home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 886 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 432568 gange)
Chakana
Manager

Sv: Modetøj
« Svar #3150: 23 Jul 2010, 22:25 »

Jeg går ikke ud fra at du har læst mit indlæg ordenligt, når du kan sige sådan noget. Egentlig så bad jeg om at komme med et bud på om det skulle være det ene par solbriller eller det andet par solbriller. Din version af "et bud på et par solbriller", var så at komme med en ubrugelig kommentar.

Men det er ikke noget jeg gider at diskutere yderligere, selvom jeg godt ved at nogle (nævner ingen navne, for de personer ved godt hvem jeg mener) har en tendens, eller skulle man sige stor lyst, til at diskutere i en uendelighed.

For at vende tilbage til trådens tema, så har jeg også lige købt en t-shirt i dag. Jeg synes det er fedt med nogle lidt anderledes farver, end de sædvanlige - sort, hvid, blå, rød og grå m.fl. - så jeg kunne vælge mellem denne mørkegrønne, en mørk lilla og en mørk blå/grå udgave af samme t-shirt.

Arsenal Football Club

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #3151: 23 Jul 2010, 23:12 »

Jeg havde fødselsdag i tirsdags og der fik jeg 3 hættetrøjer med lynlås og 2 par underbukser alle af mærket Lonsdale, som er et fedt engelsk mærke, så jeg er meget glad/tilfreds med det...

Vh.Blackstone

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3152: 25 Jul 2010, 00:57 »

Fortalte min mening om brillerne, vi har jo heldigvis ytringsfrihed i dette dejlige land.  Wink

Det har du helt ret i .. Desværre viser mange brugere (ingen nævnt ingen glemt) hvorfor ytringsfriheden sku afskaffes.. Når folk gang på gang udstiller de kun har 1 (?) hjernecelle og blot udtaler sig fordi de kan eller er lettere retarderede så ka man diskutere om disse mennesker sku hjælpes (læs: gemmes væk fra alle os andre) ved at fratage dem dem retten til at snakke/skrive/udtale sig offentligt.. Når de ik selv ka finde ud af det så må man jo hjælpe dem ...

Iøvrigt ku du jo komme med noget konstruktivt når du kritisere - du ved måske fortælle hvorfor du ikke kan lide dem så man rent faktisk ka bruge din mening til noget .. Men nevermind !

Overvejer selv at købe disse to par bukser:

http://www.asos.com/Diesel/Diesel-Thanaz-8K8-Skinny-Jeans/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1048144&cid=5403&Rf-400=156&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Blue

http://www.asos.com/Diesel/Diesel-Shioner-3A7-Skinny-Jeans/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1051266&cid=5403&Rf-400=156&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Blue

cjensen94
Gæst

« Svar #3153: 25 Jul 2010, 01:06 »

ItaliensLarsen, Lavezzi og HansenLFC, mange tak for jeres svar. Så kom jeg da nul skridt tættere på en beslutning.

Jeg tror jeg vælger de mørke, efter mere end en dags spekulation! Smiley
De lyse var/er ellers røv fede. Sjældent har jeg set så fede solbriller. Farverne er jo ren sommer, og hvis jeg havde haft lidt flere penge på kontoen, kunne jeg godt finde på at købe dem.

Chakana
Manager

« Svar #3154: 25 Jul 2010, 01:14 »

@PrinceAshti

Synes begge par er rigtig fede, men hælder nok mest til de sidste hvis jeg skulle vælge ét par ud. Super fed farve!

@C 23

Synes virkelig også de er lækre, men som du siger er de meget sommeragtige. Så er problemet bare at vi er midt i DKs sommer - eller nærmere trekvart igennem sommeren - og den danske sommer er som vel bekendt ikke særlig lang. Så det ville måske være smartest at købe de mørke, da de er lettere at bære hele året rundt.

Arsenal Football Club

cjensen94
Gæst

« Svar #3155: 25 Jul 2010, 02:42 »

@PrinceAshti

Synes begge par er rigtig fede, men hælder nok mest til de sidste hvis jeg skulle vælge ét par ud. Super fed farve!

