home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1176 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 387088 gange)
Chakana
Manager

Sv: Modetøj
« Svar #1830: 16 Okt 2008, 11:57 »

Ja, jeg har selv en der er lidt kort i det. Det' sgu koldt på røven :-/

Men en nice jakke er det da, den du har købt! Thumbs Up

Arsenal Football Club

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #1831: 16 Okt 2008, 12:01 »

Det ved jeg ikke noget om, ser ikke Anna Pihl Smiley .. Men ja, det er casual mærke Wink .. Ikke dermed sagt jeg er hooligan, slet ikke! Smiley

Angående billede, så .. hmm .. http://www.casualclothing.dk/images/SI_4915-7149_V0065_1-t.jpg << det er vintermodellen Smiley .. hehe ..

Sker der big spender Tunge Man skal åbenbart have hooligans jakker for at være sej i Vinding?  Opstemt

TT: Nice jakke, går selv med overvejelser om at købe sådan en. Pengene skal bare lige være til det.

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #1832: 16 Okt 2008, 12:02 »

Ja, jeg har selv en der er lidt kort i det. Det' sgu koldt på røven :-/

Men en nice jakke er det da, den du har købt! Thumbs Up

Jaa , det er det Smiley .. hehe ..
www.casualclothing. dk .. der er lidt af det hele Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #1833: 16 Okt 2008, 12:03 »

Sker der big spender Tunge Man skal åbenbart have hooligans jakker for at være sej i Vinding?  Opstemt

TT: Nice jakke, går selv med overvejelser om at købe sådan en. Pengene skal bare lige være til det.

Lol, hold nu Smiley .. Slet ikke noget med det at gøre Smiley .. Som sagt er det meget få der overhovedet kender mærket , så det er ikke pga. credit den er købt Smiley .. Måske credit hos mig selv Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1834: 16 Okt 2008, 12:05 »

Det er hvad jeg har at sige:

Jeg fatter ikke unge drenge på 10-13 år, som går i Evisu eller D&G-tøj, som er mange numre for store. Det er så latterligt efter min mening, og man kan kun grine af det, når de hiver op i Levi's bukserne eller hiver ærmerne op på Papfar trøjen, som har 15 cm for lange ærmer. De bruger penge på tøj, fordi deres venner har det samme. Men jeg synes din holdning, DimitarBerbatov, er dybt godnat.

Enten er er du en person, som er meget nemt at "styre" og bukker nemt under for vennerne eller er du en meget fisfornem person, som ikke vil have venner der ikke har et outfit på mindst 3000 kr. Hvis du ikke gider det, så er du ikke en der får mange venner i livet. Hvis vi nu siger at jeg er ny på din skole, og jeg kommer over i mit Solid-tøj, og jeg har hverken Evisu bukser, LV keychain eller Gucci bælte. Ville du begynde at snakke med mig, eller ville du bare ikke snakke med mig pga. udseende?

Læs mit indlæg igen inden du sviner mig til... Har sagt at folk selv må vælge det tøj de går i.. Har sagt jeg IKKE dømmer folk ud fra deres tøj.. Osv osv og det med at jeg ikke får mange venner er osse BS for som sagt dømmer ikke folk på deres tøj.. Er ligeglad med om de går i gucci fra top til tå eller om de går i fx solid fra top til tå så længe folk er flinke, og rare at omgås.. Det er sjovt at folk sidder og sviner min holdninger til da jeg siger og hele tiden har understreget at folk selv må ligge og rode med det tøj de vil gå i - men når det er sagt så synes JEG at det er dybt godnat at gå i fake ligesom mange af jer synes det er DYBT godnat at købe dyrt tøj.. Det er en personlig mening man har og den har man ret til.. Det er ikke ens betydende med at man ikke gider ha andre venner end dem der er fisefornemme.. Så du har lige dømt mig ud fra en holdning jeg har om fake tøj - godt gået.. Se indad inden du spørg om jeg ville dømme dig på dit tøj..

Til KF's indlæg.. Er meget enig i hvad du siger, og ja dem der køber fake gør sig jo til noget de ikke er, derfor ville jeg personlig synes det er federe hvis de gik i Solid fra top til tå.. Man kan godt skabe sig en god tøjstil med solid tøj.. Til det med Evisu - tjaa det er sjovt at folk køber det mærke men som sagt så er det deres egen sag .. Det sjove ved det er at ham der ha skabt mærket EVISU er tidligere ansat på Levi's og der hvor det bliver syet er en gammel Levi's fabrik.. Ironisk ik ? Opstemt
Det er blevet et prettyboy mærke i den forstand at det mest er 10-15 årige der går med det..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1835: 16 Okt 2008, 12:08 »

Tjaa Smiley .. Ved ikke .. Har brugt mange flere penge på aktier Wink .. Så tænkte jeg ville også have en ny vinterjakke .. hader de der korte vinterjakker der kravler op :S .. så ville have en lang Opstemt og sys den der er topnice - plus alle tror det er sådan noget billigt crap og så kan jeg gå og tænke: "Jaja, du sku bare vide" og smile inde i mig selv Smiley ..

Hehe nice jakke Smiley
Jaa de er fandme irriterende der der korte jakker - hvis man ska bruge dem som vinterjakker da..
tjaa på sin vis er det jo en meget bedre investering end aktier, ihvert fald i de her økonomisk trængte tider Wink haha

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #1836: 16 Okt 2008, 12:12 »

Hehe nice jakke Smiley
Jaa de er fandme irriterende der der korte jakker - hvis man ska bruge dem som vinterjakker da..
tjaa på sin vis er det jo en meget bedre investering end aktier, ihvert fald i de her økonomisk trængte tider Wink haha

Jaa, personligt har aktierne da kostet mig mere end jakkerne ? Smiley .. såå ..

Men hvad du skriver er så indbefattet af en på din alder .. Hvorfor er det lige Solid du sidder og snakker om? Og hvordan kan du sidde og snakke om det på den måde Smiley ? Hvis nogle skulle have noget at have det i er det vel dine forældre - det er vel dem der betaler anyway?

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1837: 16 Okt 2008, 12:16 »

Jeg er så en af de personer der mest af alt køber tøj for at jeg ikke skal få en grim anmeldelse fra moren i enden af blokken, og fordi at det er ved at blive vinter. Mærket er jeg komplet ligeglad med, bare det ser ok ud når jeg har det på, og prisen ikke er skyhøj.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

alek9000
Manager

« Svar #1838: 16 Okt 2008, 12:17 »

Når man køber fake modetøj, svarer vel egentlig bare til at du henter Football Manager fra Pirate bay eller lign.? Du snyder personen/personerne der har lavet det, for at du selv kan få det billigere.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1839: 16 Okt 2008, 12:17 »

Jaa, personligt har aktierne da kostet mig mere end jakkerne ? Smiley .. såå ..

Men hvad du skriver er så indbefattet af en på din alder .. Hvorfor er det lige Solid du sidder og snakker om? Og hvordan kan du sidde og snakke om det på den måde Smiley ? Hvis nogle skulle have noget at have det i er det vel dine forældre - det er vel dem der betaler anyway?

Hehe nej mine forældre betaler ikke for mit tøj.. Eller mine aktier .. Men sådan er det ..
Mig bekendt har jeg ikke snakket grimt om solid tøj.. Siger det er meget fedt og ihvert fald en del federe end fake mærkevarertøj.. Har intet imod lige netop mærket Solid.. Kunne ligeså godt ha brugt Jack&Jones som eksempel.. men det var fordi NicolasFelipe selv brugte Solid som eksempel og det er det jeg svarede på før.. Wink

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #1840: 16 Okt 2008, 12:19 »

Jeg er så en af de personer der mest af alt køber tøj for at jeg ikke skal få en grim anmeldelse fra moren i enden af blokken, og fordi at det er ved at blive vinter. Mærket er jeg komplet ligeglad med, bare det ser ok ud når jeg har det på, og prisen ikke er skyhøj.
Det er fedt! Smiley .. Dét i sig selv udstråler jo bare noget om hvem du er Smiley synes det er så nice, og får det selv mere og mere på den måde desto ældre jeg bliver Smiley

Hehe nej mine forældre betaler ikke for mit tøj.. Eller mine aktier .. Men sådan er det ..
Mig bekendt har jeg ikke snakket grimt om solid tøj.. Siger det er meget fedt og ihvert fald en del federe end fake mærkevarertøj.. Har intet imod lige netop mærket Solid.. Kunne ligeså godt ha brugt Jack&Jones som eksempel.. men det var fordi NicolasFelipe selv brugte Solid som eksempel og det er det jeg svarede på før.. Wink
Så kunne du lige så godt bare sige at det generelt var noget, hvor mærket betød mindre Smiley .. Altså - ingen grund til at blive helt relevant på navnene af de specifikke mærker!

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1841: 16 Okt 2008, 12:24 »

Så kunne du lige så godt bare sige at det generelt var noget, hvor mærket betød mindre Smiley .. Altså - ingen grund til at blive helt relevant på navnene af de specifikke mærker!

True dat og det burde jeg måske have gjort - men mente nu intet ondt med at køre videre på hans eksempel..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1842: 16 Okt 2008, 12:30 »

Når man køber fake modetøj, svarer vel egentlig bare til at du henter Football Manager fra Pirate bay eller lign.? Du snyder personen/personerne der har lavet det, for at du selv kan få det billigere.

Præcis - det er det faktisk hvis man ska kigge helt konkret på det..
Det sjove er at mange har den holdning til at hvis man downloader Football Manager så skal man skydes men at købe Fake mærkevarertøj er det iorden.. det er lidt dobbeltmoralsk ..

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #1843: 16 Okt 2008, 12:43 »

Præcis - det er det faktisk hvis man ska kigge helt konkret på det..
Det sjove er at mange har den holdning til at hvis man downloader Football Manager så skal man skydes men at købe Fake mærkevarertøj er det iorden.. det er lidt dobbeltmoralsk ..

Tjaa .. Hvordan har du det med musik (jeg siger ikke hermed at du dl'er det, men stor sandsynlighed Wink) ? .. Pas nu på du ikk bevæger dig ud på dybt vand Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1844: 16 Okt 2008, 12:48 »

Tjaa .. Hvordan har du det med musik (jeg siger ikke hermed at du dl'er det, men stor sandsynlighed Wink) ? .. Pas nu på du ikk bevæger dig ud på dybt vand Smiley

Jeg downloader musik lovligt .. Dvs jeg bruger Itunes til det og betaler de der 5-8 kr for det.. (Pr. sang) Ellers hører jeg det inde på Youtube men dl'er ikke ulovligt.. Ska da være ærlig og indrømme at jeg gjorde engang da jeg var yngre men har fået et andet syn på tingene efter jeg er blevet lidt ældre..  Wink

Sider: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010