nicolajtmadsen
|
|
Klub: Valencia Årstal: August 09. Position: Angriber Alder: 21-26 Pris: højst 95mil.
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Klub: Valencia Årstal: August 09. Position: Angriber Alder: 21-26 Pris: højst 95mil.
Oscar cardozo
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
De ville have 190mil for Cardozo, kan ikke rigtig komme i tanke om nogle nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
SB
|
|
Klub: OB Årstal: August 09 Position: OM H Pris: max 10 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
søger kanon gode spillere til hvidovre... Dvs gratis spillere 
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
whale
Gæst
|
|
Milevskiy
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsen42
|
|
nogen som kan sende et link til klubsøgningstråden:)``
|
|
|
|
...LIVERPOOL FC... .... Built by shanks.... ....Broke by Yank$...
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hej. Jeg er lige startet på et save med FCK. Hvor skal jeg forbedre? Jeg har 24 mil til transfer.. Nogle gode og billige spillere som i kan foreslå? Søger til næsten alle pladser, men mest til højre midtbane..
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
De ville have 190mil for Cardozo, kan ikke rigtig komme i tanke om nogle nu  Jeg fik et bud accepteret på 77 mio tror jeg.
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
nielsen42
|
|
Søger en god ung venstre back til mit birmingham hold.. spiller med summerupdate, han skal gerne være under 23år, og helst ikke koste meget mere end 55mil
|
|
|
|
...LIVERPOOL FC... .... Built by shanks.... ....Broke by Yank$...
|
|
|
|
lassekalmayer
|
|
Måske Kan Gareth Bale købes for det.. Er ikke sikker men det ville være en fantastisk køb 
|
|
|
|
Malk De Koijn - Å åå mæio !!! - Vild sang 
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hej. Jeg er lige startet på et save med FCK. Hvor skal jeg forbedre? Jeg har 24 mil til transfer.. Nogle gode og billige spillere som i kan foreslå? Søger til næsten alle pladser, men mest til højre midtbane..
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
Enzo
|
|
Jeg søger også spillere som kan købes okay billigt, og sælges videre en del dyere efter 1 sæson.. Er FCK..
|
|
|
|
|
|
|
|
Bior
|
|
Jakob Poulsen
Benny Feilhaber
Kasper Povlsen
|
|