|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
De er vidst ikke talenter mere, men gode er de sgu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Han ser da Ubehaaaagelig god ud ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Hva så med ham her?  Han er stadig et talent   Så Bendtner er også stadig et talent eller hvad?  Giver bøvle ret, han ser utrolig giftig ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
phil0883
|
|
Hvor skulle jeg ellers ligge den? Der er jo ikke en Rate Min Spiller tråd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anders100
|
|
Hvor skulle jeg ellers ligge den? Der er jo ikke en Rate Min Spiller tråd  Du kan jo lave en tråd der hedder det? 
|
|
|
|
|
|
Liverpool F.C
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Du kan jo lave en tråd der hedder det?  Haha, god idé faktisk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
Nej, ikk sår´n lige. .  Men der er mange gode her på tråden  Hilsen Dex Haha. Kan jeg godt forstå  Der er trods alt over 40 sider  Det var også bare hvis du lige kunne huske ét hvor du tænkte hold da helt kæft det var dog sindsygt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
 Vil lige smide mit danske talent ud på siden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
 HVad siger i til ham her
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
 Her er lige et talent mere jeg har hentet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
 Lige mit sidste talent for denne gang
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
phil0883
|
|
Altså de har gode stats, og skal nok blive gode. MEn tror sku ikke du skal regne med at de bliver sådan topspillere i din liga  Måske med den rette træning, men ellers ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dexter
|
|
Haha. Kan jeg godt forstå  Der er trods alt over 40 sider  Det var også bare hvis du lige kunne huske ét hvor du tænkte hold da helt kæft det var dog sindsygt  Jeg husker en spiller som blev smidt op en gang hvor jeg tænkte F****CK. Men han røg under server crached. Han var helt klart den næste Iniesta og jeg kaldte ham også for mini-Iniesta. Han havde alle de der detaljer jeg kan side og savle over og se muligheder i, alt efter taktik og behov. En skam jeg aldrig fik gemt ham. Så jeg kunne ha lavet en tro kopi. . Pis. .  Har jeg ratet noget af dit?, - Nogen gange ser jeg slet ikke hvem som smider op. . Sorry 
|
|
|
|
|
|
Årets Misbruger 2010 Talentspejder
|
|
|
|
|
Dexter
|
|
 Vil lige smide mit danske talent ud på siden Kantspiller ikk Sandt ? Hurtig med gode indlæg.Teknisk og evner løb med bold. Perfekt ude på kanten. . Kan intet i luftrummet, frie rolle. Til gengæld gode evner i de stikninger i dybden der måtte komme, skulle det være en af dine taktiske overvejelser. vil selvfølgelig bruge ryk frem på ham. Ellers er han en rigtig god tempo spiller og har et godt straffespark Hilsen Dex (Rating 51,8 %)
|
|
|
|
|
|
Årets Misbruger 2010 Talentspejder
|
|
|
|