home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 956 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 385861 gange)
@lex :b
Førsteholdsspiller

Sv: Modetøj
« Svar #945: 13 Nov 2007, 19:43 »

De er da møggrimme.. Hvis en af mine venner købte sådan et per, ville jeg ikke kendes ved ham igen.

Når , I snakker om skoene . Ja , de er ikke specielt kønne .

Jeg vidste bare ikke lige hvad det var han mente der var klamt Smiley

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #946: 13 Nov 2007, 19:45 »

http://paxblog.com/pics/jude-law_001.jpg

Nogen der lige kan se hvad det er fpr en trøje, mærke eventuelt??

Eller hvad for en trøje det er

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Førsteholdsspiller

« Svar #947: 13 Nov 2007, 19:47 »

http://paxblog.com/pics/jude-law_001.jpg

Nogen der lige kan se hvad det er fpr en trøje, mærke eventuelt??

Eller hvad for en trøje det er

Som også sagt før , ligner det bare en normal cardigan .

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #948: 13 Nov 2007, 19:49 »

Kan bare ikke finde noget der ligner nogle steder, Help eventuelt??

Indlæg 500 Smiley
« Seneste Redigering: 14 Nov 2007, 15:26 af Gosu_power » Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Emillionaire
Gæst

« Svar #949: 13 Nov 2007, 19:57 »

jeg ville nok ikke købe de der Timbland's (har nogen) men skal nok have til når det bliver koldt uden Gucci og LV

men de der Nike Air Force er ikke klamme de er fede især med Gucci på det er bare nogle fede G's og ikke andet, jeg skal helt klart have nogen med Gucci på og så er det ennda også billigt Opstemt

det lyder som om i syntes det er gay-agtigt og det er det IKKE! Gucci er squ også for rigtige mænd og Nike Air Force er for hustlers og drenge/mænd med stil

hver sin smag - det er smag og behag

der er squ da også tusinde af mennesker der hader H&M (jeg er en af dem) det er da lige så værst (især når Madonna designer mændens tøj)

Dolle
Reserveholdsspiller

« Svar #950: 13 Nov 2007, 20:11 »

jeg ville nok ikke købe de der Timbland's (har nogen) men skal nok have til når det bliver koldt uden Gucci og LV

men de der Nike Air Force er ikke klamme de er fede især med Gucci på det er bare nogle fede G's og ikke andet, jeg skal helt klart have nogen med Gucci på og så er det ennda også billigt Opstemt

det lyder som om i syntes det er gay-agtigt og det er det IKKE! Gucci er squ også for rigtige mænd og Nike Air Force er for hustlers og drenge/mænd med stil

hver sin smag - det er smag og behag

der er squ da også tusinde af mennesker der hader H&M (jeg er en af dem) det er da lige så værst (især når Madonna designer mændens tøj)

Jeg synes selv at Nike Air Force One er fede, men kun de almindelige .. De der med Gucci og LV osv. er sgu lige i overkanten for mig ..

BasIth
Gæst

« Svar #951: 15 Nov 2007, 13:42 »

Hejsa

Hvad med "Slim Jim" fra Nudiejeans ?

http://www.trendlovers.dk/product_info.php?cPath=27&products_id=60&osCsid=1831197817735dc52a7cbda15ca85cea

De er slim, men slet ikke for slim. De fås i 30/32, hvilket bør være passende da de er små i størrelsen.

De er virkelig rigtig fede, så måske det var noget ?

Hej, så kom de med posten, de er mega fede!

Bruger jo normalt kun 2830, men de havde dem i 30/32 så dem bestilte jeg, men så havde de dem kun i 31/32, så fik jeg dem for at se om det var noget værd, og det er det, de passer fint, også får man endda en T-Shirt med GRATIS, fra mærket "Jankovich", hvad er det for et mærke? Det er en "V-neck"  Thumbs Up

andersfa123
Gæst

« Svar #952: 15 Nov 2007, 14:09 »

Bruger jo normalt kun 2830, men de havde dem i 30/32 så dem bestilte jeg, men så havde de dem kun i 31/32, så fik jeg dem for at se om det var noget værd, og det er det, de passer fint, også får man endda en T-Shirt med GRATIS, fra mærket "Jankovich", hvad er det for et mærke? Det er en "V-neck"  Thumbs Up

Jeg syntes virkelig ik de er fede, men okey, hver har sin smag

Førsteholdsspiller

« Svar #953: 15 Nov 2007, 15:05 »

Okay . De ser faktisk ret fede ud Smiley

Mærket Jankovich er rimelig kendt . Svært at forklare andet om det :/ Men hvilken farve fik du T-Shirt i ?

BasIth
Gæst

« Svar #954: 15 Nov 2007, 17:50 »

Okay . De ser faktisk ret fede ud Smiley

Mærket Jankovich er rimelig kendt . Svært at forklare andet om det :/ Men hvilken farve fik du T-Shirt i ?

Grå  Wink

MLL
Manager

« Svar #955: 25 Nov 2007, 13:40 »

Nogle der kan linke til nogle fede træhalskæder?

Tilbage på FmF Opstemt

KF
Landsholdsspiller

« Svar #956: 25 Nov 2007, 13:42 »

Nogle der kan linke til nogle fede træhalskæder?

Findes de? Wink

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

MLL
Manager

« Svar #957: 25 Nov 2007, 13:44 »

Findes de? Wink

Det håber jeg da Wink

Tilbage på FmF Opstemt

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #958: 25 Nov 2007, 13:59 »

Nice. Må jeg undersøge nærmere.

Tak!

Ren nysgerrighed: har du været derinde? Det er en super fed butik, meget lækker. Jeg har selv købt en grå cardigan og en par handsker. Priserner er også ganske fornuftige i forhold til tøjet.

mvh,
mathias

absalonsen
Gæst

« Svar #959: 25 Nov 2007, 14:22 »

Ren nysgerrighed: har du været derinde? Det er en super fed butik, meget lækker. Jeg har selv købt en grå cardigan og en par handsker. Priserner er også ganske fornuftige i forhold til tøjet.

mvh,
mathias

Har desværre ikke været derinde endnu. Men tror jeg må derind inden længe.. Smiley

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010