|
cjensen94
Gæst
|
|
Jeg er ked af at sige det, men du kan ikke have jeans på til en cowboyskjorte - det er decideret kikset og vil komme til at ligne en heldragt. Tag nogle chinos på istedet.
Det kan man da sagtens. Det er da slet ikke sikkert at hans skjorte har samme farve?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
cowboyskjorter og jeans passer jo sammen som mayonnaise og ketchup...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Nu har jeg så heldigvis også chinos og dickies bukser som helt sikkert også vil passe godt sammen til skjorten :-)
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fred400
|
|
Hvor kan man købe den første skjorte? Den er satme fed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
har lige bestil tre monotone T-shirts hjem fra trendlovers, da jeg mellem alt spam i min email fiskede dette dejlige tilbud op: http://www.trendlovers.dk/solid-tshirts-p-888.htmlog mens jeg var igang slap disse bukser over i indkøbskurven. http://www.trendlovers.dk/gabba-jeans-p-3208.htmlhar handlet hos dem før og der har ikke været problemer de to(nu tre) gange jeg har købt noget hos dem. hvis jeg husker rigtigt tog det et par dage den enegang og en uge den anden gang  de har nogle super gode tilbud en gang imellem på blandt andet gamle modeller af jeans  og alt i alt en god og overskuelige side. det er nok sidste gang jeg shopper lange bukser før efteråret, for på vejret her i Nordjylland ser det ud til at sommeren nærmer sig hastigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Ved ikke om der er nogen her inde der ved det, men fra klokken 8 kan du spare helt op til 80% på udvalgte vare på streetammo, ville bare fortælle jer det 
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
NikolajH
|
|
Har forelsket mig totalt meget i de her støvler, synes bare prisen er liiige lovlig høj. Nogle der kan komme med lidt billigere alternativer til dem. Mærket er lige meget
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Har forelsket mig totalt meget i de her støvler, synes bare prisen er liiige lovlig høj. Nogle der kan komme med lidt billigere alternativer til dem. Mærket er lige meget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
|
|
Så har man lige bestilt en Aquascutum forårsfrakke til spotpris - kun 950 kr! Ja tak!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallihallo
|
|
Så har man lige bestilt en Aquascutum forårsfrakke til spotpris - kun 950 kr! Ja tak!
Ikke særligt interessant for os andre, da du jo ikke har linket til noget som helst. Mærket bestemmer jo ikke nødvendigvis at det er et fedt stykke tøj. Har du link?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
|
|
Ikke særligt interessant for os andre, da du jo ikke har linket til noget som helst. Mærket bestemmer jo ikke nødvendigvis at det er et fedt stykke tøj. Har du link?
Værsgo: Jakken  Dog skal det nævnes at den er bestilt på asos.com, hvor den var på tilbud til 107 britiske pund.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|