home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 385573 gange)
Chris
Gæst

Sv: Modetøj
« Svar #765: 22 Okt 2007, 23:20 »

Den med pigerne kan du bare klare ved at have fedt hår som mig  Rullende Øjne
Tag dig lige sammen, gider ikk høre om dit armbånd anyway - hvis du ikke allerede kender til det almene ungdomskodeks, så gider vi ikk forklare dig det - gay er når noget er gay. Over and out 8)

Så må i sku have et lidt specielt kodeks herinde på fmfreaks.
I bund og grund prøver jeg vel egentlig også bare at forsvare homoseksuelle da jeg synes at ord som "gay", "bøsse" osv. bliver brugt som diverse skældsord. Herre gud, homoseksuelle er sku da mennesker ligesom alle os andre.
Det er også bare min mening, men nu går jeg jo også på gymnasiet og er super intelligent og overklassebarn og alt sådan noget.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #766: 22 Okt 2007, 23:21 »

Vildt misundelig, tror jeg får svært ved at klare mig igennem min dagligdag fra nu af,. SÅ misundelig er jeg... Huh

Må indrømme, at jeg også er misundelig. Det er fantastisk, at han kan score alle. Tillykke popstars-Jon  Peace .. yeah, whatever Opstemt
Red love - skal vi ikke starte en forening for "folk der er misundelige på Chris fra FMF" Opstemt

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Chris
Gæst

« Svar #767: 22 Okt 2007, 23:22 »

Vildt misundelig, tror jeg får svært ved at klare mig igennem min dagligdag fra nu af,. SÅ misundelig er jeg... Huh

Jeg håber du klarer den  Forlegen

Red love
Gæst

« Svar #768: 22 Okt 2007, 23:23 »

Jeg håber du klarer den  Forlegen
håber jeg da´ også,,. virkelig,.,. Rullende Øjne

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #769: 22 Okt 2007, 23:24 »

I bund og grund prøver jeg vel egentlig også bare at forsvare homoseksuelle da jeg synes at ord som "gay", "bøsse" osv. bliver brugt som diverse skældsord. Herre gud, homoseksuelle er sku da mennesker ligesom alle os andre.
Det er også bare min mening, men nu går jeg jo også på gymnasiet og er super intelligent og overklassebarn og alt sådan noget.

Ordet "bøsse" har lige så lidt betydning i "slang"-sproget, som fuck har? I dag er "fuck" bare blevet legitimiseret? Det betyder jo ikke det ordet gør i ordbogen, og det er dét der er så smart ved ungdomskulturen Smiley
.. Man skal ligesom analysere den til bunden for at forstå den - kommer man nok aldrig til :b men .. du ved nok hvad jeg mener, super intelligente og alt-scorende overklasse barn .....

- er du fresh, fri og fly i øvrigt?  crazy

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Chris
Gæst

« Svar #770: 22 Okt 2007, 23:28 »

Ordet "bøsse" har lige så lidt betydning i "slang"-sproget, som fuck har? I dag er "fuck" bare blevet legitimiseret? Det betyder jo ikke det ordet gør i ordbogen, og det er dét der er så smart ved ungdomskulturen Smiley
.. Man skal ligesom analysere den til bunden for at forstå den - kommer man nok aldrig til :b men .. du ved nok hvad jeg mener, super intelligente og alt-scorende overklasse barn .....

- er du fresh, fri og fly i øvrigt?  crazy

Begynder du at fornemme min ironi eller skal du have dine skolepenge tilbage?

Ps. I Danmark betaler man ikke penge for at modtage undervisning, men det er i dag et moderne udtryk for at indikere at personen ikke helt forstår hvad der bliver sagt.

Red love
Gæst

« Svar #771: 22 Okt 2007, 23:29 »

nu har intelligens jo ikke noget at gøre med hverken samfundslag, eller uddannelse.. Så dette er ingen grund til at du behøver at føle dig ophøjet over noget som helst..

Men du har da ret i at gay ikke bør være skældsord, det bør der ikke være 2 meninger om..
Og for øvrigt for at fuldende paradokset, har de fleste bøsser også langt bedre tøjstil, end hovedparten af de "rigtige" mænd..
« Seneste Redigering: 22 Okt 2007, 23:31 af Red love » Logged

Red love
Gæst

« Svar #772: 22 Okt 2007, 23:31 »

Må indrømme, at jeg også er misundelig. Det er fantastisk, at han kan score alle. Tillykke popstars-Jon  Peace .. yeah, whatever Opstemt
Red love - skal vi ikke starte en forening for "folk der er misundelige på Chris fra FMF" Opstemt
jo, hvem der da bare kunne få alle pigerne... Rullende Øjne

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #773: 22 Okt 2007, 23:31 »

ikk så meget at sige, de´t sort..
h
vis du endelig vil bruge 100 kr på armbånd, ja så synes jeg du burde købe nogle hvor pengene i det mindste går til en god sag...

F.eks. de gule livstrong armbånd, til støtte for kræftpatienter, eller det sort/ hvide der støtter kampen mod racisme..

Tak for kommentaren , men de andre armbånd du nævner er jo af plastik og det er ikke det jeg søger .

Til alle: Tak for kommentarene og jeres meninger . Jeg tror nu jeg køber det alligevel , for jeg synes det er fedt .

Chris
Gæst

« Svar #774: 22 Okt 2007, 23:31 »

Jeg føler mig skam ikke ophøjet over nogen som helst.

Red love
Gæst

« Svar #775: 22 Okt 2007, 23:32 »

Tak for kommentaren , men de andre armbånd du nævner er jo af plastik og det er ikke det jeg søger .

Til alle: Tak for kommentarene og jeres meninger . Jeg tror nu jeg køber det alligevel , for jeg synes det er fedt .
okay, udemærket... Ved du hvad synes jeg lyder som en rigtig god ide, hvis du synes det er fedt, er det da bare at købe det... Wink

Red love
Gæst

« Svar #776: 22 Okt 2007, 23:35 »

Jeg føler mig skam ikke ophøjet over nogen som helst.
nej selvfølelig gør du da ikke det.. Det er derfor du ikke behøver at nævne hvor overklasse agtig du er.. Hvor klog du er, og hvor mange piger du kan få... Huh

Chris
Gæst

« Svar #777: 22 Okt 2007, 23:35 »

Jeg synes også du skal købe det, @lex :b, når du godt kan lide det. Og bare rolig, man bliver ikke homoseksuel fordi man har det på.

Chris
Gæst

« Svar #778: 22 Okt 2007, 23:37 »

nej selvfølelig gør du da ikke det.. Det er derfor du ikke behøver at nævne hvor overklasse agtig du er.. Hvor klog du er, og hvor mange piger du kan få... Huh

I morgen, når du kommer i skole, tager du fat i en nudansk ordbog og slår ordet 'ironi' op.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #779: 22 Okt 2007, 23:40 »

Begynder du at fornemme min ironi eller skal du have dine skolepenge tilbage?

Ps. I Danmark betaler man ikke penge for at modtage undervisning, men det er i dag et moderne udtryk for at indikere at personen ikke helt forstår hvad der bliver sagt.

Det er sgu nemt at få kolde fødder og kalde det ironi Smiley ..
Jeg er sgu klog nok, men nej nej - jeg tør ikke lægge mig ud med en sej gym-pimp fra KBH :b Jeg tror sgu, du er for syg .. haha 8D .. Jeg håber du fornemmer, at jeg synes, du har givet nogle meget fede svar og kommentarer, det er bare synd, at du ikke har hjerne nok til at se du bliver nødt til at forsvare dine holdninger. Undskyld Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010