|
thomasmoll
|
|
Nogen der ved hvor, og om man overhovedet kan købe, de der figurer alle butikker har tøj på?
' En manequin dukke(stav) kan du helt 100 købe. men hvor ved jeg ikke. prøv at google det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@lex :b
|
|
Så er der købt ind til blå mandag !
Ny Samsøe Samsøe jakke til 1500 - Ubeskrivelig fed !
Jeg vil også gerne se et link  Hvad skal du ellers have på den dag ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Da der er kommet et krav fra tankens ejer om, at man bærer mørkt fodtøj, måtte jeg ud idag og finde et par sorte sko. Det endte ud i disse:  (Beklager det dårlige billed) Sat ned fra 700 til 500 i Stadium. Hvad siger I? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
Da der er kommet et krav fra tankens ejer om, at man bærer mørkt fodtøj, måtte jeg ud idag og finde et par sorte sko. Det endte ud i disse:  (Beklager det dårlige billed) Sat ned fra 700 til 500 i Stadium. Hvad siger I?  jeg har også sådan et par 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Da der er kommet et krav fra tankens ejer om, at man bærer mørkt fodtøj, måtte jeg ud idag og finde et par sorte sko. Det endte ud i disse:  (Beklager det dårlige billed) Sat ned fra 700 til 500 i Stadium. Hvad siger I?  Syntes ikke meget om dem. Har et par i hvide som er ok. Syntes det er dødsygt at købe sko som virkelig mange går i !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Syntes ikke meget om dem. Har et par i hvide som er ok.
Syntes det er dødsygt at købe sko som virkelig mange går i !
er helt enig, har selv et par hvide nike sko  som ingen i min by har, tror jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Syntes ikke meget om dem. Har et par i hvide som er ok.
Syntes det er dødsygt at købe sko som virkelig mange går i !
Nu skal jeg jo kun(/for det meste) bruge dem til arbejde. Du mangler stadig at linke til din Samsøe jakke!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Nu skal jeg jo kun(/for det meste) bruge dem til arbejde.
Du mangler stadig at linke til din Samsøe jakke!
Ohh, så ikke at det var ønsket... - Kigger på det !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmi.Pop
Gæst
|
|
Da der er kommet et krav fra tankens ejer om, at man bærer mørkt fodtøj, måtte jeg ud idag og finde et par sorte sko. Det endte ud i disse:  (Beklager det dårlige billed) Sat ned fra 700 til 500 i Stadium. Hvad siger I?  Det er de ret ofte, altså sat ned til 500 kr. Har et par magen til også købt i Stadium for 500 kr., men det er da nok et halvt år siden eller lignende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeeRa
|
|
hvor handler i paa nettet guys?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
adam03
Gæst
|
|
hvor ha du købet dem hen for kan godt tænke migh nogen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Kan nogen fortælle mig, hvad det der mærke med den gule ørn hedder  ? Og evt. en side man kan købe det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
Tænker du på Lyle & Scott?
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Hvad synes i? Henry lloyd