home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 862 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spiller - Sprog?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spiller - Sprog?  (Læst 1748 gange)
Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Spiller - Sprog?
« : 13 Jan 2011, 13:53 »

Hej Smiley

Nu når man feks ligesom jeg styrer Manchester United, og man så køber en/flere spiller som IKKE kan engelsk, lære de det så af sig selv med tiden? Eller skal man lære dem at snakke engelsk? I givet fald, HVORDAN? Smiley

Håber nogle gider hjælpe.
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller - Sprog?
« Svar #1: 13 Jan 2011, 13:57 »

De lærer det med tiden. Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spiller - Sprog?
« Svar #2: 13 Jan 2011, 13:58 »

Er du 100% sikker på det, eller er det bare noget du tror/regner med? Smiley

Hvor lang tid plejer der ca at gå? Smiley
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller - Sprog?
« Svar #3: 13 Jan 2011, 13:59 »

Jeg ville ikke udtale mig hvis jeg ikke var sikker Tunge

Der plejer ikke at gå så fandens lang tid, har dog ikke lige et antal måneder jeg kan diske op med Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spiller - Sprog?
« Svar #4: 13 Jan 2011, 14:01 »

Super Smiley Takker for de hurtige svar! Opstemt
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller - Sprog?
« Svar #5: 13 Jan 2011, 14:03 »

Så lidt da. Peace
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Enged
Gæst
 
Sv: Spiller - Sprog?
« Svar #6: 13 Jan 2011, 14:46 »

De lærer det med tiden. Smiley
Ikke nødvendigvis. Lige med United gør det nok, men hvis man køber en spiller til Danmark lærer han ikke nødvendigvis dansk, i hvert fald ikke hvis han er 25+. Jeg hentede en brasilianer der var 25, og han har nu været i Danmark i over 1000 dage, og han har end ikke lært Danish (basic). Desuden lærer Dame N'Doye heller ikke dansk, selv om han har været i klubben i over 1400 dage i mit spil, så nej det er ikke altid, at spillerne lærer sproget.
Unge spillere plejer dog at være gode til at lære sig sproget forholdsvis hurtigt.
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller - Sprog?
« Svar #7: 13 Jan 2011, 14:48 »

Nu er det også engelsk sprog vi taler om? Har aldrig oplevet at der er spillere som ikke lærer engelsk..
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Enged
Gæst
 
Sv: Spiller - Sprog?
« Svar #8: 13 Jan 2011, 14:53 »

Nu er det også engelsk sprog vi taler om? Har aldrig oplevet at der er spillere som ikke lærer engelsk..
Nu svarede jeg også mere generelt på omkring sprog og ikke kun engelsk. Jeg tvivler dog på, at hvis du henter en f.eks. 35-årig Ronaldinho til en engelsk midt/bundklub, og har ham i 2-3 sæsoner, så lærer han stadig ikke engelsk, da det aldrig er noget han kommer til at få brug for i fremtiden, og derfor føler at det er ligegyldigt, ligesom at en 25-årig brasilianer ikke mener, at han nogensinde vil få brug for at kunne dansk. Smiley
Det er selvfølgelig kun mine egne erfaringer, men jeg synes at det virker logisk og realistisk.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller - Sprog?
« Svar #9: 13 Jan 2011, 14:55 »

Vil lige spørge om noget så.

Hvis jeg henter en fra Rusland, til Danmark. Han kan ikke lære dansk, og han kan kun snakke russisk. Påvirker det hans præstation på banen?
Logged

Kolo Abib Touré

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller - Sprog?
« Svar #10: 13 Jan 2011, 14:56 »

Enged:

Jeg siger slet ikke at det du siger er forkert. Smiley

Men det Kennodinho spurgte om var om sproget engelsk, og så kommer du med et par danske eksempler. Fx N'Doye kan nemlig sproget engelsk, og da det er et sprog der bliver brugt overalt, så er det ikke nødvendigt at lære dansk. Folk skal nok lære sproget engelsk hvis man henter dem til Man U, dog kan jeg ikke sige om Ronaldinho kan lære det xD

Johannes:

Det vil da påvirke hans præstation en lille smule da han ikke kan kommunikerer på samme måde.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010