home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 386185 gange)
manchester-mikkel
Ynglingespiller

Sv: Modetøj
« Svar #1215: 17 Feb 2008, 22:15 »

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #1216: 18 Feb 2008, 04:08 »

De ligner hinanden meget, men det er nok det fra greedy.dk der ser bedst ud.

Men hvorfor bruge penge på noget man selv kan lave? Det er godt nok simpelt håndværk det der..

-Har selv prøvet at lave en slags rosenkrans med sådan et kors i, en af mine venner spurgte mig hvor jeg havde købt den og om den kostede mere end 200 kroner. (bildte ham ind at jeg havde købt den i en smykke forretning)

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Don Abramovich
Manager

« Svar #1217: 18 Feb 2008, 21:18 »

hader Arto og deres snobber, havde en profil der i 14 dage for at udstille min musiksmag og biler.
Har du flere biler? Dem har du msåke også købt for dine penge? Wink

Har ikke tal på det men jeg kan jo se ud i daglidagen når jeg ser mine jævnaldrende og ældre gå med Evisu og ikke Boss. Der burde ikke være så meget at hive i skægget for mester.

Måske mangler du lidt opmærksomhed i dagligdagen siden du skriver sådan?
Altså, Emil. Sådan cirka en gang i ugen er du på visit rundt i Danmark, mens du lige tjekker hvilke bukser folk går i? Heroppe i Nordjylland og de andre steder jeg har været af mere eller mindre store byer, der har jeg sgu' ikke set mange Evisu (har så heller ikke set så mange Hugo B.). Og, bare fordi dine jævnaldrende render rundt i mågeklatter betyder det jo ikke at alle de andre over din alder gør det. Eller det gør det måske fordi du bor i KBH?

Kom med nogle beviser, det vil gøre det hele meget nemmere. Hvis du så ikke kan finde dem, så tror jeg sgu' du har tabt slaget. Mester...

Mht. BBB, du har ret. Heldigvis for EVisu er Danmark ikke et specielt stort land!  Peace

heeey! jeg tjener da mine egne penge, er ikke en prettyboy og er ikke forkælet. Jeg køber selv mine egne ting som: tøj, DVD'er og PC spil, musikken downloader jeg så bare fra Morpheus gratis og blade som Goal (er faktisk stoppet med at læse Goal)

okay der er så 3 der tjener deres egne penge i min klasse vi har været oppe på 6 men nu kun 3.
Okay, flot. Vil du havce en medalje??!?

Edit: Ellers så har vi jo en Evisu tråd Smiley

Gosser
Manager

« Svar #1218: 18 Feb 2008, 21:30 »

Hahaha! You got to love Emillionaire! funny

Damn, man skulle ikke tro den dreng er 15 år, som der står i hans profil. Haha, har næsten ondt af ham Smiley

Emillionaire
Gæst

« Svar #1219: 18 Feb 2008, 21:49 »

gal, i er bare så store jyder hva'?

Maaaand, ved i overhovdet hvad stil er?

Det er så typisk jer jyder. Jeg kan huske at der var en der fremviste en pink Playboy polo som han syntes var fed, men syntes den var gayed og alt muligt, så kommer i op med jeres bøssearmbånd og lange Hugo Boss bukser hvor bukserne går helt på til jeres brystkasse.

Jeg taber i det mindste slaget med ære. Jeg var Én KBH-dreng mod en million jyder.

PS. Gosser hvis det er dit engelsk så er du fandme dårlig

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #1220: 18 Feb 2008, 21:52 »

Købte nogle Levi's 513 slim jeans her i ferien i Schweiz .

Jeg har ikke set dem i Danmark før, men de er rigtig fede Smiley

Gosser
Manager

« Svar #1221: 18 Feb 2008, 21:52 »

Nah, der er nu ikke noget galt i det engelsk jeg har skrevet Wink

Men du er sjov. Jeg kan godt lide dig. Du underholder mig. Bliv venligst ved med det!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1222: 18 Feb 2008, 21:53 »

Det er så typisk jer jyder. Jeg kan huske at der var en der fremviste en pink Playboy polo som han syntes var fed, men syntes den var gayed og alt muligt, så kommer i op med jeres bøssearmbånd og lange Hugo Boss bukser hvor bukserne går helt på til jeres brystkasse.

Jeg taber i det mindste slaget med ære. Jeg var Én KBH-dreng mod en million jyder.

Dømmer du alle jyder, fordi du har set en, som har en stil der ikke falder i din smag?

Store og store - din hjerne kapacitet må i hvert fald ikke være den største! Og nej, det var ikke et personligt angreb, bare et spørgsmål. Det kan du vel klare, du virker ellers så ''hård'' Wink

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Førsteholdsspiller

« Svar #1223: 18 Feb 2008, 21:57 »

Med ære ? Ja , det kan jeg høre  Wink

Du tabte slaget fordi du var forkert på den .

Don Abramovich
Manager

« Svar #1224: 18 Feb 2008, 22:00 »

Nej Emil. Her i Jylland er den eneste stil vi kender til en Vorupør habbit ,som går helt op på (til) vores brystkasse, med dertil hørende træ sko. Inden under tager vi så en pink (!!!!) polo på, fordi VI synes den er sej. Stil kommer jo ikke an på hvad alle andre siger. Hvis du vil gå i Evisu, så held og lykke! I DON'T MOTHERFUCKIN' CARE! (<- Ikke mit engelsk. Det var en andens..)

Jeg har erkendt mit nederlag. Jeg vinder med ære. Selvom vi har en trillion jyder mod den eneste kjøwenhawner som var dum nok til at gå i krig mod os sindssyge jyder. Ak, verden er hård...

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #1225: 18 Feb 2008, 22:02 »

Synes også han er sjov Grin

btw. så går vi kun i kedeldragt i Jylland:

Don Abramovich
Manager

« Svar #1226: 18 Feb 2008, 22:04 »

Kedeldragt er nogenlunde det samme som Vorupør habbit! Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #1227: 18 Feb 2008, 22:09 »

Du er sød!
Hvor ved du fra hvor langt mine bukser går op? Har du luret? For nej, de går ikke til brystkassen. Tværtimod sidder de et pænt stykke nede, måske kun lidt over dine?

7kfum
Gæst

« Svar #1228: 18 Feb 2008, 22:10 »

Jeg er ærkekøbenhavner og jeg hader Evisu! Men gå du bare med en mågeklat hængende ned af dine ben, jeg er ligeglad. Du skal bare vide at det ikke er jyder der har dårlig smag, det er dig!

Førsteholdsspiller

« Svar #1229: 18 Feb 2008, 22:11 »

Det er stil !

Min er så godt nok grøn , men alligevel . . .  Wink

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010