home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1305 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 295 296 [297] 298 299 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 385126 gange)
Enzo
Manager

Sv: Modetøj
« Svar #4440: 02 Sep 2012, 15:44 »

Lidt over 2000... manglede virkeligt t-shirts.

Thumbs Up

Overvejet også snart at skifte ud i mit klædeskab.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #4441: 03 Sep 2012, 13:40 »

Er der nogle venlige sjæle som kan fortælle mig hvorvidt Hackett Londons polotrøjer er store eller små i størrelsen?

Anyone?

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #4442: 03 Sep 2012, 17:53 »

Hvilke underbukser foretrækker folk her?

Jeg har klassisk haft en 8-10 lækre underbukser til brug ved lejligheder hvor de potentielt skal vises frem, og så ellers et lager af knapt så fede underbukser til resten af dagene. Synes dog ikke længere den model holder helt, så vil gerne have hele min undertøjssamling til at være i rimelig kvalitet, orker dog ikke at skulle bruge flere tusind kroner på at købe 10-15 par underbukser, så er lidt på udkik efter nogle gode tights til rimelige penge.

*edit*
lad for guds skyld være med at anbefale Bjørn Borg, det er for teenageagtigt og også en tand "last year".

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #4443: 03 Sep 2012, 17:57 »

Haha, jeg har stået i samme "problem" for ikke så længe siden. Mit valg endte på JBS, som jeg kan anbefale. Kvalitetsundertøj til rimelige priser. Besøg evt. www.intimo.dk for mere inspiration Smiley

SørenA
Gæst

« Svar #4444: 03 Sep 2012, 18:08 »

Jeg har klassisk haft en 8-10 lækre underbukser til brug ved lejligheder hvor de potentielt skal vises frem, og så ellers et lager af knapt så fede underbukser til resten af dagene. Synes dog ikke længere den model holder helt, så vil gerne have hele min undertøjssamling til at være i rimelig kvalitet, orker dog ikke at skulle bruge flere tusind kroner på at købe 10-15 par underbukser, så er lidt på udkik efter nogle gode tights til rimelige penge.

*edit*
lad for guds skyld være med at anbefale Bjørn Borg, det er for teenageagtigt og også en tand "last year".

JBS er et godt bud! Personligt foretrækker jeg Tiger of Sweden eller Hugo (den røde linje fra Boss) de er en lille smule kortere end fx Bjørn borg og JBS! De ligger dog i samme prisleje!

Så er det tid til at vise lidt af det nye frem :

Blazer: http://shop.tigerofsweden.com/dk/item/evert-blazer-t46770001/?t_type=src&t_type=cat
Bukser: http://shop.tigerofsweden.com/dk/item/herris-trousers-t32145013/?t_type=src&t_type=cat
Jeans : http://shop.tigerofsweden.com/dk/item/sharp-jeans-w43926009z/?t_type=src&t_type=cat

« Seneste Redigering: 03 Sep 2012, 18:13 af SørenA » Logged

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #4445: 03 Sep 2012, 20:53 »

CANADA GOOSE

Nogle herinde, der kender nogle professionelle hjemmesider, der sælger Canada Goose jakker? Jeg søger generelt bare nogle hjemmesider, som ikke ser for lumske ud i forhold til det bare er google translate eller et dårligt forsøg på at formulere sig på engelsk!  Smiley

Tak på forhånd

SørenA
Gæst

« Svar #4446: 03 Sep 2012, 20:56 »

http://www.miinto.dk/brands/canada-goose

Det gode ven Miinto, er at du skal være en fysisk butik, for at sælge varer derinde, så der bliver du i hvert fald ikke snydt!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #4447: 03 Sep 2012, 23:57 »

JBS er et godt bud! Personligt foretrækker jeg Tiger of Sweden eller Hugo (den røde linje fra Boss) de er en lille smule kortere end fx Bjørn borg og JBS! De ligger dog i samme prisleje!
Tiger of Sweden er pt mine favoritter og dem jeg har flest af, de er dog også en smule pricy. JBS kunne også være fine, men koster det samme, og så ville jeg nok gå efter det jeg kender som kvalitet. Kan godt være man ikke kan få det meget billigere hvis man vil have noget ordentligt.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Enzo
Manager

« Svar #4448: 04 Sep 2012, 21:11 »

Nogle der har kendskab til tøjbutikker der har nogenlunde samme udvalg som ASOS?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

marko_marin
Gæst

« Svar #4449: 10 Sep 2012, 23:23 »

Nogle der kan anbefale et fedt ur, til under 1.000  ? Smiley

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #4450: 10 Sep 2012, 23:38 »

Jeg har selv et ur af mærket Ozon. De er røv fede, og fås til ca 600 kr de fleste steder! Smiley

Supra Societatem Nemo

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #4451: 11 Sep 2012, 07:35 »

Nogle der kan anbefale et fedt ur, til under 1.000  ? Smiley
G-shock ligger jo lige der på grænsen til de 1000, nogle kan man vist godt få for cirka 900 kr. De er mega fede, og jeg har selv et hvidt, som jeg er sindssygt glad for.

Zone 43
Manager

« Svar #4452: 12 Sep 2012, 20:57 »

Efter længere tids pres fra de gamle om, at jeg skulle anskaffe mig nogen nye sko, så fik jeg gjort det her tidligere i dag. Jeg skulle alligevel vente i 20 minutter på bussen..

De kostede dog hele 300 kr. Landevejsrøveri af værste skuffe. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har ofret så mange penge på et par sko.
http://www.youtube.com/v/v-R1WqFkeZ8

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4453: 12 Sep 2012, 21:05 »

*edit*
Carhartt. De kan fås for 100 kroner og er rigtig behagelige. De er lidt lange og med knapper  Cool

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #4454: 12 Sep 2012, 21:05 »

Zone, hvor har du fundet dem til 300 kr?

Sider: 1 ... 295 296 [297] 298 299 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010