home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 538 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 433658 gange)
Claudio
Førsteholdsspiller

Sv: Modetøj
« Svar #2670: 08 Jun 2009, 00:44 »

Den der bøllebob-hat er the shit. Køb lortet, og pep lortet op med en hvid t-shirt med blåt og rødt print = fjas!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

dweebfck
Juniorspiller
**

« Svar #2671: 08 Jun 2009, 02:04 »

Xavi Hernandez er verdens bedste fodboldspiller!

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #2672: 08 Jun 2009, 18:10 »

Cesc
Gæst

« Svar #2673: 08 Jun 2009, 18:20 »

Lidt for 'fin'-dreng, klassens duks til min smag. Det ser meget moden ud, og er du 93'er som det ligner ud fra dit navn, synes jeg, at du skal finde noget andet, noget mere poppet eller nærmere noget mere ungdommeligt.

Dette er dog en fed trøje..

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #2674: 08 Jun 2009, 18:27 »

Bestilite de her igår:
http://smartguy.dk/fashion/VisVare.asp?ID=19449&mid=41

Jeg synes de passer godt til min stil, og det er et par fede sommersko.

cjensen94
Gæst

« Svar #2675: 08 Jun 2009, 18:27 »

Kunne finde på at gå i det hele, bortset fra skoene Smiley

EDIT.
Til Missen93

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #2676: 08 Jun 2009, 18:28 »

Synes ikke der er noget "fin-dreng" over det. Måske skoene, men dem synes jeg virkelig er fede selvom der efterhånden er mange der er begyndt at gå i dem. Dog har jeg ikke set nogen gå med dem i helt hvide så, så mainstream synes jeg heller ikke de er. Så synes jeg sku heller ikke ens alder skal påvirke ens stil eller det man finder fedt.
Hvad mener du med poppet?

Til Cesc

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2677: 08 Jun 2009, 18:33 »

Så længe han ikke ligner en pokemon, så er jeg ligeglad. Der findes ikke noget værre end når de 14-15 årige går med strømper i bukserne, en hel bøtte voks i håret, nedringet t-shirt og en louis vuitton keyhanger rundt om sig. Fy for satan. Aldrig har det set godt ud på nogen Smiley

Og efter dit tøjvalg virker det ikke til at du hører i denne gruppe Smiley

Selvom det er pisse stilet imo med polo, pullover osv, så er det måske liiige tidligt nok. Du burde rende rundt i et par træningsbukser og en hummel hættetrøje! Grin haha Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #2678: 08 Jun 2009, 18:36 »

@Missen93

Tight bukser, bukserne i strømperne, en hal bøtte dax i håret, og det der, er IMO poppet Smiley
Skoene er så vidt  jeg kan se, sejlersko, som jeg kun har oplevet min far i. Dog i brun Smiley
Men hver sin stil (:

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #2679: 08 Jun 2009, 18:36 »

Selvom det er pisse stilet imo med polo, pullover osv, så er det måske liiige tidligt nok. Du burde rende rundt i et par træningsbukser og en hummel hættetrøje! Grin haha Smiley
Men hvis det er det jeg synes der er fedt, så kan det da gøre ligemeget om jeg er 15 eller 30 ?

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #2680: 08 Jun 2009, 18:38 »

@Missen93

Tight bukser, bukserne i strømperne, en hal bøtte dax i håret, og det der, er IMO poppet Smiley
Skoene er så vidt  jeg kan se, sejlersko, som jeg kun har oplevet min far i. Dog i brun Smiley
Men hver sin stil (:
Hvis du kun har set din far gå i dem, hvor søren bor du så? Opstemt

Der, hvor jeg bor er der i hvert fald forholdsvis mange der går i dem.

cjensen94
Gæst

« Svar #2681: 08 Jun 2009, 18:39 »

Vestjylland Peace

Cesc
Gæst

« Svar #2682: 08 Jun 2009, 18:40 »

Synes ikke der er noget "fin-dreng" over det. Måske skoene, men dem synes jeg virkelig er fede selvom der efterhånden er mange der er begyndt at gå i dem. Dog har jeg ikke set nogen gå med dem i helt hvide så, så mainstream synes jeg heller ikke de er. Så synes jeg sku heller ikke ens alder skal påvirke ens stil eller det man finder fedt.
Hvad mener du med poppet?

Til Cesc

Vi har jo bare hver vores mening. Jeg ser skam intet problem i det, og jeg har da så sent som i dag haft en på der minder om den øverste. Der var bare striber på i forskellige farver og med knapper i, altså lidt mere ungdommeligt. Den du har fundet, ligner imo noget en bankassistent i min verden kunne finde på at beklæde..

Jeg har intet sted sagt at det er mainstream, men ja, min farfar har nogen sko magen til, de er så bare brune, men alligevel..

Til slut, så med poppet mente jeg bare trøjer med lidt mere motiv og med lidt mere farve end bare en grå/hvid trøje..

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #2683: 08 Jun 2009, 18:44 »

Vi har jo bare hver vores mening. Jeg ser skam intet problem i det, og jeg har da så sent som i dag haft en på der minder om den øverste. Der var bare striber på i forskellige farver og med knapper i, altså lidt mere ungdommeligt. Den du har fundet, ligner imo noget en bankassistent i min verden kunne finde på at beklæde..

Jeg har intet sted sagt at det er mainstream, men ja, min farfar har nogen sko magen til, de er så bare brune, men alligevel..

Til slut, så med poppet mente jeg bare trøjer med lidt mere motiv og med lidt mere farve end bare en grå/hvid trøje..
Det med mainstream var nu også mere til at jeg selv sagde der var flere og flere der begyndte at gå i dem.

Jeg har selv også sådanne trøjer med motiv og farver, men dem med print fra asos synes jeg bliver grimme efter en gangs vask så jeg ville ikke købe flere end en denne gang.

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #2684: 08 Jun 2009, 18:46 »

Vestjylland Peace
Der burde da være mange i Vestjylland der gik i sejlersko?  Rullende Øjne Wink

Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010