home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 315 316 [317] 318 319 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 384274 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Modetøj
« Svar #4740: 19 Jun 2013, 11:32 »

Kortærmer.

Jeg var på bestillingstur i mandags.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #4741: 19 Jun 2013, 11:39 »

Jeg var på bestillingstur i mandags.

Hvor har du købt Hackett London trøjen?
Jeg har også en masse Hackett tøj. Det er dyrt, men det er godt.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

HansenLFC
Gæst

« Svar #4742: 19 Jun 2013, 14:02 »

Hvor har du købt Hackett London trøjen?
Jeg har også en masse Hackett tøj. Det er dyrt, men det er godt.

Købte den her.

http://www.miinto.dk/brands/hackett

Men der er åbenbart ikke flere, de har fjernet den nu. Men så er der en masse andet lækkert!

Mangerel
Gæst

« Svar #4743: 19 Jun 2013, 14:20 »

lol i joker, right? 1200 for en t-shirt haha!!  tillad mig at citere Macklemore: "I call that getting tricked by business" no offense, men altså... 1200 for en t-shirt!!! Opstemt

Mangerel
Gæst

« Svar #4744: 19 Jun 2013, 14:22 »

btw hvordan ved I om det er den rigtige størrelse, hvis I ikke kender mærket? (det er måske tricket, at købe noget man kender str. på..?)

HansenLFC
Gæst

« Svar #4745: 19 Jun 2013, 14:26 »

Jeg kender str. på de mærker jeg har købt. Men første gang er en chance og ellers kan man jo sende retur.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #4746: 19 Jun 2013, 14:53 »

btw hvordan ved I om det er den rigtige størrelse, hvis I ikke kender mærket? (det er måske tricket, at købe noget man kender str. på..?)
lol i joker, right? 1200 for en t-shirt haha!!  tillad mig at citere Macklemore: "I call that getting tricked by business" no offense, men altså... 1200 for en t-shirt!!! Opstemt

Det er god kvalitet, og flere af deres ting ser jo godt ud. Det er ikke en t-shirt men en polo. En polo er som regel af et andet stof Wink

Jeg køber aldrig noget på nettet i et mærke, jeg ikke har købt fysisk i en butik. Og som Hansen kan man jo sende retur.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Mangerel
Gæst

« Svar #4747: 19 Jun 2013, 15:40 »

Hæhæ det vidste jeg dog alligevel godt Wink ! Men jaa det er da sikkert god kval, men jeg må da indrømme at jeg, personligt, aldrig har oplevet fejl eller lign. i mine Nike/Adidas/Kappa'er Smiley

I skal da have lov til at købe alt det dyre stads, I vil, men synes personligt at det er hul i hovedet at betale 1000 kr. for at der står 'Hacket' i blå skrift istedet for Kappa i grøn. Men tja, I er vel heller ikke Lyngbyfans for sjov Grin

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #4748: 19 Jun 2013, 15:49 »

Hæhæ det vidste jeg dog alligevel godt Wink ! Men jaa det er da sikkert god kval, men jeg må da indrømme at jeg, personligt, aldrig har oplevet fejl eller lign. i mine Nike/Adidas/Kappa'er Smiley

I skal da have lov til at købe alt det dyre stads, I vil, men synes personligt at det er hul i hovedet at betale 1000 kr. for at der står 'Hacket' i blå skrift istedet for Kappa i grøn. Men tja, I er vel heller ikke Lyngbyfans for sjov Grin

Hvad har det med at være Lyngby fan?

Svartovich
Gæst

« Svar #4749: 19 Jun 2013, 16:44 »

Hvad har det med at være Lyngby fan?
Forstod heller ikke den med Lyngbyfan, men har det dog på samme måde som ham. Den dyreste trøje jeg nogensinde har købt var en Le Fix sweatshirt til 700 kr., og når jeg ser tilbage på det synes jeg det var for meget. Og er hacket virkelig så god kvalitet? Kan ikke forestille mig hvordan kvaliteten kan være så meget bedre end andre poloer, men aner det ikke for har som sagt aldrig haft en.

Bruger dog massere af penge på tøj, dog kan jeg bedst lide at købe meget for pengene. Elsker at finde noget fedt på tilbud Smiley

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #4750: 19 Jun 2013, 17:06 »

Forstod heller ikke den med Lyngbyfan, men har det dog på samme måde som ham. Den dyreste trøje jeg nogensinde har købt var en Le Fix sweatshirt til 700 kr., og når jeg ser tilbage på det synes jeg det var for meget. Og er hacket virkelig så god kvalitet? Kan ikke forestille mig hvordan kvaliteten kan være så meget bedre end andre poloer, men aner det ikke for har som sagt aldrig haft en.

Bruger dog massere af penge på tøj, dog kan jeg bedst lide at købe meget for pengene. Elsker at finde noget fedt på tilbud Smiley

Hackett er bedre kvalitet, men du betaler også får de mærker/logoer, der er på. De seneste år er det blevet mere moderne. På de fleste poloer er gerne et eller flere store mærker/logoer.

Svartovich
Gæst

« Svar #4751: 19 Jun 2013, 17:14 »

Hackett er bedre kvalitet, men du betaler også får de mærker/logoer, der er på. De seneste år er det blevet mere moderne. På de fleste poloer er gerne et eller flere store mærker/logoer.
Tror jeg er nød til at mærke/prøve en Hacket polo, for kan simpelthen ikke forestille mig hvordan kvaliteten kan være så meget bedre end de andre poloer. Kan godt se at de ser anderledes ud end standard poloer med små logoer, men igen er 1200 bare ekstremt mange penge. Men synes det er helt fair du og andre vil bruge penge på det, jeg kan bare ikke få mig selv til det. Smiley

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #4752: 19 Jun 2013, 17:34 »

Tror jeg er nød til at mærke/prøve en Hacket polo, for kan simpelthen ikke forestille mig hvordan kvaliteten kan være så meget bedre end de andre poloer. Kan godt se at de ser anderledes ud end standard poloer med små logoer, men igen er 1200 bare ekstremt mange penge. Men synes det er helt fair du og andre vil bruge penge på det, jeg kan bare ikke få mig selv til det. Smiley

Du kan sagtens få god kvalitet til billigere penge. Hos Hackett betaler du bare lidt ekstra for mærkerne/logoerne. Du kan selvfølgelig også få en Hackett 300-400 billigere, hvis du køber den på udsalg. Hackett har også Aston Martin på mange af deres ting, hvilket selvfølgelig koster lidt ekstra.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4753: 20 Jun 2013, 18:46 »

Hvis man i ramme alvor mener at den langærmede Hackett-polo der er en t-shirt skal man nok bare blande sig udenom. Wink

Svartovich
Gæst

« Svar #4754: 20 Jun 2013, 18:55 »

Hvis man i ramme alvor mener at den langærmede Hackett-polo der er en t-shirt skal man nok bare blande sig udenom. Wink
Ved godt en anden sagde det med tshirt, men jeg tænkte faktisk specielt på poloerne der var under linket. Smiley

Sider: 1 ... 315 316 [317] 318 319 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010