home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  3 Brugere, 860 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 432818 gange)
SørenA
Gæst

Sv: Modetøj
« Svar #3060: 04 Jul 2010, 23:13 »

hehe..

Ja, det er i den høje ende Smiley
Du kan nok finde nogle billigere mærker, men dem kender jeg ikke så meget til.. Smiley

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #3061: 06 Jul 2010, 16:24 »

Hallo boys hvor køber i jeres new era caps? Opstemt

maaahhh-h-h-h

DavidMadsen
Manager

« Svar #3062: 06 Jul 2010, 16:36 »

Hallo boys hvor køber i jeres new era caps? Opstemt
Vil også godt vide om nogen kender en butik i Esbjerg-området, så jeg slipper for bøvl med bestilling over nettet.
Ellers havde jeg kigget på denne side: Link, der har et stort udvalg.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #3063: 06 Jul 2010, 16:43 »

Ja, hvorfor havde man ikk tænkt på at kigge der Opstemt

Hvad er leveringen på siden, for jeg har fundet den jeg vil have, og størrelsen er i orden osv... Men så skal man jo sende fra UK, ikk? Det koster vel....

maaahhh-h-h-h

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #3064: 06 Jul 2010, 16:51 »

Ja, hvorfor havde man ikk tænkt på at kigge der Opstemt

Hvad er leveringen på siden, for jeg har fundet den jeg vil have, og størrelsen er i orden osv... Men så skal man jo sende fra UK, ikk? Det koster vel....

fragten til dk er 5£

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #3065: 06 Jul 2010, 17:02 »

Og går det udenom posthuset? Er igang med at bestille, men har engang lavet en 6000 kr ordre fra kina, hvor jeg skulle betale 4000 kr på posthuset Skuffet

maaahhh-h-h-h

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #3066: 06 Jul 2010, 17:20 »

Og går det udenom posthuset? Er igang med at bestille, men har engang lavet en 6000 kr ordre fra kina, hvor jeg skulle betale 4000 kr på posthuset Skuffet

har du tjek på told reglerne for det har jeg?
ikk bare bestille uden at vide reglerne for er meget strenge regler

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

søgaard
Gæst

« Svar #3067: 06 Jul 2010, 17:22 »

Der kommer ikke told på, når det er indenfor EU, så du kan ikke forvente en efterregning, som ved din bestilling fra Kina.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #3068: 06 Jul 2010, 17:32 »

Tusind tak for svarene.. Efterhånden så meget som jeg leder efter tøj i udlandet. må jeg snart lære de regler!
Sætter pris på svarene, tusind tak Smiley

maaahhh-h-h-h

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #3069: 06 Jul 2010, 17:51 »

Der kommer ikke told på, når det er indenfor EU, så du kan ikke forvente en efterregning, som ved din bestilling fra Kina.

søgaard det så overhoved ikke sandt. op til 1075 kr er der ikke told.
derefter er der 2,5 % told og så skal du betale 25 % skat udover de 1075 kr + gebyr til post danmark og det sandt søgaard har selv talt med skat i fredags fordi jeg selv skulle købe noget

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #3070: 06 Jul 2010, 17:54 »

Tusind tak for svarene.. Efterhånden så meget som jeg leder efter tøj i udlandet. må jeg snart lære de regler!
Sætter pris på svarene, tusind tak Smiley

sådan her er toldreglerne.
inden for eu ¨må du købe for 1075 kr uden at skulle betale moms og told.
uden for eu må du kun købe for 80 kr
men er det en gave uden for eu må værdien højest være 355 kr eller skal du betale told og moms.

det her er de rigtige regler, er der nogen som fortæller dig noget andet så det ikke sandt

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

søgaard
Gæst

« Svar #3071: 06 Jul 2010, 17:58 »

søgaard det så overhoved ikke sandt. op til 1075 kr er der ikke told.
derefter er der 2,5 % told og så skal du betale 25 % skat udover de 1075 kr + gebyr til post danmark og det sandt søgaard har selv talt med skat i fredags fordi jeg selv skulle købe noget
Der skal ganske rigtig betales Moms, men det skulle meget gerne indgå i dit køb, når du bestiller fra udlandet og bør ikke komme som en ekstraregning, når du modtager varen. Alle steder i EU skal medregne momsen, når vi bestiller fra Danmark og derfor bør den være inkluderet i prisen, når du betaler på den gældende side.

Hvis du mener fragt, når du mener gebyr til Post Danmark, så er det da en selvfølge, når man køber i udlandet. Der skal man være parat til at betale en lidt pebret fragt i forhold til Danmark.

