home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 961 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 386619 gange)
Christopher10
Førsteholdsspiller

Sv: Modetøj
« Svar #1530: 28 Apr 2008, 20:48 »

Nogen der har fundet nogle seje sommer T-shirter, jeg mangler til sommeren.
Og er mærkefreak for at gå i detajler  Thumbs Up

Når du siger mærkefreak, er det sådan at du går meget i t-shirts hvor der er noget fedt print, eller bare hvor der står fx. D&G hen af brystet, og hvilke mærker mener du ? Smiley

For måske kan jeg da finde noget .

Gooner
Lilleputspiller
*

« Svar #1531: 29 Apr 2008, 19:06 »

Hey derude..

Nogen der ved hvor jeg kan købe nogle fede solbriller? Helst i en butik, men en god internetside vil også blive mødt med kyshånd..

Yessir
Manager

« Svar #1532: 30 Apr 2008, 00:25 »

Hey derude..

Nogen der ved hvor jeg kan købe nogle fede solbriller? Helst i en butik, men en god internetside vil også blive mødt med kyshånd..

Synoptik, Louis Nielsen, og hvad de forskellige brillebutikker hedder,,,

z4pp0ge
Lilleputspiller
*

« Svar #1533: 01 Maj 2008, 18:07 »

Nogen der har fundet nogle seje sommer T-shirter, jeg mangler til sommeren.
Og er mærkefreak for at gå i detajler  Thumbs Up

Prøv www.trendlovers.dk

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #1534: 01 Maj 2008, 18:17 »

Når du siger mærkefreak, er det sådan at du går meget i t-shirts hvor der er noget fedt print, eller bare hvor der står fx. D&G hen af brystet, og hvilke mærker mener du ? Smiley

For måske kan jeg da finde noget .

Jamen, det er det jeg synes jeg har for mange af kedelig tekster hvor der måske stor WEZC, eller Bjørkvin.
Mangler rigtig sommert-shirter med fede print, og gerne meget farverige..
Håber du forstår?  Thumbs Up

arsenalistic
Manager

« Svar #1535: 01 Maj 2008, 18:39 »

Jamen, det er det jeg synes jeg har for mange af kedelig tekster hvor der måske stor WEZC, eller Bjørkvin.
Mangler rigtig sommert-shirter med fede print, og gerne meget farverige..
Håber du forstår?  Thumbs Up

De her t-shirts holder stadig, selvom de er ved at have en sæson på bagen.

http://www.houseofholland.co.uk/

Go you Gunners!

Gooner
Lilleputspiller
*

« Svar #1536: 04 Maj 2008, 21:46 »

Er der nogle herinde fra som har været nede i det nye Outlet Center i Ringsted?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1537: 06 Maj 2008, 20:53 »

Nu er det jo blevet sommer! Og så er det jo jeg skal ud og have købt noget dejligt sommertøj - og da jeg ikke har særligt meget tid fortiden til at tage ud i forretningerne og kigge, så tænkte jeg, at jeg ville bestille mit tøj online. Så derfor tænkte jeg, at jeg lige ville spørger herinde, om der var nogle som kendte nogle gode sider på nettet hvor jeg kunne bestille tøj?

Udover det, ville det da være interessant hvis nogle have et par idéer til noget fedt sommertøj, som man kan købe på en eller anden side på nettet. Smiley det jeg har brug for er; et par sko, sommerjakke. Det er de to primære ting, men derudover skal jeg også have anskaffet mig et par skjorter og t-shirts - så hvis i vil være hjælpsomme, vil jeg være meget taknemmelig. Opstemt

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1538: 06 Maj 2008, 21:19 »

Come on guys - need some help! Wink

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #1539: 06 Maj 2008, 21:23 »

Nu er det jo blevet sommer! Og så er det jo jeg skal ud og have købt noget dejligt sommertøj - og da jeg ikke har særligt meget tid fortiden til at tage ud i forretningerne og kigge, så tænkte jeg, at jeg ville bestille mit tøj online. Så derfor tænkte jeg, at jeg lige ville spørger herinde, om der var nogle som kendte nogle gode sider på nettet hvor jeg kunne bestille tøj?

Udover det, ville det da være interessant hvis nogle have et par idéer til noget fedt sommertøj, som man kan købe på en eller anden side på nettet. Smiley det jeg har brug for er; et par sko, sommerjakke. Det er de to primære ting, men derudover skal jeg også have anskaffet mig et par skjorter og t-shirts - så hvis i vil være hjælpsomme, vil jeg være meget taknemmelig. Opstemt
kommer helt an på hvad det må koste og hvilken stil du har?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1540: 06 Maj 2008, 21:28 »

kommer helt an på hvad det må koste og hvilken stil du har?

Prisen er stort set ligegyldigt, dog vil jeg sige at min grænse går ved omkring 800kr. for sko/jakke og omkring 500 ved skjorte/t-shirt. Men stil, hmm.. sådan lidt blandet, går i det tøj jeg finder pænt og ja, går lidt op i hvilket mærke det er også.

njandersen
Gæst

« Svar #1541: 06 Maj 2008, 21:30 »

www.Smartguy.dk
www.Volapykshop.dk
http://www.casualclothing.dk

ManUtd83
Manager

« Svar #1542: 06 Maj 2008, 21:31 »

Kan nogen henvise til et rigtig fedt bælte? Det skal bære en neutral farve, så det kan bruges til det meste - altså hvid, grå eller sort. Der skal være en ok stort spænde, men ikke alt for bling-bling Smiley skal helst ikke koste mere end 400-500 kr. og må IKKE være D&G

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1543: 06 Maj 2008, 21:50 »

Er specielt glad for mit Linderberg bælte (hvid) og Hugo Boss (sort) dem bruger jeg meget. Da de ikke er meget bling-bling og netop har denne neutrale farve så de passer til alt - stort set.

njandersen
Gæst

« Svar #1544: 06 Maj 2008, 21:51 »

Men nu passer de jo ikke lige ind i de 400-500 kroner...

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010