home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:08:57 warmon Blogs [28] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 12:33:20 Broen13 Blogs #60 Youth to Gold
I dag kl. 12:31:35 Broen13 Klubsøgnin... Al Hilal FC
I går kl. 11:41:30 Broen13 Klubsøgnin... ASEC Mimosas
I går kl. 11:38:45 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
05 Mar 2026, 19:49 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Mar 2026, 08:03 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
Antal Registrerede Brugere: 23324
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kollurprestige
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 836 837 [838] 839 840 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1541406 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Odds-tråd
« Svar #12555: 08 Maj 2011, 15:00 »

Ja, det er mig, der er dum...

Fodbold er muligvis ikke matematik - men det er betting i høj grad.
Men jeg gider slet ikke diskutere det med dig mere. Du er håbløs og snakker som du har forstand på.

Jeg håber virkelig, du har spillet kuponen.

Betting er en del af fodbolden, og så må det samme være gældende. Hvorfor er jeg håbløs? Jeg argumenterer for min sag, i modsætning til mange andre. Bare fordi vi ikke er af samme holdning, så er jeg åbenbart håbløs og uvidende. Nok om dig.

HansenLFC
Gæst

« Svar #12556: 08 Maj 2011, 15:08 »

Jeg forsvarer ikke min kupon, jeg argumentere for et princip, og ikke nødvendigvis netop i denne situation.

Nej jeg har ikke spillet, og kan heller ikke nå at spille på Hjørring - AGF kampen, som allerede er i gang. Sidder faktisk og ser den lige nu, hvor århusianerne fører 1-0 efter knap en time. Men jeg overvejer bare, at smide en 50'er eller måske en hund.

Jeres "begrundelser" om, at det er det samme som at smide penge ud, har dog ikke nogen indflydelse på min tilbagetrækning af den store pengesum, da jeg er dybt uenig.

Sjovt du ikke spillede den så, nu du ikke blev påvirket.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12557: 08 Maj 2011, 15:17 »

Selvfølgelig bliver jeg påvirket når så mange er "imod mig" Det var forkert formuleret i forrige indlæg. Dog fastholder jeg stadig min mening/holdning om odds generelt.

Nu tager jeg ned på den nærmeste tank og oddser for et lidt mindre beløb. Smiley

korzika
Gæst

« Svar #12558: 08 Maj 2011, 15:17 »

Du kan evt. prøve med 9 kampe, og se hvordan det går...

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12559: 08 Maj 2011, 15:31 »

Fodbold er ikke matematik! - Heldigvis!

Hej.

Betting består af matematik. Uanset om du vil det eller ej. Bookmakerne sætter en procentsats på hvert udfald, og udfra den procentsats laver de deres odds. Hvis de mener at en kamp er:

30-40-30

... så ville odds ved en tilbagebetalingspro cent på 100 % være:

3,33 - 2,5 - 3,33

Men da det ikke giver penge i kassen hos bookmakerne (i det lange løb ville de ende i 0 og dermed ingen penge tjent), så nedjusterer de oddsene en anelse, så de fx så sådan ud:

3,00 - 2,25 - 3,00 - men chancevurderingen fastholdes på de 30-40-30. På den måde tjener bookmakerne penge.

Derfor snakker man om værdibetting. Det findes der meget dokumenteret læsestof omkring, og uden at gå for dybt i det, så handler det om at man skal sætte en chancevurdering på hver kamp: Hvis du fx er uenig med bookmakeren, og mener at kampen er:

50 %-20 %-30 %

Så kan du gange oddset med din chancevurdering, og overstiger den 100 %, så er der tale om et værdispil. Det vil sige at med de nævnte odds ville det være god logik at spille på 1 - for så har du en betvalue på 150% (3,00*50%).

Når du så går ind og laver en kupon på odds 26, og der skal være værdi i den, skal den som minimum have 4 % - giver du den 50 %, så er det bare med at gå amok på sådanne kuponer uge efter uge, for så har du fundet en fantastisk lykkevej til at blive millionær. Overstiger den ikke de 4 %, så er der ikke længere tale om et værdispil: Derfor er det slet ikke forkert at sige, at den har ca. 2-3 % for at gå hjem.

Det vil sige, at over ca. 100 spil (eller naturligvis flere) ville en sådan kupon gå op 2-3 gange. Eller som dit postulat: 50 gange. Går den op 50 gange, så har du tjent kassen. Går den op 2-3 gange, så har du tabt på det. Går den op fire gange, så har du igen tjent på det.

Efter 100 spil med samme kupon, ville du have smidt 50.000 kroner. Går den op fire gange ud af de 100 gange, så har du tjent 2xxx kroner. Tror du vitterlig stadig, at den er 50/50? Så ville bookmakerne falde som fluer, og uanset hvor meget "Fodbold ikke er matematik" har de altså fat i den lange ende, uanset hvad en 16-årig knægt siger på internettet.

