home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1176 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 386187 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Modetøj
« Svar #1200: 17 Feb 2008, 20:09 »

Er det så nu, man skal foregive at være stolt af den danske ungdom? Arto-generationen bliver ikke Danmarks stolteste generation.

Lige mine ord!

Tja, jeg kommer ikke til København før konfirmationen Peace

Er det ikke i maj du skal konfirmeres?

arsenalistic
Manager

« Svar #1201: 17 Feb 2008, 20:09 »

Evisu laver laver ikke parfume men det slår dem sågar IKKE af pinden. Hvis du nu går ind i Quint, hvor der er meget meget populært for drenge at købe tøj, kan du se at Evisu dominere og det er det teenager drenge vil ha'. Til gengæld er Hugo Boss jo tøj til den fine mand der laver forretninger og er langt oppe i alderen. Der er ikke noget flot over sådan et par Hugo Boss jeans, man falder jo i søvn af at se denne slags jeans. Der er ikke noget over dem. Evisu skinner af ægte kvalitet og samtidig er de mega vilde og kigge på.

Hugo Boss har en meget større omsætning selvom QUINT er domineret af EVISU så har BOSS stadig en meget større omsætning end EVISU. Modbevis mig gerne, men kom med ordentlige argumenter frem for at fremhæve en provinsbiks. Hugo Boss havde 1,270 milliard euro i omsætning i 2006. Jeg skal være ærlig og sige jeg ikke har kunnet finde Evisus tilsvarende.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 20:13 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

søgaard
Gæst

« Svar #1202: 17 Feb 2008, 20:10 »

Hvad er der galt med jer siden i ikke vil forstå at INGEN i Danmark går i Hugo Boss jeans af teenagere og stik modsat af Evisu?

Jeg har desvære ikke aktier i Evisu  Grin
Jeg vil under ingen omstændigheder have Evisu.. only og jeg siger ONLY "pretty boys" og møgforkælede børn går i evisu.. hvorfor gå ud og give min. 1500 for et par bukser, når butikker som Solid! og J&J har fantastiske bukser til halvdelen.. Og at give så meget for en McDonalds måge er for mig fuldstændig latterligt, kan godt være din årgang Emillionare går i dem, men tror næppe der er over 5 i din klasse der tjener deres egne penge..

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #1203: 17 Feb 2008, 20:10 »

Er det ikke i maj du skal konfirmeres?
April! Grin

I ain't playin', nigga

Emillionaire
Gæst

« Svar #1204: 17 Feb 2008, 20:12 »

Er det så nu, man skal foregive at være stolt af den danske ungdom? Arto-generationen bliver ikke Danmarks stolteste generation.

Hvis du har nogle tal, beviser eller andet, der underbygger dette, så er jeg villig til at tage dig seriøs. Indtil da, sidder jeg blot og hiver mig i skægget og morer mig lidt.

Det var da en sød lille generalisering om Hugo Boss' tøj. Historien om den gamle mand er også ret sød - han mangler faktisk kun en pose Werthers Originale, og vi har en fin lille idylisk historie.

hader Arto og deres snobber, havde en profil der i 14 dage for at udstille min musiksmag og biler.

Har ikke tal på det men jeg kan jo se ud i daglidagen når jeg ser mine jævnaldrende og ældre gå med Evisu og ikke Boss. Der burde ikke være så meget at hive i skægget for mester.

Måske mangler du lidt opmærksomhed i dagligdagen siden du skriver sådan?

Djævlen
Gæst

« Svar #1205: 17 Feb 2008, 20:14 »

hader Arto og deres snobber, havde en profil der i 14 dage for at udstille min musiksmag og biler.

Har ikke tal på det men jeg kan jo se ud i daglidagen når jeg ser mine jævnaldrende og ældre gå med Evisu og ikke Boss. Der burde ikke være så meget at hive i skægget for mester.

Kom med nogle tal, i stedet for noget, man ikke kan bruge til noget. At generalisere udfra nogle enkelte byer i Danmark, kan man jo ikke bruge til fem potter pis.

arsenalistic
Manager

« Svar #1206: 17 Feb 2008, 20:16 »

Han skal sådan set bare finde Evisus omsætning for 2006.

Go you Gunners!

søgaard
Gæst

« Svar #1207: 17 Feb 2008, 20:17 »

Evisu er desværre mode, men af den grund går alt andet ikke af mode.. Boss er stadig mærkevare og noget folk vil gå i.. men okay din årgang kender nok ikke andet end Björkvin, Evisu, Pa:nuu, D&G og Bjørn Borg.. Ja.. Boss har måske et mere klassisk look, men det gør det ikke umoderne for unge... Desuden heroppe i Nordjylland ser jeg sku ikke mange der går i Evisu.. sikker på du har været udenfor København, da du lavede din research ?

Emillionaire
Gæst

« Svar #1208: 17 Feb 2008, 20:17 »

Jeg vil under ingen omstændigheder have Evisu.. only og jeg siger ONLY "pretty boys" og møgforkælede børn går i evisu.. hvorfor gå ud og give min. 1500 for et par bukser, når butikker som Solid! og J&J har fantastiske bukser til halvdelen.. Og at give så meget for en McDonalds måge er for mig fuldstændig latterligt, kan godt være din årgang Emillionare går i dem, men tror næppe der er over 5 i din klasse der tjener deres egne penge..

heeey! jeg tjener da mine egne penge, er ikke en prettyboy og er ikke forkælet. Jeg køber selv mine egne ting som: tøj, DVD'er og PC spil, musikken downloader jeg så bare fra Morpheus gratis og blade som Goal (er faktisk stoppet med at læse Goal)

okay der er så 3 der tjener deres egne penge i min klasse vi har været oppe på 6 men nu kun 3.

søgaard
Gæst

« Svar #1209: 17 Feb 2008, 20:19 »

heeey! jeg tjener da mine egne penge, er ikke en prettyboy og er ikke forkælet. Jeg køber selv mine egne ting som: tøj, DVD'er og PC spil, musikken downloader jeg så bare fra Morpheus gratis og blade som Goal (er faktisk stoppet med at læse Goal)

okay der er så 3 der tjener deres egne penge i min klasse vi har været oppe på 6 men nu kun 3.
Du tjener dine egne penge, men har råd til og købe evisu ? damn.. jeg ville gerne have et job som dit..

Emillionaire
Gæst

« Svar #1210: 17 Feb 2008, 20:22 »

Du tjener dine egne penge, men har råd til og købe evisu ? damn.. jeg ville gerne have et job som dit..

så gå med aviser...

arsenalistic
Manager

« Svar #1211: 17 Feb 2008, 20:24 »

Får vi snart en afgørelse på hvilket brand er stærkest Emil?

Go you Gunners!

Zone 43
Manager

« Svar #1212: 17 Feb 2008, 20:24 »

Han skal sådan set bare finde Evisus omsætning for 2006.

Hvorfor ikke 07? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

arsenalistic
Manager

« Svar #1213: 17 Feb 2008, 20:25 »

Hvorfor ikke 07? Smiley

Jeg har kun kunnet finde Hugo Boss' fra 2006, derfor Wink

Go you Gunners!

Emillionaire
Gæst

« Svar #1214: 17 Feb 2008, 20:32 »

Får vi snart en afgørelse på hvilket brand er stærkest Emil?

leder......

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010