home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1062 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 386097 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller

Sv: Modetøj
« Svar #1140: 14 Feb 2008, 08:57 »

Jeg går selv meget i mørkt, rødt og hvidt tøj, men så er der dage hvor jeg bare laver et eller andet underligt mix..

Elsker mærker som Samsøe Samsøe, Björkvin, !Solid, Levi's, og Gnious fra Marcus.

Hader mærket G-Star (GayStar)  funny

Men hensyn til dufte er det nok mest roll-on, da det holder længere og har en mere kraftig duft. Mærkerne er Burberry, Lacoste Essential og Acqua Di Gio (Giorgio Armani) det guf.

Sko har jeg Dunlop (lad vær med at spille bold med dem de bliver så let ødelagt) og Adidas Wink

(Er ikke popdreng, nok nærmere alternative, da jeg nogle gange bare skider på hvordan jeg ser ud.)

Gør Pop drenge fandme aldrig Grin

Definationen af pop drenge er vel at de går så meget i solarium som overhovedet muligt, og så sætter de altid deres hår med en spand ID eller whatever og så skal de altid iføre sige de nyeste brands. Så mener nogle at de har ret til at gå og se ned på andre der ik er ligesom dem. (plus de hører meget Nik og Jay)

Mvh Zep  crazy
Du' da en klovn? Jeg bruger ID, jeg går i mærketøj og alligevel hører jeg ikke Nik & Jay?

I ain't playin', nigga

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1141: 14 Feb 2008, 10:29 »

Du' da en klovn? Jeg bruger ID, jeg går i mærketøj og alligevel hører jeg ikke Nik & Jay?

Han har ikke sagt, at ovenstående kombination ikke er mulig? Du hører bare ikke under hans definition af en popdreng så jo..

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #1142: 14 Feb 2008, 12:16 »

Størstedelen gør, eller ihvertfald alle dem jeg kender som jeg definere som poppie, men du kender selvfølgelig en masse der ik gør. Tak for komplimentet.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2008, 12:19 af Fm_Zep » Logged

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Fjogh
Ynglingespiller

« Svar #1143: 14 Feb 2008, 12:27 »

Hvis jeg ser eller høre om en dreng der går i solarium, får jeg straks fordomme om vedkommende  funny

¡Hala Madrid!

ManUtd83
Manager

« Svar #1144: 14 Feb 2008, 12:32 »

Hvis jeg ser eller høre om en dreng der går i solarium, får jeg straks fordomme om vedkommende  funny

Det er der da rigtig mange der gør ? Har faktisk aldrig selv fået det gjort, men jeg synes at så længe man ikke er fuldstændig rødbrun så er det i orden. I øvrigt bruger popdrenge da Dax, hvis i kender det - hold kæft det er noget lort Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #1145: 14 Feb 2008, 12:51 »

Det er der da rigtig mange der gør ? Har faktisk aldrig selv fået det gjort, men jeg synes at så længe man ikke er fuldstændig rødbrun så er det i orden. I øvrigt bruger popdrenge da Dax, hvis i kender det - hold kæft det er noget lort Smiley
Solarium er sgu' for piger! Den eneste grund jeg vil gå i solarium for er hvis jeg f.eks skal til Spanien eller Italien og så ikke ligne en pastasalat dansker crazy

Rigtige popdrenge bruger D:fi

ManUtd83
Manager

« Svar #1146: 14 Feb 2008, 13:00 »

Ahahahahahahahahaha haha klassebillede. Jeg hader at se på sådan nogle. Især ham til venstre (håber ikke det er dig Skuffet ). Holder nu fast i at solarium ikke er så slemt, men hvis der er noget jeg hader er det nok bruncreme. Fy for helvede hvor er det bare ulækkert at se på. Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde når ser sådan en popfætter der har dyppet ansigtet fra morgenen af.

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #1147: 14 Feb 2008, 13:22 »

Jeg har spillet bold, hver eneste dag i 100 år med mine Lacoste. Smiley
Så fatter ikke, hvorfor mine ikke går i stykker.
Det har jeg også med mine Fred Perry, de er da stadig ikke færdige.

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #1148: 14 Feb 2008, 13:49 »

Jeg har kun været i solarium engang og fik mega ondt i hovedet hehe Peace

Men jeg har stadig min farve fra min ferie til Kroatien i sommerferien 2007 Opstemt Synes det er lidt utroligt at en der har gået i solarium 10 gange eller sådan noget ikke er brunere end mig (en fra min skole)

crazy

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Don Abramovich
Manager

« Svar #1149: 14 Feb 2008, 18:52 »

Jeg har kun været i solarium engang og fik mega ondt i hovedet hehe Peace

Men jeg har stadig min farve fra min ferie til Kroatien i sommerferien 2007 Opstemt Synes det er lidt utroligt at en der har gået i solarium 10 gange eller sådan noget ikke er brunere end mig (en fra min skole)

crazy
Det er noget med huden. Plejer også at have en rimelig brun farve indtil januar fra sommerferien, selvom vi aldrig er i udlandet. Smiley

Gosser
Manager

« Svar #1150: 14 Feb 2008, 19:06 »

Holder nu fast i at solarium ikke er så slemt, men hvis der er noget jeg hader er det nok bruncreme. Fy for helvede hvor er det bare ulækkert at se på. Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde når ser sådan en popfætter der har dyppet ansigtet fra morgenen af.

Kunne ikke være mere enig. Har heller intet imod solarium, så længe man ikke får en latterlig, dum, overdrevet farve Tunge

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #1151: 14 Feb 2008, 22:38 »

Kunne ikke være mere enig. Har heller intet imod solarium, så længe man ikke får en latterlig, dum, overdrevet farve Tunge

Præcis, ved ik om I har set de der piger der tager ALT for meget sol. Ultra røde eller rødbrune og det er virkelig ik ret pænt.

Liverpool !!!

Brøndby !!!

absalonsen
Gæst

« Svar #1152: 14 Feb 2008, 22:38 »

Dem, der bliver orange, er lige til at grine af! Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #1153: 14 Feb 2008, 22:46 »

Jeg går i sol ca. 1 gang om ugen, ikke for at blive brun.. men for at holde vinterdepressionen væk Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #1154: 14 Feb 2008, 23:15 »

Jeg går i sol ca. 1 gang om ugen, ikke for at blive brun.. men for at holde vinterdepressionen væk Smiley
Virker det så?  Tunge

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010