|
korzika
Gæst
|
|
Har du læst hvad der står på t-shirten?
Ja det har jeg. Men har stadig ikke lyst til at sættes i en slags bås, med hans konspirationer. Han har været med til at sætte fokus på globlal opvarmning, men kan dog ikke lide ham og hans idéer. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kerzhakov
|
|
Ja det har jeg. Men har stadig ikke lyst til at sættes i en slags bås, med hans konspirationer. Han har været med til at sætte fokus på globlal opvarmning, men kan dog ikke lide ham og hans idéer.  T-shirten gør jo lige præcis grin med ham... Men okay kan godt være at mange folk i DK ville misforstå den som en slags ros, hvis man gik med den.
|
|
|
|
|
|
It's gonna be legendary
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
T-shirten gør jo lige præcis grin med ham... Men okay kan godt være at mange folk i DK ville misforstå den som en slags ros, hvis man gik med den.
Tror jeg også..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kfuglsang
|
|
Nok den grimmeste hue jeg har set længe.. men okay... ville klæde en 5-årig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Nok den grimmeste hue jeg har set længe.. men okay... ville klæde en 5-årig  Den er jo voldsomt stilet, selvom mærket ikke lige er WESC eller Janus Lindeberg, eller en mørk tophue som alle går i. (;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
WESC er også gået konkurs Zulue  Mht din hue vil jeg ikke påstå jeg selv kunne finde på at gå med den, men folk kan jo enten tænke "Han har sgu selvtillid, den hue er niiiice" eller "Fuck en idiot" Det kommer nok meget an på dit normale kropssprog hvad folk opfatter det som  Btw er der da ikke noget galt med en JL hue 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juanito
|
|
Ja, det har sgu meget med attityde at gøre hvordan folk opfatter ens tøj, og hvordan man sammensætter det. Man kan jo sagtens tænke "han er stilet" om en person som går i "billigere" tøj, fordi han kan finde ud af at bære det. (:
|
|
|
|
|
|
Practise makes Perfect!
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Må være ærlig og sige at den hue ikke er særlig pæn.. xD
Jeg køber meget snart en af de tynde cardigans med knapper hele vejen ned fra v-halsen og så gå med den åben. Det ser jo alt, alt for fedt ud!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Må være ærlig og sige at den hue ikke er særlig pæn.. xD
Jeg køber meget snart en af de tynde cardigans med knapper hele vejen ned fra v-halsen og så gå med den åben. Det ser jo alt, alt for fedt ud!
Cardigans er for gamle mennesker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Så tror jeg ikke at du har set hvordan det ser ud, sådan som jeg beskriver det.. og nej det er for folk med stil! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Så tror jeg ikke at du har set hvordan det ser ud, sådan som jeg beskriver det.. og nej det er for folk med stil!  Det var ironisk ment Nicolas 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Derfor skulle du stadig lige høre hvordan det hele hang sammen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev