home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 844 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 432319 gange)
Claudio
Førsteholdsspiller

Sv: Modetøj
« Svar #3255: 13 Sep 2010, 00:03 »

Du kan kigge Streetmachine.dk igennem. Mange fede ting til meget rimelige priser Smiley

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

patrick J
Manager

« Svar #3256: 13 Sep 2010, 00:04 »

Mange tak Claudio. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #3257: 13 Sep 2010, 00:05 »

Du kunne også kigge forbi Karmaloop.com Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #3258: 13 Sep 2010, 00:08 »

Jeg er i den kongelige livgarde, og så administrerer jeg bare mine penge fornuftigt Smiley Du kan også godt finde Bape-skjorter til over 1500 kroner Wink

Kostede Burberry-halstørklædet ikke 1300 da det udkom?
Okay, jeg troede rent faktisk kun man fik til det der svarede til maden i kantinen, men militæret ville heldigvis ikke have mig, så jeg hørte ikke efter, da det blev sagt til session Tunge
Well jeg kiggede lidt på siden, som du linkede til og generelt så tiltrak tøjet mig ikke, da det hvert fald ikke ville gå i spænd med resten af garderoben, hvilket jeg derimod går op i. Så er det lidt ligemeget om det er købt i Føtex eller i Ilum. Og ja, jeg har rent faktisk enkelte stykker fra Føtex, da det jeg ikke gider at give 200 kroner for en ganske almindelig ensfarvet t-shirts. Derimod kræver jeg lidt mere af farverne og hvad der står på mit tøj, så jeg føler at det er tøj, som jeg kan identificere mig med.

Burberry halstørklædet var i to versioner i starten, hvor der var den dyre til 1300 og så den billigere udgave, som alle ens venner løb rundt med. Det endte vel med at Burberry til sidst tog den billige udgave af markedet, fordi de ikke ville have at deres tøj blev allemandseje.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #3259: 13 Sep 2010, 00:11 »

Okay, jeg troede rent faktisk kun man fik til det der svarede til maden i kantinen, men militæret ville heldigvis ikke have mig, så jeg hørte ikke efter, da det blev sagt til session Tunge
Well jeg kiggede lidt på siden, som du linkede til og generelt så tiltrak tøjet mig ikke, da det hvert fald ikke ville gå i spænd med resten af garderoben, hvilket jeg derimod går op i. Så er det lidt ligemeget om det er købt i Føtex eller i Ilum. Og ja, jeg har rent faktisk enkelte stykker fra Føtex, da det jeg ikke gider at give 200 kroner for en ganske almindelig ensfarvet t-shirts. Derimod kræver jeg lidt mere af farverne og hvad der står på mit tøj, så jeg føler at det er tøj, som jeg kan identificere mig med.

Burberry halstørklædet var i to versioner i starten, hvor der var den dyre til 1300 og så den billigere udgave, som alle ens venner løb rundt med. Det endte vel med at Burberry til sidst tog den billige udgave af markedet, fordi de ikke ville have at deres tøj blev allemandseje.

Det er sgu sundt for hvem som helst at komme i militæret, but on the topic - så er det vigtigt at fornuft og økonomi går i spænd med dine indkøb. Jeg giver kun over 100 kroner for en hvid t-shirt hvis der er øloplukker i bunden, og jo det findes faktisk Wink

Jeg tror faktisk at jeg grundet den her lille debat vil bestille mig noget nyt tøj i ren protest!!
Der kan man se hvor uvidende jeg er om Burberry!..

Chakana
Manager

« Svar #3260: 14 Sep 2010, 21:34 »

Vi skal have 80'er tema til næste gymnasiefest, og så vil jeg lige spørge om der er nogen der har forslag til tøj der symboliserer 80'erne. Har lige bestilt sorte carrot jeans. Men udover dem, ved jeg ikke hvad jeg skal tage på. :-)

EDIT: Slidte allstars, farverige strømper trukkte langt op og bukserne foldet op. Så tager jeg seler på og nu er det kun trøjen/t-shirten jeg er i tvivl om.
« Seneste Redigering: 14 Sep 2010, 21:49 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #3261: 14 Sep 2010, 22:19 »

hmm evt en sort skjorte med hvidt læderslips samt en ternet jakke..

