Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 16:21:02
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 1182 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Modetøj
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
120
121
[
122
]
123
124
...
324
Forfatter
Emne: Modetøj (Læst 387082 gange)
DimitarBerbatov
Gæst
Sv: Modetøj
«
Svar #1815:
15 Okt 2008, 23:00 »
Citat af: Klaus Fejer 15 Okt 2008, 22:03
"Du får en større pik, ved at gå i mærketøj" - Husk lige på det ++ Din personlighed ændre sig. Det er bare bonus.
Nej har jeg heller aldrig sagt - for at svare på dit spørgsmål i den anden tråd..
Om folk går i gucci eller et eller andet billigt mærker har da intet at gøre med deres personlighed.. Jeg kender folk der går i dyrt tøj som er nogle idioter men kender fandme osse folk der går i billigt tøj der er det samme.. Så det med tøj i relation til personlighed er noget lort.. Sådan kan man ikke forbinde tingene..
Men det jeg siger at at der er jo en grund til folk vil købe en fx fake burberry istedet for et eller andet billigt mærke.. Derfor er folk vel ikke ligeglade.. Har sagt at folk i princippet kan gå i hvad de vil.. Men fortæl mig lige hva er det fede i at have et fake guccibælte der lyser FAKE op i face på alle mennesker?? Så vil jeg da hellere have et ægte bælte af et billigere mærke.. SÅ signalere man i det mindste ikke: Jeg har ikke råd til det ægte så køber en fake..
Og nej personligt synes jeg de der små unger der køber dyrt tøj er for dumme fordi de alligevel vokser ud af det nogle måneder efter.. Sååh..
LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
«
Svar #1816:
15 Okt 2008, 23:01 »
jeg har ikke noget imod modetøj går selv med det .
og det jeg køber det er ikke fake ,
Barcelona Verdens bedste hold !
Klaus Fejer
Gæst
«
Svar #1817:
15 Okt 2008, 23:15 »
Citat af: DimitarBerbatov 15 Okt 2008, 23:00
Nej har jeg heller aldrig sagt - for at svare på dit spørgsmål i den anden tråd..
Om folk går i gucci eller et eller andet billigt mærker har da intet at gøre med deres personlighed.. Jeg kender folk der går i dyrt tøj som er nogle idioter men kender fandme osse folk der går i billigt tøj der er det samme.. Så det med tøj i relation til personlighed er noget lort.. Sådan kan man ikke forbinde tingene..
Men det jeg siger at at der er jo en grund til folk vil købe en fx fake burberry istedet for et eller andet billigt mærke.. Derfor er folk vel ikke ligeglade.. Har sagt at folk i princippet kan gå i hvad de vil.. Men fortæl mig lige hva er det fede i at have et fake guccibælte der lyser FAKE op i face på alle mennesker?? Så vil jeg da hellere have et ægte bælte af et billigere mærke.. SÅ signalere man i det mindste ikke: Jeg har ikke råd til det ægte så køber en fake..
Og nej personligt synes jeg de der små unger der køber dyrt tøj er for dumme fordi de alligevel vokser ud af det nogle måneder efter.. Sååh..
Well' Dvs. at hvis en person kommer gående med et gucci bælte, men alt andet tøj er nogle "klasser" under. Så tænker du automatisk "det kan ikke være ægte! Han/hun er nederen!" ?
FX; - Jeg kommer over i mit bilka/ måske lidt J&J over til din gruppe. I er alle klædt i 10 stykker tøj til 700 kr. stykket, og nyder det. Jeg blander mig så, og sætter mig ved siden af jer.
Vil du/I så være åbne for mig, eller ?
Nomann
Lilleputspiller
«
Svar #1818:
15 Okt 2008, 23:19 »
Tøj er sku da tøj.
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har set et par bukser i bilka der ligner et par diesel på en prik bare uden mærket.
altså jeg går selv i mærketøj. men det for dumt at høre på at det gør en sej
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #1819:
16 Okt 2008, 02:09 »
Citat af: Klaus Fejer 15 Okt 2008, 23:15
Well' Dvs. at hvis en person kommer gående med et gucci bælte, men alt andet tøj er nogle "klasser" under. Så tænker du automatisk "det kan ikke være ægte! Han/hun er nederen!" ?
FX; - Jeg kommer over i mit bilka/ måske lidt J&J over til din gruppe. I er alle klædt i 10 stykker tøj til 700 kr. stykket, og nyder det. Jeg blander mig så, og sætter mig ved siden af jer.
Vil du/I så være åbne for mig, eller ?
Et ægte guccibælte er et ægte guccibælte.. man kan sagtens se forskel på ægte og fake.. Det der med man alligevel ikke kan se forskel er det største BS jeg nogensinde har hørt..
Det der med om jeg dømmer dig inden du kommer hen og snakker med mig - det må være et nej jeg dømmer ikke folk udfra deres tøj, men deres væremåde og det der kommer ud af deres mund..
Det er nærmere omvendt med der er mange der dømmer mig pga. mit tøj, eller attitude istedet for at lære mig at kende.. Men sådan er det jo - og folk der ikke vil gå i mærketøj er helt iorden med mig tvinger ikke min venner til at gå med det - jeg er ligeglad, tilgengæld siger jeg min ærlige mening når de spørg mig omkring noget fake og de kender alle min holdning til det. Men har det osse på den måde at hvis folk vil gå i fake så er det deres sag jeg synes bare det ville være federe hvis de gik i JJ tøj end i FAKE burberry, osv osv..
Cesc
Gæst
«
Svar #1820:
16 Okt 2008, 09:33 »
DimitarBerbatov @
Du burde vel ikke blande dig i det tøj andre mennesker har på, det virker meget lavt i mine ører - og jeg tror ikke du bliver specielt elsket ved at gøre sådan. Jeg går selv meget op i mode, men mode er ikke det som er populært. Evisu er populært, men ser det mode-agtigt ud, nej vel? Folk køber det fordi det koster meget og ikke vil holdes uden for gruppen - sådan en er du åbenbart.
Men jeg er ikke inde på FmFreaks for at opdrage på jævnaldrene, så det må du sgu' selv tumle med. Jeg vil ikke rodes ud i dine Evisu-drømme om ægthed. Jeg køber det tøj jeg kan godt lide, og at give 2500 for et par bukser er jo grotesk! Stik mig et par bukser til 800 og en t-shirt med et fedt motiv - så er jeg rullende..
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #1821:
16 Okt 2008, 10:17 »
Haha. Jeg synes, det er lidt komisk, det her.
Paa sin vis forstaar jeg udmaerket Dimitars holdning. Der er saa mange snotforvirrede unge mennesker, der koeber fake Burberry/Gucci/whatever, fordi de gerne vil udstraale noget, de IKKE er. De vil gerne udstraale, at de har pengene til at koebe dette toej... men hvad helvede er det vaerd at udstraale noget, man ikke er? Paa den led er jeg da roerende enig med Dimitar. Derudover er det sgu sjaeldent, at folk koeber fake pga. et bestemt moenster eller lignende - det gaar jo alligevel i stykker alt, alt for hurtigt...?
Derudover forstaar jeg ikke, de der kritiserer at folk gerne vil bruge 2500 paa et par bukser. Det handler om prioritering, stil osv. Personligt har jeg altid synes Evisu er ekstremt grimt, hvorfor jeg selvfoelgelig ikke har braendt penge af paa det, men jeg har i stedet fx koebt en pung til 1500 - hvilket mange vel vil betegne som ligesaa hovedloest som Evisu bukser til 2500. Det er jo udelukkende folks eget valg, hvad de bruger penge paa, og personligt kunne jeg sgu ogsaa godt finde paa at give 2500 kr. for et par bukser, hvor jeg bare taenkte: "Det' mig". At det saa endnu ikke er sket endnu er vel bare tilfaeldigheder.
Paa sin vis skiller de folk med Evisu sig vel bare ud - og det skal de aabenbart hoere for.... I min optik er det meget klammere, naar man som Cesc siger "Giv mig et par bukser til 800 kr. + t-shirt med motiv", og saa er han tilfreds... Ja, for saa ligner du alle de andre mainstream popunger, der render rundt...
«
Seneste Redigering: 16 Okt 2008, 10:22 af KF
»
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
Chakana
Manager
«
Svar #1822:
16 Okt 2008, 10:35 »
Det er hvad jeg har at sige:
Jeg fatter ikke unge drenge på 10-13 år, som går i Evisu eller D&G-tøj, som er mange numre for store. Det er så latterligt efter min mening, og man kan kun grine af det, når de hiver op i Levi's bukserne eller hiver ærmerne op på Papfar trøjen, som har 15 cm for lange ærmer. De bruger penge på tøj, fordi deres venner har det samme. Men jeg synes din holdning, DimitarBerbatov, er dybt godnat.
Enten er er du en person, som er meget nemt at "styre" og bukker nemt under for vennerne eller er du en meget fisfornem person, som ikke vil have venner der ikke har et outfit på mindst 3000 kr. Hvis du ikke gider det, så er du ikke en der får mange venner i livet. Hvis vi nu siger at jeg er ny på din skole, og jeg kommer over i mit Solid-tøj, og jeg har hverken Evisu bukser, LV keychain eller Gucci bælte. Ville du begynde at snakke med mig, eller ville du bare ikke snakke med mig pga. udseende?
