|
nielsen42
|
|
Klub: ob Årstal: 8-juli-2009 Position: mål, for, mid, ang. Alder: højst 25 Pris: har 8 mio
Christian eriksen kan nok lejes for en god pris... har selv god erfaring med ham.. hentede ham til fck i vinter pausen i 1. sæson og han scorede afgørende mål i de tre første kampe.... hvis du spiller med 10.3 og ikke summerupdate er der en forsvar der hedder shasi chalwe eller sådan noget fra fack mener jeg han er ret god.. så er der roque junior også fc .... kim ding jin... hmm ailton kan nok hentes billigt.. der er generelt mange gode på fri transfer i 10.3 for at sortere lidt ud i dem kan du under filter vælge at de skal have spillet mindst en landskamp så er du også sikker på at de kan få arbejdstilladelse..
|
|
|
|
|
|
...LIVERPOOL FC... .... Built by shanks.... ....Broke by Yank$...
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Klub: Brøndby IF Årstal: 2010 Position: ANG, Venstre back og Midtbane central. Alder: højst 28 Pris: har et budget på 105 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
venstre back Jesper juelsgård  - midtbane kan du måske leje Christian Eriksen 
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
venstre back Jesper juelsgård  - midtbane kan du måske leje Christian Eriksen  Tak kigger på det, men søger nu en med lidt mere klasse og erfaring end Juelsgaard 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
Klub: Brøndby IF Årstal: 2010 Position: ANG, Venstre back og Midtbane central. Alder: højst 28 Pris: har et budget på 105 mio.
Køb Peter Masilela til venstre backen, meget billig, og har niveauet til superligaen.
|
|
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Han spiller i Madrid  andre forslag tak? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
Han spiller i Madrid  andre forslag tak?  Så var du for langsom...  Kan ikke lige komme på nogle VB, men du kan evt. kigge på Johan Andersson, Ruben Yttergård og Kristofer Hæstad til den centrale midtbane. 
|
|
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Nu mangler jeg kun en angrebs-makker til Lacina Traore og en venstreback.
Til midtbanen har jeg købt Adigun Salami..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsen42
|
|
vb der er ham der kim dong jin på fri..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
i anden sæson?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsen42
|
|
NÅR... havde jeg ikke set sorry  i mine spil plejer marcus rosenberg at være til salg for 22 mil... og der er os fernando arce til omkring 15-17 mil også er der kikin fonseca...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsen42
|
|
når du har så mange penge så skal du da nappe rade prica:) han er sku god
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsen42
|
|
rosenborgs venstre back er ret god kan ikke huske hvad han hedder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsen42
|
|
jep lustig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|