home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1166 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 387050 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Modetøj
« Svar #1800: 13 Okt 2008, 22:53 »

http://www.gratisupload.dk/download/16270/

Nogle der har set denne jakke? Smiley Smiley

HJÆLP! !! Smiley
Ind i Adidas store med dig Opstemt hehe .. Ej ved ikk hvor er du fra.. Hvis du er fra kbh eller omegn så ville jeg gå ind i adidas butikken på strøget og kigge.. Hvis de ikke har den er det ligefør den er umulig at finde i DK i hvert fald ..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1801: 13 Okt 2008, 22:54 »

Søger sorte sneakers/sko fra hilfiger, som jeg har set andre have på. De minder sådan lidt om vans, bare klart federe og lidt smallere i det.

Ellers kunne jeg også godt bruge et par lidt slim bukser gerne i stof-stof i stedet for cowboystof.

Håber i ved hvad jeg mener Thumbs Up

Edit: skoene skal gerne være lidt i den her stil: http://www.trendlovers.dk/product_info.php?cPath=30&products_id=225

Tjek playboys sko.. De er klart federe.. www.smartguy.dk har mange playboy sko og de er fede .. kig forbi i hvert fald.. Wink

bif4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #1802: 15 Okt 2008, 21:12 »

Hej :b

Har tænkt mig at købe en Bape hoody inde fra OURWEAR.COM.

Ved godt det er fake men den er fed alligevel.

Okay, mit spørgsmål er om der er nogen der at erfaring med OURWEAR.COM.

Får man leveret varen og hvor lang tid tager det cirka?

Håber i kan hjælpe mig :i

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #1803: 15 Okt 2008, 21:20 »

Lad VÆR med at købe fake det er da for nedern. køb det ægte i stedet

,,

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #1804: 15 Okt 2008, 21:23 »

Hvorfor er det nederen ikke at ville betale 1500kr, når man kan slippe med hundrede kroner.
Så fuck da kvaliteten. Man kan få 15 fake for den ægte pris.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #1805: 15 Okt 2008, 21:31 »

tror mere der er en præncip sag. hvordan man har det med det. synes bare det nedern fordi at dem der har købt den ægte vare og går rundt med den fordi man har råd til også er der en der køber en billig kopi.

,,

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #1806: 15 Okt 2008, 21:42 »

Hvorfor dog gå og have ondt i røven over det?
Det bestemmer de jo selv.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1807: 15 Okt 2008, 21:43 »

Det er ren princip sag.. Køb den ægte hvis man har råd.. Hvis man ikke har råd så lad vær med at køb det..
Så der er jeg meget enig med bibo123... Blander mig ikke i det personligt synes jeg ikke det er fedt at gå i fake .. Så hellere slet ikke gå i det..

fc-hansen
Manager

« Svar #1808: 15 Okt 2008, 22:00 »

Jeg syntes da at man skal lade folk om at bestemme hvorvidt de vil købe fak eller ægte. Hvis man går rundt ude på gaden, og får ondt i røven over at se en have en fake, så er man da til grin..

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #1809: 15 Okt 2008, 22:03 »

Jeg syntes da at man skal lade folk om at bestemme hvorvidt de vil købe fak eller ægte. Hvis man går rundt ude på gaden, og får ondt i røven over at se en have en fake, så er man da til grin..
"Du får en større pik, ved at gå i mærketøj" - Husk lige på det ++ Din personlighed ændre sig. Det er bare bonus.  Peace

funny

fc-hansen
Manager

« Svar #1810: 15 Okt 2008, 22:08 »

Lad VÆR med at købe fake det er da for nedern. køb det ægte i stedet
kan du da være f...... ligeglad med?  Huh hvis du selv vil bruge en pensionsopsparing på tøj, så gør det da, men syntes andre det er fedt at gå i fake, så lad dem da gøre det.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

-LFC-
Manager

« Svar #1811: 15 Okt 2008, 22:27 »

Altså... personligt har jeg det sådan, at jeg ikke vil knalde 1800 af på et par latterlige Evisu-bukser fordi de har en grim guldmåge bagpå. Jeg har egenligt heller ikke råd til det, men jeg ville heller ikke, hvis jeg havde. Dertil bliver det for dyrt for mig også er prisen alt for høj. Så hellere bruge 800 på et par Diesel-bukser også købe et eller andet sjovt som f.eks. et spil eller whatever. Synes selv jeg har en ok stil, men jeg gider ikke bruge 1800 på et par Evisu bukser, 700 på en latterlig lyserød Evisu t-shirt også alt muligt på accesories. Ærgeligt jeg bor på Amager lige hvad angår det. Alle herude har brugt det hvide ude af øjnene på Evisu-tøj. xD Peace Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1812: 15 Okt 2008, 22:30 »

Som en skrev i den anden tråd, foretrækker jeg til hver en tid at daffe ned i Jack & Jones og bruge 4-600 kr. på et par bukser som ser MINDST lige så fede ud som dem der koster 2K. Så længe jeg synes bukserne er fede, og de føles godt at have på (og jeg har råd til dem...), så kunne jeg ikke være mere ligeglad med hvilket firma der har produceret det...

-LFC-
Manager

« Svar #1813: 15 Okt 2008, 22:30 »

"Du får en større pik, ved at gå i mærketøj" - Husk lige på det ++ Din personlighed ændre sig. Det er bare bonus.  Peace

funny
Åbenbart negativ. Samtlige jeg kender der går i Evisu-shit/whatever, er ikke de flinkeste mennesker jeg kender. Skal lige siges, at det ikke er min generelle oplevelse af folk der går med det. Peace

Hvad angår fake/real diskussionen så er jeg ret ligeglad med hvad man vælger. Tillykke til dem der har råd, og til dem der ikke har råd, så bestem selv. Det kan jo være, at man synes selve designet på det stykke tøj, som man ikke har råd til i Real, er fedt også må købe fake-udgaven.

Jeg er helt enig g00n
« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 22:36 af -LFC- » Logged

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #1814: 15 Okt 2008, 22:40 »

Åbenbart negativ. Samtlige jeg kender der går i Evisu-shit/whatever, er ikke de flinkeste mennesker jeg kender. Skal lige siges, at det ikke er min generelle oplevelse af folk der går med det. Peace

Hvad angår fake/real diskussionen så er jeg ret ligeglad med hvad man vælger. Tillykke til dem der har råd, og til dem der ikke har råd, så bestem selv. Det kan jo være, at man synes selve designet på det stykke tøj, som man ikke har råd til i Real, er fedt også må købe fake-udgaven.

Jeg er helt enig g00n

Jeg kan ikke være mere enig, også med g00n  Smiley

Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010