Arsenal Football Club
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #1823:
16 Okt 2008, 10:44 »
Hehe.. dem der dømmer folk pga. deres dyre tøj er jo ikke meget bedre end dem der dømmer folk pga. deres billige tøj. For min skyld kan folk gå i dyre mærker hvis de kan lide det, billige mærker hvis de kan lide det - og hvis folk synes de dyre mærker er fede men ikke har råd til dem, så køb da de billige kopier og gå i det - jeg kunne ikke være mere ligeglad, bare jeg får lov at gå i det tøj jeg synes er fedt, og som jeg har råd til.
ZhotLog
Gæst
«
Svar #1824:
16 Okt 2008, 11:14 »
Det er lidt for let at kritisere de, der køber dyrt tøj, og kan kun bakke op om goons indlæg her, det gælder altså "begge veje". Hvordan folk prioriterer deres penge, er helt op til dem selv. Personligt ville jeg ikke gå i fake, men det er nok mere fordi, at jeg ikke ønsker at udstråle, at jeg er/har noget, som jeg i realiteten ikke er/har.
Generelt set skal man ikke dømme folk ud fra deres udseende.. Ikke at jeg selv er nogen engel, for at være helt ærlig, jeg tænker da også mit, hvis jeg ser fem drenge med evisu bukser komme slentrende hen ad gaden. Sådan burde det selvfølgelig ikke være, men sådan er det nu engang.
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
«
Svar #1825:
16 Okt 2008, 11:25 »
Okay .. Det er så her jeg melder mig ind i det
.. Evisu - ja, men hvad vil man udstråle med det? Det er jo netop at man er en stilforvirret lille snotunge der ikke ved hvordan man skaber sin egen stil. Alle kan tage et par evisu bukser og en tee - eller en hættetrøje - på. Ja, så ved alle at "wauw" han har dyrt tøj - men har han nu også det? Jeg har personligt selv købt en jakke til 4.200 som jeg synes er gennemført cool (En ligesom den Steve Dunham fra Green Street Hooligans har på) .. Der er endnu ikke ret mange der kender mærket Stone Island i Danmark, så de tror at det "bare" er en random jakke, og det er jeg fuldt ud tilfreds med, da den så ikke bliver stjålet.
.. Men Evisu er jo bare et main-stream mærke. Personligt går jeg heller ikke i de der mærker men i Lacoste, Hilfiger, Burberry (til dels, det er blevet for let tilgængeligt og alt for kendt :s), Paul Smith, Ralph Lauren og den slags mærker - mange på min alder (18..) er ikke så hooked på de mærker - fordi det er ikke noget deres venner - eller blot dem de omgås - kender til og derfor giver det den ikke nogen credit at have det på. Jeg tænker i helt andre baner, for ja, jeg har prøvet at have en billigere skjorte, men når den er forvasket og ødelagt efter 2 vaske, så vi jeg hellere give det mere og have en, der måske kan holde 3-5 år
.. Såå det var bare min mening om det
Med venlig hilsen
C^Ronaldo.
In the scene since approx. 2000.
Chakana
Manager
«
Svar #1826:
16 Okt 2008, 11:33 »
Har du et billede af jakken, C^R?
Jeg kender kun mærket Stone Island, fordi at det er en af de mærker som de der casual hooligans går i, i Anna Pihl!
Arsenal Football Club
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
«
Svar #1827:
16 Okt 2008, 11:50 »
Citat af: NicolasFelipe 16 Okt 2008, 11:33
Har du et billede af jakken, C^R?
Jeg kender kun mærket Stone Island, fordi at det er en af de mærker som de der casual hooligans går i, i Anna Pihl!
Det ved jeg ikke noget om, ser ikke Anna Pihl
.. Men ja, det er casual mærke
.. Ikke dermed sagt jeg er hooligan, slet ikke!
Angående billede, så .. hmm ..
http://www.casualclothing.dk/images/SI_4915-7149_V0065_1-t.jpg
<< det er vintermodellen
.. hehe ..
Med venlig hilsen
C^Ronaldo.
Chakana
Manager
«
Svar #1828:
16 Okt 2008, 11:51 »
Mine forældre er chokerede hvis jeg giver 600-700 kr. for et par sko, hvad ville de ikke sige hvis jeg gav 4200 for en jakke?
Arsenal Football Club
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
«
Svar #1829:
16 Okt 2008, 11:54 »
Citat af: NicolasFelipe 16 Okt 2008, 11:51
Mine forældre er chokerede hvis jeg giver 600-700 kr. for et par sko, hvad ville de ikke sige hvis jeg gav 4200 for en jakke?
Tjaa
.. Ved ikke .. Har brugt mange flere penge på aktier
.. Så tænkte jeg ville også have en ny vinterjakke .. hader de der korte vinterjakker der kravler op :S .. så ville have en lang
og sys den der er topnice - plus alle tror det er sådan noget billigt crap og så kan jeg gå og tænke: "Jaja, du sku bare vide" og smile inde i mig selv
..
Med venlig hilsen
C^Ronaldo.
Sider:
1
...
120
121
[
122
]
123
124
...
324
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »