home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 823 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 434265 gange)
Caspper
Manager

Sv: Modetøj
« Svar #2415: 28 Apr 2009, 18:02 »

Jeg kopierer lige SirTobys skabelon ting  Peace

Hvilken tøjstil beskriver dig bedst?
Mhm, det er mest min egen.. Men lidt en blanding af pop/hip-hop.

Hvorfor har du netop valgt den stil?
Fordi det er sådan jeg er Smiley Og det har jeg gået i, i lang tid.. Så ser ingen grund til at ændre det Smiley

Hvad er dit yndlingsmærke(r)?
G-star, Gio Goi, Evisu, Björkvin, Pa:nuu, Humör, Nike, Adidas, Björn Borg, Billabong, Samsoe Samsoe, Papfar.

Hvad går du i til dagligt?
De mærker jeg lige af skrevet ovenfor, pånær Billabong.. Det er kun badeshorts Smiley Og Björn Borg er underdrengene  Thumbs Up men ellers det jeg har skrevet..

SirToby
Manager

« Svar #2416: 28 Apr 2009, 18:04 »

Nej, hvorfor skal de dog ned i strømperne? Skuffet

De skal ikke for meget ned i strømperne, det er forfærdeligt. De skal sidde tyndt nede ved hælen, så de ikke går udover skoene. Og skoene skal altid være hi-tops.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2417: 28 Apr 2009, 18:07 »

Nej, hvorfor skal de dog ned i strømperne? Skuffet

Enig. Det ser jo rædselsfuldt ud. Bukserne skal kun ned i strømperne når man cykler  Peace

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2418: 28 Apr 2009, 18:14 »

Skal bestille et parti hjem fra hjemmesiden asos.com. Jeg har allerede fundet mig en slags vest, en t-shirt og et par shorts. Men jeg skal have mere, meget mere til sommeren. Evt. flere shorts, et par t-shirts og formentlig også en fed, ret tynd sommerjakke.. Prislejdet på shortsnene, højest ca. 40-50 Euro, T-shirts højest ca. 30 Euro og Jakken højest ca. 50-60.
Nogle forslag? Ville være meget taknemmelig Smiley
« Seneste Redigering: 28 Apr 2009, 18:28 af Riis » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2419: 28 Apr 2009, 18:37 »

De skal ikke for meget ned i strømperne, det er forfærdeligt. De skal sidde tyndt nede ved hælen, så de ikke går udover skoene. Og skoene skal altid være hi-tops.

De skal aldrig, jeg gentager ALDRIG, ned i skoene. Det er sådan noget man bliver moppet med på gymnasiet Wink

Vuelve la ilusión

absalonsen
Gæst

« Svar #2420: 28 Apr 2009, 20:36 »

Nu har jeg for alvor fået øjnene op for Zoovillage.com. Synes der er en masse fedt tøj fra de mærke, jeg godt kan lide. Nu ved jeg, der er snakket om netop denne side tidligere. Derfor vil jeg gerne høre, hvad folk mener om siden? Nogen, der handlet der før?

Smiley

MLL
Manager

« Svar #2421: 28 Apr 2009, 20:44 »

Nu har jeg for alvor fået øjnene op for Zoovillage.com. Synes der er en masse fedt tøj fra de mærke, jeg godt kan lide. Nu ved jeg, der er snakket om netop denne side tidligere. Derfor vil jeg gerne høre, hvad folk mener om siden? Nogen, der handlet der før?

Smiley

Har handlet der et par gange, de har rigtig nok meget fedt tøj. Når det så er sagt, vil jeg lige påpege deres service er utrolig ringe! 1. gang jeg bestilte derfra, havde jeg forelsket mig i en cardigan, da jeg så havde bestilt den ventede jeg i spænding på den kom. Problemet var den kom aldrig! Da jeg havde ventet i par uger, sendte jeg en mail, om hvorfor den ikke var sendt. 3 dage efter fik jeg et svar, de havde den simpelthen ikke på lager? Hvilke jeg synes var ret så underligt, da der stod inde på siden at der var flere tilbage - også i den størrelse jeg bestilte. Normalt ville der stå den var udsolgt, men det gjorde der ikke...

Prøvede så at bestille et par sneaks, ca et halvt år efter. Og dem fik jeg heller ikke, historien kender i...

Tilbage på FmF Opstemt

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #2422: 28 Apr 2009, 21:13 »

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #2423: 28 Apr 2009, 21:15 »

sys det ser meget godt u... selvom jeg vil mene de der shorts sidder pånt tæt på ham fyren der har dem på  funny

den pik må bare tænke jeg vil uuuuuuuud  Djævel

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #2424: 28 Apr 2009, 21:19 »

Jo ikke lige min stil, men den hvide polo ser nu meget god ud.

Vh.Blackstone

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #2425: 28 Apr 2009, 21:30 »

Et hurtigt kig på mit budget gjorde det klart at der ikke var penge til dyre ting, så har lige været på "discount" jagt på ASOS og bestilte følg. hjem:

http://www.asos.com//Asosman/Asos-Jack-Daniels-Print-T-Shirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=654274
Mest af alt bare en t-shirt til studenterrunden Wink

http://www.asos.com//Asosman/Asos-Multi-Thread-Cuff/Prod/pgeproduct.aspx?iid=287360
Ikke noget jeg typisk går med, kommer måske ikke til at bruge det, men 26 kr. kan jeg dog overleve.

http://www.asos.com//Asosman/Asos-Silver-Mirror-Aviators/Prod/pgeproduct.aspx?iid=475468
Der er sku ikke råd til fine dyre solbriller Smiley

http://www.asos.com//Asosman/Asos-Check-Tie/Prod/pgeproduct.aspx?iid=609690
Det var kærestens beslutning, hun var helt tosset med den (hun havde en bagtanke med, den passede godt til en af hendes kjoler hehe) Er ikke selv meget for at gå med slips, men hun er helt tosset med det og tøjdiskutionerne har hun for længst vundet...

Hvilken tøjstil beskriver dig bedst?
Casual tror jeg folk vil kalde det

Hvorfor har du netop valgt den stil?
Tjah - vil have tøj der er behageligt og som jeg føler mig godt tilpas i.

Hvad er dit yndlingsmærke(r)?
Franklin & Marshall og Fred Perry

Hvad går du i til dagligt?
Altså når jeg bare skal i skole varierer det meget. Nogle dage en "ASOS/H&M t-shirt med et par træningsbukser fra den lokale fodbold klub. Andre dage mere "normalt" tøj hehe.
Når jeg skal ud i byen og ikke ligne noget der lige bare vil have skoledagen overstået, så går jeg typisk i chinos/jeans, t-shirt eller skjorte.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2426: 29 Apr 2009, 11:15 »

De solbriller der ligner lige noget af det jeg skal ud og have, og så uhyggeligt billige, du må godt lige skrive hvordan de er når du får dem.

Udover det, skal som sagt ud og have nye solbriller, vil helst købe i en rigtig forretning så man bedre kan vurdere materiale og pasform etc.. Nogen der har favoritbutikker mht. til sådan noget? Gider ikke give 1500 kr for lortet, men selvfølgelig skal de være blærede.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #2427: 29 Apr 2009, 11:39 »

Hva syns i om de her Carrera Safari O Sunglasses
Overvejer stærkt om jeg skal bestille dem hjem... blev forelsket i dem, på en ferie sidste år.

Ellers vil jeg høre, om der er nogle herinde, som kender en hjemmeside, hvor man kan købe billige Humör jeans??

KF
Landsholdsspiller

« Svar #2428: 29 Apr 2009, 13:36 »

I was wondering...

Hvilken tøjstil beskriver dig bedst? FXPop? Skater? Retro? Gangstarr? osv..
Hvorfor har du netop valgt den stil? FX Band-waggon? Du føler dig tilpas? Fordi andre siger du skal? du bliver opfordret?
Hvad er dit yndlingsmærke(r)? FX JBS, G-Starr, Levi's og Diesel
Hvad går du i til dagligt? FX Sko: Nike. Bukser: Cheap Monday. T-shirt: Calvin Klein. osv..

Ved godt det ikke decideret handler om modetøj, MEN jeg synes dog heller ikke der burde startes en ny tråd op omkring det

Toejstil - Tjaaah. Jeg ved det sgu ikke. Det maa nok blive pop eller casual tror jeg.
Hvorfor - fordi det er paenest, og jeg foeler mig bedst tilpas i det.
Yndlingsmaerke - Paul Smith eller henrik vibskov! Derudover er jeg ogsaa stor tilhaenger af tiger of sweden
Til dagligt - tiger of sweden jakkesaet kombineret med hugo boss sko, tiger of sweden baelte og skjorte oftest fra paul smith/tiger of sweden/random maerke.

Til daglig naar jeg kommer hjem hopper jeg i paul smith sneakers, en smule tight/regular bukser fra lindeberg og en tight t-shirt/polo fra paul smith/henrik vibskov/la coste.
« Seneste Redigering: 29 Apr 2009, 13:41 af KF » Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #2429: 29 Apr 2009, 14:35 »

Toejstil - Tjaaah. Jeg ved det sgu ikke. Det maa nok blive pop eller casual tror jeg.
Hvorfor - fordi det er paenest, og jeg foeler mig bedst tilpas i det.
Yndlingsmaerke - Paul Smith eller henrik vibskov! Derudover er jeg ogsaa stor tilhaenger af tiger of sweden
Til dagligt - tiger of sweden jakkesaet kombineret med hugo boss sko, tiger of sweden baelte og skjorte oftest fra paul smith/tiger of sweden/random maerke.

Til daglig naar jeg kommer hjem hopper jeg i paul smith sneakers, en smule tight/regular bukser fra lindeberg og en tight t-shirt/polo fra paul smith/henrik vibskov/la coste.

Jakkesæt som 14årig?  Huh

Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010