home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Stortalent til Roma ..
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Stortalent til Roma ..  (Læst 4222 gange)
freshy
Landsholdsspiller

Sv: Stortalent til Roma ..
« Svar #15: 31 Aug 2006, 19:03 »

Lol.. Vi kan diskutere, om Inter har det bedste hold i verden, men at de har det bedste i Italien (nu hvor Milan på forhånd har en stor ulempe), det er der simpelthen ingen tvivl om.

VAR, nu tror jeg nok lige Roma ligger foran inter hvis man har lidt forstand på fodbold, Inter svigter altid, de har ik' vundet titlen i 16 år hvis vi ser bort fra alt det noget der har været nu her

United-styrer
Gæst

« Svar #16: 31 Aug 2006, 19:05 »

VAR, nu tror jeg nok lige Roma ligger foran inter hvis man har lidt forstand på fodbold, Inter svigter altid, de har ik' vundet titlen i 16 år hvis vi ser bort fra alt det noget der har været nu her

Hvis man har lidt forstand på fodbold, kan man ved at sammenligne de to hold tydeligt se, at Inters hold er klart stærkere end Romas.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #17: 31 Aug 2006, 19:06 »

Æhhhhhhm, Roma har da også før vist utroligt stabilt spil!!!!!! Specielt i super cuppen mod Inter :>. Men freshy, du er ganske umulig at diskutere dette emne med, for du vil åbenbart ikke være objektiv  Ubeslutsom

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #18: 31 Aug 2006, 19:08 »

Jo da men mangler bare argumenter for hvorfor inter skulle være så meget stærkere ?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #19: 31 Aug 2006, 19:09 »

Jo da men mangler bare argumenter for hvorfor inter skulle være så meget stærkere ?

... og bestemt også omvendt. Jeg synes blot, at sidste års placering, samt året forinden taler for sig selv :-) Begge gange endte Inter mig bekendt højere oppe end Roma, og i år har Inter været kraftigt meget bedre end Roma på transfermarkedet. Flere argumenter? Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #20: 31 Aug 2006, 19:10 »

Og jeg mangler argumenter for det modsatte, så er vi lige vidt. Se på deres trup i forhold til Romas? Inters startopstilling er stærkere på næsten samtlige positioner, mens deres bredde er flere meter bedre end Romas. Ingen tvivl om, at Roma kommer til at ligge i toppen i år, men det her mesterskab ligner simpelthen en walkover for Inter.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #21: 31 Aug 2006, 19:16 »

:O:O Hvornår fanden har i sidst sets romas trup, det er noget pis at sige at de er stærkere på alle positioner, Roma har spillere som Totti, Chivu, De rossi, perrotta, pizarro, vucinic og mancini, det bliver bestemt ikke nogen walkover for inter

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #22: 31 Aug 2006, 19:22 »

:O:O Hvornår fanden har i sidst sets romas trup, det er noget pis at sige at de er stærkere på alle positioner, Roma har spillere som Totti, Chivu, De rossi, perrotta, pizarro, vucinic og mancini, det bliver bestemt ikke nogen walkover for inter

Ak ja, vidunderbarnet Totti der har underpræsteret i flere år, Chivu er, de Rossi har vidst større problemer med sit temperament end med sit spil og Vieira matcher ham klart, Pizzaro - tjaeh, han kan ikke måle sig med dem Inter har dér, en Cambiasso er mindst lige så god, Mancini er okay, men ganske ustabil for ofte og Vucinic - tjaeh, Zlatan, Adriano/Ronaldo, Crespo - Jeg ved godt hvem jeg ville vælge...

Og jeg beder dig quote os næste gang, da du henvender dig til både U-s og jeg, men modsat U-s har jeg bestemt ikke sagt at det bliver en walkover - blot at Inter er stærkere end Roma på papiret...

LosCules
Gæst

« Svar #23: 31 Aug 2006, 19:26 »

Ja, dem du nævner er jo gode, men hvis du sammenligner Inters trup og Romas trup, så vil du se, at klassespillerne er langt bedre i Inter. Vil endda sige at Inter har to gode på hver plads, mens Roma på langt de fleste pladser kun har en der har klassen, hvis Roma skal fuldføre sine ambitioner om at vinde mesterskabet.

Så vil nok sige at Inter er ret meget bedre end Roma. Tror endda på at Roma ender lavere end Milan, selvom de har så fandens mange minuspoint..

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #24: 31 Aug 2006, 19:28 »

Ak ja, vidunderbarnet Totti der har underpræsteret i flere år, Chivu er, de Rossi har vidst større problemer med sit temperament end med sit spil og Vieira matcher ham klart, Pizzaro - tjaeh, han kan ikke måle sig med dem Inter har dér, en Cambiasso er mindst lige så god, Mancini er okay, men ganske ustabil for ofte og Vucinic - tjaeh, Zlatan, Adriano/Ronaldo, Crespo - Jeg ved godt hvem jeg ville vælge...

Og jeg beder dig quote os næste gang, da du henvender dig til både U-s og jeg, men modsat U-s har jeg bestemt ikke sagt at det bliver en walkover - blot at Inter er stærkere end Roma på papiret...

Tja meget af det der er jo en smagssag, for det første mener jeg også at Totti har spillet mange gode kampe, og De rossi og Mancini spiller super og desuden vil jeg sige at Pizarro er mange tusind gange bedre end cambiasso.

Og Roma, har virkelig fået rystet truppen godt sammen efter spalletti er kommet til, som jeg ser det er Roma stærkere end inter hvis man også ser ud over spillertruppen

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #25: 31 Aug 2006, 19:29 »

Tja meget af det der er jo en smagssag, for det første mener jeg også at Totti har spillet mange gode kampe, og De rossi og Mancini spiller super og desuden vil jeg sige at Pizarro er mange tusind gange bedre end cambiasso.

Og Roma, har virkelig fået rystet truppen godt sammen efter spalletti er kommet til, som jeg ser det er Roma stærkere end inter hvis man også ser ud over spillertruppen

Se dét indlæg kunne bruges til noget. Du har meget ret i, at det er en smagssag, og grunden til at jeg hellere ønskere Cambiasso end Pizarro er fordi jeg bedre kan lide en type som Cambiasso end en Pizzaro :-)

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #26: 31 Aug 2006, 19:35 »

Se dét indlæg kunne bruges til noget. Du har meget ret i, at det er en smagssag, og grunden til at jeg hellere ønskere Cambiasso end Pizarro er fordi jeg bedre kan lide en type som Cambiasso end en Pizzaro :-)

Wee, så er i næsten overbeviste  crazy

Men mener virkelig bare Pizarro er bedre og så er den vel ikke længere og så mener jeg desuden også at roma holdet spiller mere som et hold, hvor de i inter mere satser på det individuelle, hvilket jeg mener man aldrig nogensinde kan vinde noget stort med

LosCules
Gæst

« Svar #27: 31 Aug 2006, 19:45 »

Må så lige komme og sige,at jeg er LANGT fra overbevist. Det er da lidt for naivt at sige at Pizarro er bedre end Cambiasso imo. Inter skal nok vinde, vent du bare at se.. Roma skal prise sig lykkelige hvis de kommer i top 3.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #28: 31 Aug 2006, 19:48 »

I top 3 :O De kommer i top 2 hvis de har en dårlig sæson

LosCules
Gæst

« Svar #29: 31 Aug 2006, 20:35 »

Ja kan godt se det ikke er dig der skal overbevises om noget, for din mening er ikke til at rokke, og det respekterer jeg da gerne Wink. Du har din mening, jeg har min.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010