home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 686 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 289 290 [291] 292 293 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 416089 gange)
Legenden
Manager

Sv: Modetøj
« Svar #4350: 16 Jul 2012, 17:12 »

Kiggede derind, drenge. Hardcasa er ikke så meget mig, og det, der var interessant inde på Streetammo, kostede kassen. Smiley

Jeg har i stedet for kastet mig over Lyle and Scott, der har voldsom meget rabat lige for tiden. Jeg fik denne skjorte, der som udgangspunkt kostede 800 kr., for 200 kr. Det' så vigtigt. Opstemt

Link til rabat: http://www.lyleandscott.eu/shop/sale/fcp-category/departmenthome?resetFilters=true
Rabat: 50% på alle i forvejen nedsatte varer.
Rabatkode: 50ALL2012
Udløbsdato: Midnat torsdag d. 19. juli.

« Seneste Redigering: 16 Jul 2012, 17:15 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

PhilipFlink
Manager

« Svar #4351: 16 Jul 2012, 17:14 »

Kiggede derind, drenge. Hardcasa er ikke så meget mig, og det, der var interessant inde på Streetammo, kostede kassen. Smiley

Jeg har i stedet for kastet mig over Lyle and Scott, der har voldsom meget rabat lige for tiden. Jeg fik denne skjorte, der som udgangspunkt kostede 800 kr., for 200 kr. Det' så vigtigt. Opstemt

Grim, du har tydeligvis ingen smag, sigøjner ..

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #4352: 17 Jul 2012, 16:30 »

Nogen der kender nogle hjemmesider med ekstraordinær gode tilbud? Smiley Har lige handlet lidt ved Asos og Lyle&scott, men har lidt tilbage i grisen der skal udnyttes Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #4353: 29 Jul 2012, 19:12 »

Så fik jeg også handlet lidt på sådan en hellig søndag.

SørenA
Gæst

« Svar #4354: 29 Jul 2012, 19:51 »

Mine efterårsvarer so far Smiley

Jakke :http://static.tigerofsweden.com/static/img/catalog/TIGER/large/T38953003_284_main_large.jpg

Bukser - Farven er ikke rigtig, jeg har den i Bordeaux/lilla:
http://static.tigerofsweden.com/static/img/catalog/TIGER/large/T36304014_284_main_large.jpg

Pullover:http://static.tigerofsweden.com/static/img/catalog/TIGER/large/T31282067_285_main_large.jpg

Der kommer jo en masse mere de næste par uger, det er bare dejligt Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #4355: 29 Jul 2012, 20:03 »

Der er ikke mange farver på dig SørenA. Det er måske moden, Hr. Modeekspert?  Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4356: 29 Jul 2012, 20:31 »

Så fik jeg også handlet lidt på sådan en hellig søndag.

Rigtig fede køb!

Udnyttede selv lige Casual Clothings udsalg igen her for en uges tid siden.

SørenA
Gæst

« Svar #4357: 29 Jul 2012, 20:38 »

Der er ikke mange farver på dig SørenA. Det er måske moden, Hr. Modeekspert?  Peace

Nu er der jo generelt ikke så meget farve på efteråret, men hold godt øje med Bordeaux og rust, det er de nye farver Smiley

Jeg skal nok smide lidt billeder op til dig, når jeg får hele garderoben hjem Smiley

Desuden vil jeg bare lige give denne mulighed til dem der mangler et jakkesæt http://www.heteilandpen.be/The%20Makers/TM.asp?taal=EN&breedte=1280

Et firma der giver mulighed for at designe dit eget jakkesæt Smiley

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4358: 29 Jul 2012, 22:17 »

Bordeaux kommer ikke på mode. Det havde sit udspil for cirka et års tid siden. Jeg nægter at tro på at det bliver den farve, der bliver 'the shit'..

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

SørenA
Gæst

« Svar #4359: 29 Jul 2012, 22:22 »

Nu er det jo sådan at vi i Danmark er ca et år efter London og Paris, og ja - der var bordeaux fremme sidste år.

Men tro mig, det er virkelig den farve der er fremme i år, det er lige fra bukser til t-shirt til sågar habitter Smiley

Hvis du tager et kig på fx Tigerofsweden.com der er mit fortrukne mærke, får du hurtigt et indblik i det Smiley

reneskovgaard
Ynglingespiller

« Svar #4360: 30 Jul 2012, 14:28 »

Nu er der jo generelt ikke så meget farve på efteråret, men hold godt øje med Bordeaux og rust, det er de nye farver Smiley

Jeg skal nok smide lidt billeder op til dig, når jeg får hele garderoben hjem Smiley

Desuden vil jeg bare lige give denne mulighed til dem der mangler et jakkesæt http://www.heteilandpen.be/The%20Makers/TM.asp?taal=EN&breedte=1280

Et firma der giver mulighed for at designe dit eget jakkesæt Smiley

Vi er nu blevet bildt ind af være sælgere, at farven pt. er Bordeaux og Karry-Gul, hvilket vi også sælger udemærket Smiley

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4361: 01 Aug 2012, 16:12 »

Hej, drenge!

Jeg leder efter et bestemt par løbesko til min paplillesøster på nettet, men jeg har ikke lige den store sko-hjemmeside-database i hovedet, og en Google søgning har ikke rigtig hjulpet. Er der nogen, der kender en eller flere rigtig gode hjemmesider til at købe sko på? Gode mht. udvalg, pris osv. Det skal være i Europa, da jeg ikke gider betale 25 % oveni, hvis den bliver nuppet i tolden.

Mange tak på forhånd Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4362: 01 Aug 2012, 16:51 »

Hej, drenge!

Jeg leder efter et bestemt par løbesko til min paplillesøster på nettet, men jeg har ikke lige den store sko-hjemmeside-database i hovedet, og en Google søgning har ikke rigtig hjulpet. Er der nogen, der kender en eller flere rigtig gode hjemmesider til at købe sko på? Gode mht. udvalg, pris osv. Det skal være i Europa, da jeg ikke gider betale 25 % oveni, hvis den bliver nuppet i tolden.

Mange tak på forhånd Smiley
Er det som en gave? For hvis det ikke er det, synes jeg, at du skal tage hende med ned i en løbeforretning. Der kan hun teste skoen på et løbebånd og få rigtig god vejledning. Det har jeg selv benyttet mig af. Det er dog lidt problematisk, hvis det lige er det par sko, hun vil have, hvis det ikke passer hende.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4363: 02 Aug 2012, 21:12 »

Nu er det jo sådan at vi i Danmark er ca et år efter London og Paris, og ja - der var bordeaux fremme sidste år.

Men tro mig, det er virkelig den farve der er fremme i år, det er lige fra bukser til t-shirt til sågar habitter Smiley

Hvis du tager et kig på fx Tigerofsweden.com der er mit fortrukne mærke, får du hurtigt et indblik i det Smiley
Jeg forstår dig ikke helt. :-)
Jeg har fint indblik, jeg er bare ikke enig om at man skal være et år bagud, når vi taler om mode. :-)

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4364: 02 Aug 2012, 21:13 »

Personligt lurer jeg på mørkelilla og mørkegrøn som i olivengrøn til dette efterår :-)

Sider: 1 ... 289 290 [291] 292 293 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010