home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 807 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 432172 gange)
nikl0707
Reserveholdsspiller

Sv: Modetøj
« Svar #3315: 10 Okt 2010, 21:09 »

Hængerøvsbukser. Den bliver du nødt til at uddybe en smule, hvis jeg skal hjælpe.

Altså hvis du kender Humör bukser, så skal de gerne se sådan ud, ved godt jeg ikke rigtig uddyber det korrekt, men synes nu det er lidt svært at gøre Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3316: 10 Okt 2010, 21:15 »

Heps drenge.

Jeg leger med at få trykt nogle t-shirts, så hvis I gider svare på nedenstående spørgeskema, ville det være perfekt!

https://survey.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0eMwjSjsf4ZvEcA&Preview=Survey&BrandID=qtrial

Tager jeg helt fejl hvis jeg siger du har lavet de is efter en tutorial? Synes nemlig at jeg også har lavet en is magen til efter en tutorial en gang, og syntes bare det var meget "skægt". Opstemt

Ellers meget gode t-shirts. Jeg elsker at du har taget et billede af en pixeleret radio, det ser meget fedt ud, men der holder det bare slet ikke med den font synes jeg. En blød og snørklet font til et meget kantet motiv virker bare lidt forkert her. Wink

Keep it up Thumbs Up

korzika
Gæst

« Svar #3317: 10 Okt 2010, 21:16 »

@nikl0707

Altså lidt "baggy"?

Men du skulle måske også sige noget om farverne Smiley

Chakana
Manager

« Svar #3318: 10 Okt 2010, 21:17 »

Altså hvis du kender Humör bukser, så skal de gerne se sådan ud, ved godt jeg ikke rigtig uddyber det korrekt, men synes nu det er lidt svært at gøre Wink

Kan ikke - and thank God for that - udtale mig om hvor man køber billige Humör bukser henne. Beklager. Wink

Arsenal Football Club

Yessir
Manager

« Svar #3319: 11 Okt 2010, 16:59 »

Heps drenge.

Jeg leger med at få trykt nogle t-shirts, så hvis I gider svare på nedenstående spørgeskema, ville det være perfekt!

https://survey.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0eMwjSjsf4ZvEcA&Preview=Survey&BrandID=qtrial

Jeg har primært takket pænt nej til dem med for meget/for stort selvpromovering på. Men ellers er der nogen gode designs i blandt.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #3320: 11 Okt 2010, 17:44 »

Søger 2 ting

1 stk vinter jakke, ikke en af de der kæmpe Brian jakker, men noget mere diskret noget ala en vinter/ski jakke, den skal kunne holde mig varm imens jeg kører på scooter (som transport er ikke Brian type). max 1500 +/-

1 stk jogging buks, ikke de der uld bukser eller hvad der er lavet af, men mere sådan lignende normale bukser. Kender ikke priserne.

Turbo_dk
Ynglingespiller

« Svar #3321: 11 Okt 2010, 18:41 »

Heps drenge.

Jeg kan godt lide trykket på mange af dem, at t-shirtens farve ikke helt er mig på dem allesammen er en anden sag.
Men der er mange gode imellem, du må jo smide et link el. lign. hvis de kommer i handlen på et tidspunkt Smiley

Jeg har udfyldt dit skema Smiley

//Turbo_dk

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #3322: 11 Okt 2010, 19:15 »

Jeg skal snart ud og investere i noget nyt tøj da jeg er vokset ud af meget af mit tøj. Skuffet
Jeg kiggede derfor på ASOS og fandt en masse fedt tøj, og overvejer at købe flere forskellige ting.
1. par sko
2. par sko
Sort/grøn polo
Skjorte med forskellige blå nuancer
Grå/grøn skjorte
Grå/blå sweater
Skjorte med forskellige blå nuancer 2
Mørkeblå jeans
Sorte jeans

Og sidst en skjorte fra Wagner.dk Enten turkis eller lilla skjorte

Jeg vil højst sandsynligvis sortere en masse fra og til, men hvis jeg havde pengene til tøjet lige nu, ville jeg nok bestille dette. Smiley
Hvad synes i om tøjet? Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3323: 11 Okt 2010, 19:19 »

Bryder mig overhovedet ikke om skoene .. Alt andet er sådan set okay.. Der er ikke rigtigt noget hvor jeg tænker: !wow! den er fed, men jeg tænker heller ikke det er grimt (udover skoene) .. Det er sådan meget standard og sikkert hvis man ka sige det sådan Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #3324: 11 Okt 2010, 19:40 »

Jeg er egentligt heller ikke helt sikker på skoene, jeg skal nok ud i en butik hvor jeg kan se skoene på mig for at kunne være sikker. Smiley
Jeg ved godt skjorter og poloer er meget standard, men jeg kan sgu godt lide den måde det sidder på mig, og jeg føler mig tilpas i det. Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3325: 11 Okt 2010, 19:45 »

Det er også okay .. Smiley Det var bare min mening om det .. Du spurgte jo om folks mening.. Smiley
Der er heller intet i vejen med at køre den sikre stil går selv meget i skjorter..

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #3326: 11 Okt 2010, 19:46 »

Jeg var skam heller ikke utilfreds med at du sagde hvad du mente, det var kun rart at du sagde din mening. Smiley
Og siden jeg ikke har meget modesans, så er den sikre stil perfekt for mig. Opstemt

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3327: 12 Okt 2010, 16:22 »

Heps drenge.

Flere? ;o)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #3328: 12 Okt 2010, 16:55 »

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #3329: 12 Okt 2010, 17:57 »

Heps drenge.

Er slet ikke vild med dem. Dog er der to undtagelser - den med professorterningen er fed, og den med pandaen og firkanten, er voldfed. Alt det andet minder mig om Humör møder Franklin and Marshall, og især humör kan jeg slet ikke fordrage. Når det er sagt, så tror jeg du kan få succes med dem, da det jo åbenbart er meget in.

Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010