Ønsker man at læse mere om værdibetting - og det kan jeg kun anbefale! Smiley - så findes der masser af læsestof på nettet. Blandt andet denne anbefaler jeg: link.

HansenLFC
Gæst

« Svar #12560: 08 Maj 2011, 15:37 »

Du havde tabt allerede nu...

Send du lige en venlig hilsen til os alle <3

WinLimit
Lilleputspiller
*

« Svar #12561: 08 Maj 2011, 15:55 »

AGF til ikke at vinde, kaldt !  Cool

Held og lykke med din nye kupon. Jeg tør personligt ikke spille på noget fodbold andet end under/over væddemål indenfor de sidste 7 spillerunder af en liga. Det der med "De er godt nok sikre på deres placering, men de er gode" det er ikke et holdbart argument i min bog Wink

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #12562: 08 Maj 2011, 16:29 »

Du havde tabt allerede nu...

Send du lige en venlig hilsen til os alle <3

Hold nu op - alle ved at rådene til ikke at spille på de ni kampe kun var ubrugelige postulater......... Grin

Anyway, jeg har spillet på 3-1 sejr til fuckerne, selvom jeg håber på det stik modsatte. Ville dog varme i min lomme med en gevinst på 700 kr, for en 50er.
Tvivler på at vi får sat et ben til jorden idag......

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12563: 08 Maj 2011, 16:59 »

Jeg står stadig ved min holdning. Og vil I dog ikke bare lade være med, at hovere. I har intet, at have det i! Desuden oddsede jeg ikke den kupon, men har gjort mig et andet forsøg;

Porto - Pacos F @ 1

Rio Ave - Benfica @ 2

Sp. Liss - Setubal @ 1

Ajax - Twente @ 1

Barcelona - Espanyol @ 1

Indskud: 50 kr.

Total odds: 7,23

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12564: 08 Maj 2011, 17:00 »

Endnu en gang drenge, mand jer op! Det andet er simpelthen for barnligt. Ja, jeg tog fejl hvad angik en kamp, men mit budskab og argumentationerne for ment som i al almindelig, altså ikke kun den kupon.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #12565: 08 Maj 2011, 17:08 »

Endnu en gang drenge, mand jer op! Det andet er simpelthen for barnligt. Ja, jeg tog fejl hvad angik en kamp, men mit budskab og argumentationerne for ment som i al almindelig, altså ikke kun den kupon.

Endnu en gang, mand dig selv op! Vores argumentationer giver ligeså god mening som dine, hvis ikke bedre! Og skal jeg være helt ærlig så synes jeg ikke bare du tog fejl med en kamp, du tog fejl med dit budskab! 9 kampe er altid usikkert, især når det ikke engang er favoritter som giver 1,20 igen alle sammen. Det var et dårligt odds du lavede, men dit budskab var næsten endnu dårligere, hvis du tror det er fifty-fifty at vinde på 9 kampe.  Smiley

Hala Madrid!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12566: 08 Maj 2011, 17:09 »

Jeg står stadig ved min holdning. Og vil I dog ikke bare lade være med, at hovere. I har intet, at have det i!

Du vælger jo også at ignorere alt, hvad der modargumenterer dig.

WinLimit
Lilleputspiller
*

« Svar #12567: 08 Maj 2011, 17:15 »

Der skal godt nok ikke meget til at pisse dig af? Efter din chancevurdering til fifty/fifty glæder jeg mig meget til at følge med i alle de ni kampe og se hvor spot on de var, for jeg var godt nok uenig med dig på nogle af valgene. Jeg aner ikke noget om i hvilket niveau dine stakes normalt ligger, men jeg syntes godt nok det var et højt indskud på noget så usikkert. Hvis dine normale stakes ligger på 6000 er det jo en helt anden sag Wink
« Seneste Redigering: 08 Maj 2011, 17:21 af WinLimit » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #12568: 08 Maj 2011, 20:52 »

KILMARNOCK - CELTIC @ 2
SP.MOSK - AMKAR @ 1
BARCELONA - ESPANYOL @ 1
PORTO - PACOS F @ 1
SP.LISS - SETUBAL @ 1
OB - SILKEBORG @ 1
HJØRRING - AGF @ 2

RIO AVE - BENFICA @ 2
UDINESE - LAZIO @ 1
Indskud: 500 kr.
Mulig gevinst: 13045 kr.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12569: 08 Maj 2011, 21:21 »

Sur røv at tabe penge på, at Randers scorer i overtiden. Skuffet

If you can't join them, beat them.

Sider: 1 ... 836 837 [838] 839 840 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010