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #3072: 06 Jul 2010, 18:04 »

Der skal ganske rigtig betales Moms, men det skulle meget gerne indgå i dit køb, når du bestiller fra udlandet og bør ikke komme som en ekstraregning, når du modtager varen. Alle steder i EU skal medregne momsen, når vi bestiller fra Danmark og derfor bør den være inkluderet i prisen, når du betaler på den gældende side.

Hvis du mener fragt, når du mener gebyr til Post Danmark, så er det da en selvfølge, når man køber i udlandet. Der skal man være parat til at betale en lidt pebret fragt i forhold til Danmark.

ved du mener det godt og gerne vil hjælpe, men synes jeg ikke du skal gøre når du ikke kender reglerne og dit råd kan koste kezman mange mange penge.
du SKAL betale 2,5 % told af beløbet over 1075 kr og 25 % ekstra moms og det virkelig sandt selvom det lyder grotesk. for nylig fik jeg nemig selv regning for det her og fik det udspecificeret af skat.
og det postdanmark gebyr er ikke fragt det gebyr for de åbner pakken i tolden og det gebyr er 160 kr

så ved hvad jeg taler om har lært det på den hårde måde.

så vær sikker på reglerne når det noget som kan koste folk en del penge

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

søgaard
Gæst

« Svar #3073: 06 Jul 2010, 18:18 »

ved du mener det godt og gerne vil hjælpe, men synes jeg ikke du skal gøre når du ikke kender reglerne og dit råd kan koste kezman mange mange penge.
du SKAL betale 2,5 % told af beløbet over 1075 kr og 25 % ekstra moms og det virkelig sandt selvom det lyder grotesk. for nylig fik jeg nemig selv regning for det her og fik det udspecificeret af skat.
og det postdanmark gebyr er ikke fragt det gebyr for de åbner pakken i tolden og det gebyr er 160 kr

så ved hvad jeg taler om har lært det på den hårde måde.

så vær sikker på reglerne når det noget som kan koste folk en del penge
Ehm, sjovt at Skats hjemmeside så intet siger om dette.
taget fra Skats hjemmeside omkring internethandel fra EU-lande:
Citat
Du skal ikke gøre noget, da prisen allerede bør være inklusiv moms og eventuelle andre afgifter. Dit køb svarer til et almindeligt køb i en forretning.

Jeg kan selvfølgelig kun tale af egne erfaringer og det jeg har læst på nettet. Men har ingen steder fundet noget med 1075 kroner, når det er handel indenfor EU's grænser. Er du virkelig sikker på, at du ikke har handlet udenfor EU? Vores medlemskab af EU gerne skulle give frie hænder, når det gælder handel i andre EU-lande, så vi ikke skal betale diverse afgifter og told, men derimod blot give vores egen moms.

Den vare, som du har købt har garanteret ikke fået sat momsen på i første omgang, hvilket er grunden til at du skulle betale den en ekstra gang? Jeg bestiller tøj fra udlandet, samt diverse spil til min PS3, hvor jeg tit også bestiller for over 1100 og har endnu ikke fået en ekstraregning...

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #3074: 06 Jul 2010, 18:25 »

Ehm, sjovt at Skats hjemmeside så intet siger om dette.
taget fra Skats hjemmeside omkring internethandel fra EU-lande:
Jeg kan selvfølgelig kun tale af egne erfaringer og det jeg har læst på nettet. Men har ingen steder fundet noget med 1075 kroner, når det er handel indenfor EU's grænser. Er du virkelig sikker på, at du ikke har handlet udenfor EU? Vores medlemskab af EU gerne skulle give frie hænder, når det gælder handel i andre EU-lande, så vi ikke skal betale diverse afgifter og told, men derimod blot give vores egen moms.

Den vare, som du har købt har garanteret ikke fået sat momsen på i første omgang, hvilket er grunden til at du skulle betale den en ekstra gang? Jeg bestiller tøj fra udlandet, samt diverse spil til min PS3, hvor jeg tit også bestiller for over 1100 og har endnu ikke fået en ekstraregning...

at du ikk har fået regning er jo bare fordi told ikk har åbnet og kontrolleret din pakke.
men blir den åbnet og kontrolleret så gælder de regler jeg skrev.
ja der friere hænder men ikk helt frie hænder, derfor er det 1075 kr inden for eu og 80 kr uden for,
så lidt mere frit er det.

self blir den resterende moms lagt til når du køber en vare inden for EU, men jeg taler om told moms, det har intet med den overskydende moms fra det pågældende land og ja jeg er sikker på det fra eu jeg købte for det er lige netop i england hvor kezman planlægger at købe.

self man kan tage chancen og håbe på ens pakke ikke blive taget i tolden
men gør den så gælder de regler jeg skrev.

ved godt du mener det godt medat hjælpe søgaard men der er forskel på om hvordan reglerne er og om du har fået ekstra regning før.

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010