PuumBaa
Ynglingespiller

« Svar #3262: 16 Sep 2010, 22:53 »

Søger en langærmet Man City, hjemmebane trøje, med Balotelli på ryggen .. Nogen der ved hvor man kan finde den? Smiley

Impossible Is Nothing

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #3263: 16 Sep 2010, 23:17 »

Lige til den med priser på modetøj osv.

Der må være nogle rige unge mennesker, som er født med en guldske i røven, med de priser i slynger omkring! SU'en er der vidst ikke brug for i DK alligevel Wink

Jeg er ikke bleg for at indrømme, at jeg stort set kun bruger ASOS - og gerne deres tilbud. T-shirts kommer ikke langt over 200 kr. og bukser(går mest i trousers, da jeg synes de er behagelige) kommer ikke over 400 tit. ASOS har tit nogle fede mærker (synes jeg.. ved godt modepolitiet sikkert er meget uenige) Franklin Marshall, JLindeberg osv. er tit sat meeeget ned, så jeg også kan være med på SU..

Har godt nok aldrig lagt mærke til en anden fyrs bukser på et diskotek. Fra hvad mine veninder fortæller mig, så er tøjet også langt fra det der er mest interessant.

Eneste forklaring jeg kan finde på, at give så meget for tøj, må være usikkerhed eller hobby - men det er også cool nok.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

HansenLFC
Gæst

« Svar #3264: 16 Sep 2010, 23:30 »

Aros, er det fake tøj ?

Ellers virker nogen ting, da utrolig billige...

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3265: 17 Sep 2010, 03:21 »

hmm evt en sort skjorte med hvidt læderslips samt en ternet jakke..

Lol inden du giver modetips til folket.. Ens slips skal ALTID være mørkere end skjorten .. Medmindre du er en del af den italienske mafia så går du ikke med sort skjorte og hvidt slips.. Please do your homework..
Nej er ik arrogant men er så træt af at høre på folk der går mafioso stil som bare er en flok wankers.. Så lad vær med at efterlign den italienske mafia medmindre du er en del af den .. og nej det tror jeg næppe du er Wink  Thumbs Up

Fernando
Gæst

« Svar #3266: 17 Sep 2010, 07:27 »

Søger en langærmet Man City, hjemmebane trøje, med Balotelli på ryggen .. Nogen der ved hvor man kan finde den? Smiley

Vel på Manchester City shoppen, ellers så søg på google! Tunge

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #3267: 17 Sep 2010, 13:48 »

Lol inden du giver modetips til folket.. Ens slips skal ALTID være mørkere end skjorten .. Medmindre du er en del af den italienske mafia så går du ikke med sort skjorte og hvidt slips.. Please do your homework..
Nej er ik arrogant men er så træt af at høre på folk der går mafioso stil som bare er en flok wankers.. Så lad vær med at efterlign den italienske mafia medmindre du er en del af den .. og nej det tror jeg næppe du er Wink  Thumbs Up

Nu er det ikke sådan, at du altid kan kende en mafia, på hans sorte skjorte og hvide slips. Det mest normale mafia "look" hvis der findes sådan et, er hvid skjorte og sort slips Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #3268: 17 Sep 2010, 14:00 »

Aros, er det fake tøj ?

Ellers virker nogen ting, da utrolig billige...
En hjemmeside hvor du kan købe tøj.

www.asos.com

brrrb
Juniorspiller
**

« Svar #3269: 18 Sep 2010, 02:13 »

nu var pointen jo, at ham der spurgte skulle til 80'er fest, og sådan som jeg kender sådanne fester er pointen jo netop, at man skal se lidt til grin ud, hvilket vel også er pointen med et læderslips Smiley desuden er det jo aldrig sjovt at holde sig til såkaldte regler i forhold til tøj. så inden du begynder at lege modepoliti, skulle du måske tage den lidt med ro Wink

Sider: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010