rutinerede Franskmand Frédéric Piquionne der har et prissklit på 10.000.000 dkk. Er udlejet til Bundesliga klubben Leverkusen.

Hansen udtaler selv ''Jeg er selv godt tilfreds med de tranfers vi har gjort I dette vindue og er sikker på vi får en fin sæson''







Truppen anno 10/11


* Bemærk at spillere med fed skrift er i startopstillingen
Spillere indikeret med et * er skadet.
Målmænd:
Robert Green
Ruud Boffin

Forsvar
Wayne Bridge
Matthew Upson
Tal Ben-Haim
Jonathan Spector
Lars Jacobsen
Daniel Gabbidon
Winston Reid
Manuel Da Costa

Midtbane:
Scott Parker
Gary O'neill
Victor Obinna
*
Luis Boa Morte
*
Pablo Barrera
Thomas Hitzlsperger
Mark Noble
*
Jack Collison
*
Kevin Dyer
Radoslav Kovac

Angrebet
Robbie Keane
Demba Ba
Zavon Hines





På målmandsposten har vi to målmænd i truppen. Første målmanden er uden tvivl den tredvie-årige Robert Green.  Robert Green der er den eneste målmand der er stærk nok til at stå fra start, men Ruud Boffin skal også nok snart få chancen på førsteholdet. Green som, indtil videre har stået godt og han har kun lukket 5 mål ind i 9 kampe. Men Green får massere af konkurrence for Ruud Boffin.

Forsvaret er også et stærkt forsvar,  som kan hamle op mod selv de største hold i ligaen. På venstre backen ligger lejesvenden fra Manchester City, Wayne Bridge som er tredvie år gammel og han har stadig en del gode år I sig endnu. Han er helt klart mit førstevalg på venstrebacken, så længe han kan holde sin fine form. I midterforsvaret har vi den rutinerede Matthew Upson og lejesvenden Tal- Ben Haim. To stærke midterforsvarere. Som får hård konkurrence af Winston Reid & Manuel Da Costa. 
På højrebacken er Jonathan Spector, som er med I startopstillingen pga. Lars Jacobsen har skuffet fælt I træningskampene, men han kan alligevel godt forvente konkurrence fra den rutinerede dansker, som med sine tredvie år og er efterhånden et kendt navn I England.

Midtbanen er West  Hams stærkeste kæde. Den er uhyrlig stærk. På den centrale midtbane ligger Gary O’neill og den rutinerede herre Scott Parker, som er en spiller fra eget ungdomsakedemi. Scott vil formentlig ligge meget defensivt på banen, mens Gary vil gå mere med offensivt end Scott. Gary ligger som den boldvindende midtbanespiller og skal bryde modstandernes offensiv og starte vores kontra chancer og Scott Parker vil ligge, som ankermanden på midtbanen. På kanterne har vi de to tekniske spillere nemlig Nigerianske Victor Obinna på højrekanten, som er i en alder af 23 år og på venstrekanten har vi Luis Boa Morte, som kommer fra Portugal og er 33 år og han har spillet flot fodbold ude på venstrekanten og han har ikke nogen konkurrence.  De to tekniske spillere er blevet bedt om at, træke lidt mere ind i banen og sparke på mål, men også at, fodre vores to gode angribere med bolde, som kan blive hamret lige i kassen!

I angrebet er der én stor profil og denne spiller er utrolig målfarlig og fra Irland - Ja det er Robbie Keane der bliver omtalt her. Han har tidligere spillet i Liverpool og han er nu udlejet til os fra Tottenham.Han startede sin karriere i Wolverhamton og kom senere til Coventry og derefter blev han lejet ud til Leeds og efter én sæson blev han købt for en sum på 107. millioner og han spillede tre sæsoner i klubben og kom derefter til Tottenham. Han har også tidligere været udlejet til Celtic. Vi er rigtig glad for at, få glæde af ham og hans kvaliteter i denne sæson. Robbie danner duo med Demba Ba i angrebet, hvor Ba bliver brugt som den dybdeliggende angriber og Keane fungere rigtig godt, som targetman - det så vi i træningskampene vi havde fået spillet, hvor Keane scorede fire mål i de fem kampe han havde spillet.


« Seneste Redigering: 15 Feb 2011, 20:01 af TheisHansen v.2 » Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #25: 15 Feb 2011, 20:00 »

hehe hvor er jeg bare god til det der med koderne Thumbs Up
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Fernando
Gæst
 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #26: 15 Feb 2011, 20:10 »

Ja du rettede én ting fordi jeg havde et problem. Wink
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #27: 15 Feb 2011, 20:11 »

hehe jepsen hehe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #28: 15 Feb 2011, 20:18 »

Hvorfor fanden har du solgt Stanislas?? - den mand er jo genial.
Ellers ser det godt ud, i den sidste update hvor du laver en gennemgang af truppen, syntes jeg du skulle bruge en anden farve entet sort eller hvid til at makere målmænd, forsvar osv.

Smiley
Logged

FCK

Fernando
Gæst
 
Sv: 4# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #29: 15 Feb 2011, 20:20 »

Føler bare ikke jeg havde brug for ham og er sikret på den plads og også længere ud i fremtiden derfor. :-)

Tak, men kan bedre lide bare at holde mig til en bestemt farve.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010