|
Enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
qwetdk
Gæst
|
|
hvordan ligger man et ss ind?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Jeg købte ham som 18-årig, og han er nu en af spillets bedste forsvarere. Real Madrid har netop budt 680 mio kr. på ham, men jeg har valgt at takke nej, da det ikke er muligt at finde nogle afløsere for ham. Rate!  Sig til hvis i vil se flere ss af mine regens.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Jul 2011, 17:48 af Schmidt »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
imlegendary
|
|
 Er ganske tilfreds med min unge angriber som pt. er udlejet til Xerez med stor succes! Han blev hentet ind for kun 400k! Nogle der kan hjælpe med hvordan han skal spilles? Plejer at bruge ham som skarpretter.. men er ikke sikker..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andreasjean
|
|
 Er ganske tilfreds med min unge angriber som pt. er udlejet til Xerez med stor succes! Han blev hentet ind for kun 400k! Nogle der kan hjælpe med hvordan han skal spilles? Plejer at bruge ham som skarpretter.. men er ikke sikker.. Han er vild!! Prøv targetman eller skarpretter.. 
|
|
|
|
|
|
det eneste jeg drømmer om, det er en titel og lidt rom - og sku vi smadre f c k, vil det da også kunne gå
ohoh ohoh lala lala lalalaaa ohoh ohoh lala lala lalalaaa
i parken har de et koncept; registrering og konfekt - men vestegnen er ik' for sjov vi følger kun tribunens lov .
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
 Er ganske tilfreds med min unge angriber som pt. er udlejet til Xerez med stor succes! Han blev hentet ind for kun 400k! Nogle der kan hjælpe med hvordan han skal spilles? Plejer at bruge ham som skarpretter.. men er ikke sikker.. Eller hvis han er alene, så aveneret angriber..
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
|
|
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
 Han er ikke rigtig talent mere, men synes lige jeg ville vise ham. Synes selv han er ret vild  Dejlig spiller, og imø stadig under betegnelsen "talent".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rotten007
Lilleputspiller
|
|
Hej alle. Jeg har fisket en spilleri fransk fodbold, og jeg gad godt vide hvad I synes om ham? Vil også sætte pris på hjælp til træning. Ikke nødvendigvis Dexter, men det ville da self være awesome. Andre er også velkomne. På forhånd tak http://imageshack.us/f/64/kvinmoulounguiprofilege.png/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|