home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 384733 gange)
Enzo
Manager

Sv: Modetøj
« Svar #4590: 23 Dec 2012, 21:06 »

Hej drenge. Jeg søger en nytårsskjorte og en bytterfly, nogle bud :-D

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #4591: 24 Dec 2012, 01:17 »

Hej alle sammen. Skal snart til København og shoppe lidt og jeg er på udkig efter bukser. Det jeg søger er nogle slim/slim fit bukser eller chinos i enten sort eller grå som kunne gå godt til et par sorte converse (lav model) eller et par vans. Må højst koste 700,-

Nogle forslag? :-)
Cheap Mondays sorte jeans, går du aldrig galt i byen med. De koster 350,- kroner og er fin kvali. Farven går af efter mange vaskninger, men du kan ikke forvente andet for den pris. Jeg er helt glad for mine og kan varmt anbefale dem.

Amarildo
Lilleputspiller
*

« Svar #4592: 24 Dec 2012, 01:34 »

Tjek eventuelt nogle skjorter af mærket "Wood Wood". De laver nogle rigtig lækre produkter, dog er følger prisen også med op i dette tilfælde.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #4593: 24 Dec 2012, 01:55 »

hvad med en ralph?

Amarildo
Lilleputspiller
*

« Svar #4594: 24 Dec 2012, 02:01 »

"Ralphen" går man heller aldrig galt i byen af, dog er mærket ved at være meget mainstream.

El Jefe
Gæst

« Svar #4595: 24 Dec 2012, 02:51 »

"Ralphen" går man heller aldrig galt i byen af, dog er mærket ved at være meget mainstream.
Whattup hipster.

MsFrederiksen
Reserveholdsspiller

« Svar #4596: 24 Dec 2012, 03:30 »

Aberombie & Fitch’s Fierce nogen som kender det mærke?

Søgaard
Gæst

« Svar #4597: 24 Dec 2012, 08:30 »

Cheap Mondays sorte jeans, går du aldrig galt i byen med. De koster 350,- kroner og er fin kvali. Farven går af efter mange vaskninger, men du kan ikke forvente andet for den pris. Jeg er helt glad for mine og kan varmt anbefale dem.
Hvis man bare har lidt muskler på lårene og læggen, så kan man godt droppe Cheap Monday. Jeg har aldrig kunne klemme mine ben ned i sådan et par, uanset hvor store jeg nærmest har valgt dem.

Alternativt, hvis man ikke gider at ligne alle andre i byen, som går rundt i Ralph Lauren og man skal have en pæn skjorte og derfor udelukker Wood Wood, så vil jeg anbefale John Hendric, hvor en skjorte ganske vist ligger til 7-800 kroner, men så får man også en rigtig lækker kvalitet og nogle fede klassiske skjorter med. Jeg har et par gange fået lavet et godt tilbud på sådan en skjorte sammen med et slips eller en butterfly, når jeg har manglet noget nyt til at tage i byen i.

NikolajH
Landsholdsspiller

« Svar #4598: 24 Dec 2012, 17:18 »

Mht. butterfly så tjek denne her hjemmeside: http://www.thebutterflyshop.dk/collections/strikkede

De har et fint udvalg af både strik, selvbind, mønstrede og alt ja.. Prisen er desuden rigtig pæn i forhold til butikspriser. Udfra mon brugeroplevelsen af deres produkter, så har jeg ikke oplevet nogle problemer med kvaliteten. 

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #4599: 27 Dec 2012, 22:13 »

Hvor finder man de bedste udsalg allerede nu? Smiley

Yessir
Manager

« Svar #4600: 28 Dec 2012, 18:41 »

Hvor finder man de bedste udsalg allerede nu? Smiley

Ved ikke om det er de bedste, men her er de fire steder jeg indtil videre har brændt (alt for mange) penge af.

asos.com
smartguy.dk
caliroots.com
axel.dk

Legenden
Manager

« Svar #4601: 28 Dec 2012, 18:51 »

Kan bedst lide at handle udsalgsvarer i fysiske butikker, der synes jeg også mange gange er bedre tilbud. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #4602: 28 Dec 2012, 19:06 »

Hej alle sammen. Skal snart til København og shoppe lidt og jeg er på udkig efter bukser. Det jeg søger er nogle slim/slim fit bukser eller chinos i enten sort eller grå som kunne gå godt til et par sorte converse (lav model) eller et par vans. Må højst koste 700,-

Nogle forslag? :-)
Som en tidligere nævnte så er der jo den klassiske Cheap Monday buks, men af mine erfaringer så kan de nemt være lidt uformelige og kvaliteten følger også med prisen.
Men hvis du vil ofte 600-700kr vil jeg klart foreslå "just Junkies" de laver rigtig lækre slim fit jeans, sidder selv lige nu i et par sorte. De er godt nok blevet lidt forvaskede men det er grundet at jeg har brugt dem meget da jeg er utrolig glad for dem, og hvis jeg skulle sige det, så gør det dem faktisk mindst lige så fede at de ikke er helt sorte længere men nu er lidt grå sorte. og det er bestemt en rigtig lækker buks i god kvalitet.

SørenA
Gæst

« Svar #4603: 28 Dec 2012, 19:57 »

John Henric er rigtig fint, især deres butterflys! http://johnhenric.se/category.html/bow-tie
Vi sælger dem rigtig godt i butikken hvor jeg er..

Skjortemæssigt er der jo 1000 muligheder! Jeg ville dog til hver en tid vælge en ensfarvet, klassisk skjorte, fx tiger of sweden - Så der kan komme mere knald på butterflyen Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4604: 28 Dec 2012, 21:39 »

Fik lige dette dejlige par på tilbud i Magasin (Ja, var sgu i Magasin og bytte en gave Shockeret) i dag.

Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010