|
Know112233
|
|
Klub: Liverpool. Årstal: Første år. Position: Venstre Back. Alder: Lige gyldig  Pris: Budget på 110 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OliverAgretoft
|
|
Klub: Liverpool. Årstal: Første år. Position: Venstre Back. Alder: Lige gyldig  Pris: Budget på 110 mio. Cristian Ansaldi, ung venstre back med stor fremtid foran sig. Criscito, ved ikke hvor meget man skal give for ham når man er engelsk klub, men man kan bare købe Genoas part i ham. Så kan han ikke være alt for dyr. Han har virkelig kvaliteter! Aleksandar Kolarov, kommer nok til at koste omkring de 120 millioner. Så hvis du er villig/isatnd til at betale en smule mere, er det et perfekt køb til dit Liverpool mandskab.
|
|
|
|
|
|
Rossoneri Per Sempre!
|
|
|
|
|
|
|
OliverAgretoft
|
|
Er desværre ikke hjemme nu men mener der er en japaner morimoto eller sådan noget der har gjort det godt i det seneste save jeg har spillet har dog aldrig selv købt ham men ville da tror at du godt kunne købe ham!
Morimoto fra Catania ja. Kan huske han var en evig pestilens hver gang jeg mødte mit forsvar. Han er virkelig god!
|
|
|
|
|
|
Rossoneri Per Sempre!
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Klub: OB Årstal: 09/10 Position: Central Forsvar Alder: max 27 Pris: max 30 mio
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Klub: OB Årstal: 09/10 Position: Central Forsvar Alder: max 27 Pris: max 30 mio
Arnar Førsund, shilla på fri transfer og Enakarhire eller Dalton 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lazze-J
|
|
Klub: AC MILAN Årstal: 2010 Position: Def midt, midt midt Pris: 195 Millioner EU Borger
veloso fra sporting. portugiser og 23 år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Soeger ogsaa en ung god OMC 
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Lazze-J
|
|
hvor meget vil du give for ham? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
35 mio eftersom jeg koeber shilla 
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Soeger ogsaa en ung god OMC  Bounanotte!!!  Han bliver crazy 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Bounanotte!!!  Han bliver crazy  Kan ikke hente ham eftersom han er skadet i 17-18 maaneder  ... Er der andre bud
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Soeger ogsaa en ung god OMC  Marco Verratti 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Kan ikke hente ham eftersom han er skadet i 17-18 maaneder  ... Er der andre bud det var da noget af en skade 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TD-TD
|
|
Er Bordeaux og er i starten af første sæson Jeg mangler en MC eller en OMH talent som kan blive dygtig i løbet af et en eller 2 sæsoner Budgettet sige omkring de 50 mio.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 10 Jul 2010, 02:56 af TD-TD »
|
|
ARSENAL
oddsb.blogspot.com
|
|
|