@C 23

Synes virkelig også de er lækre, men som du siger er de meget sommeragtige. Så er problemet bare at vi er midt i DKs sommer - eller nærmere trekvart igennem sommeren - og den danske sommer er som vel bekendt ikke særlig lang. Så det ville måske være smartest at købe de mørke, da de er lettere at bære hele året rundt.
Jaé, klimaet er jo ikke helt optimalt - men alligevel, de er da ren luksus  Wink

Chakana
Manager

« Svar #3156: 25 Jul 2010, 20:56 »

Så fik jeg endelig bestilt fra ASOS og det endte med at blive en rimelig stor bestilling:

T-shirt
Sweatshirt
Sweatshirt
Jeans
Sko
Ur
Strømper
Strømper
Armbånd

Det hele løb op i en, hvis jeg selv skal sige det, meget beskeden sum på ca. 1450 kr. Det er en fin pris for ni varer. :-)

Arsenal Football Club

SergioKun
Lilleputspiller
*

« Svar #3157: 25 Jul 2010, 21:11 »

Hej Niclas Smiley

Uden tvivl fede - og billige - køb for folk, som godt kan lide netop den tøjstil. Må sige, at jeg ikke er så meget for noget af det udover bukserne og til dels armbåndene Smiley

Her er hvad jeg har købt:

http://www.streetammo.dk/commodity/29297 T-Shirt

http://www.streetammo.dk/commodity/25081#  - Sko

Chakana
Manager

« Svar #3158: 25 Jul 2010, 21:14 »

Hej Niclas Smiley

Uden tvivl fede - og billige - køb for folk, som godt kan lide netop den tøjstil. Må sige, at jeg ikke er så meget for noget af det udover bukserne og til dels armbåndene Smiley

Her er hvad jeg har købt:

http://www.streetammo.dk/commodity/29297 T-Shirt

http://www.streetammo.dk/commodity/25081#  - Sko

*Nicolas. Hehe lille detaje. Wink

Din t-shirt siger mig ikke særlig meget. Men skoene er derimod superfede. Og det var også et af de par sko der var med i mine overvejelser faktisk.

Arsenal Football Club

SergioKun
Lilleputspiller
*

« Svar #3159: 25 Jul 2010, 21:30 »

Haha, undskyld Smiley

T-shirten var billig og sjov, mens disse sko er mit 3. par af samme mærke. De er utroligt fede, ja Smiley

Er i øvrigt lidt solgt her - http://www.asos.com/Ben-Sherman/Ben-Sherman-Black-Leather-Strap-Watch-With-Steel-Bezel/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1062951&cid=5034&Rf-800=-1,80.000&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=BlackBronze

Fernando
Gæst

« Svar #3160: 26 Jul 2010, 00:25 »

Så fik jeg endelig bestilt fra ASOS og det endte med at blive en rimelig stor bestilling:

T-shirt
Sweatshirt
Sweatshirt
Jeans
Sko
Ur
Strømper
Strømper
Armbånd

Det hele løb op i en, hvis jeg selv skal sige det, meget beskeden sum på ca. 1450 kr. Det er en fin pris for ni varer. :-)

Lækkert retro ur

I Love Your Style! Kys
« Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 00:57 af Fernando » Logged

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #3161: 26 Jul 2010, 00:31 »

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #3162: 26 Jul 2010, 01:26 »

Kan nu godt lide T-shirten Thumbs Up.

Nu er stil naturligvis en personlig sag, men det kunne være sjovt at se om der var nogen der lod sig inspirerer af fx. kendte mennesker eller andre som bare har en god tøj smag i følge dig. Selv kan jeg godt lide at blande min tøj stil imellem fx. en Jeremy piven like this

Måske ret standard casual for nogen, men det skal siges at min tøjstil har været ovre i den helt anden ende af kategorierne (hiphop style). Desuden kan jeg godt lide de kedelige farver (sort, hvid, grå).

Chakana
Manager

« Svar #3163: 26 Jul 2010, 01:39 »

Hvis man har en meget speciel tøjstil, så kan man bestemt også lade sig inspirere på www.lookbook.nu. Det er dog ofte meget specielle tøjstile og man skal godt nok have selvtillid for at gå klædt som en stor del af dem derinde. Men uden at gå hele vejen, kan man godt blive en smule inspireret derinde.

Arsenal Football Club

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #3164: 26 Jul 2010, 01:42 »

Hvis man har en meget speciel tøjstil, så kan man bestemt også lade sig inspirere på www.lookbook.nu. Det er dog ofte meget specielle tøjstile og man skal godt nok have selvtillid for at gå klædt som en stor del af dem derinde. Men uden at gå hele vejen, kan man godt blive en smule inspireret derinde.
Har tjekket siden ud før, og må så sandeligt give dig ret i at det kræver en helt bestemt personlighed/selvtillid for at kunne gå klædt som mange af dem. Jeg ville personligt ikke gå med noget af det næsten, men fedt nok for dem der har lyst og tør Thumbs Up Peace

Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010