|
|
|
AdeBoom
Gæst
|
|
jeg tror godt de kan slå ACH.
Det kan alle jo sige. Begrund?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
jeg synes esbjergs trup er markant stærkere. og tror også det er en bagdel at det er horsens assistent der står for holdet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Jeg syntes generelt, at man skal holde sig fra indendørs. Vi kender ikke så manges indendørstalenter, der er en masse ukendte spillere med og der er sikkert nogle spillere, som ikke er i en så god form. Mit råd er: Hold jer væk - jeg gør i hvert fald.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@lex :b
|
|
Jeg syntes generelt, at man skal holde sig fra indendørs. Vi kender ikke så manges indendørstalenter, der er en masse ukendte spillere med og der er sikkert nogle spillere, som ikke er i en så god form. Mit råd er: Hold jer væk - jeg gør i hvert fald.
Det sku svært med de odds kampene har 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Alle bookmaker ændrer ofte deres odds. Det kan bl.a. være, hvis de er kommet til, at sætte oddset for højt, eller der bliver sat mistænkeligt høje summer på et spil. Ikke unormalt.
Eller mange små indskud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Det kan alle jo sige. Begrund?
indendørsfodbold er mere tekniksbetonet, og her vil jeg sige - uden noget større kendskab til mange af spillerne, at Esbjerg ser stærkest ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
tænkte på om der var nogen af jer der oddsede på bet365 og vidste om man kan spille systemspil altså hvis du har en 5-fold så kun 4 af dem skal være rigtige.
edit: og i så fald hvordan gør man?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Jan 2008, 22:48 af thomasmoll »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ny kupon! Denne skal være 100% hjemme! Som jeg tidligere har nævnt, så har jeg et rimelig stort oddsunderskud, så jeg har valgt den sikre vej både med indsats og kampe. Indsats: 10 kroner Mallorca - FC Barcelona 2 - 1.60 Nancy - Reims 1 - 1.22 Nice - LeHavre 1 - 1.60 Samlet odds 3.21. Jeg har allerede haft et oddsnederlag denne lørdag - Selvtilliden skal op igen!  Der røg den kupon 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
tænkte på om der var nogen af jer der oddsede på bet365 og vidste om man kan spille systemspil altså hvis du har en 5-fold så kun 4 af dem skal være rigtige.
edit: og i så fald hvordan gør man?
Trixie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Jeg mener da at resultater efter den ordinære spilletid også er gældende? Eller skal der være helt andre vilkår?  det er 90 minutter plus tillægstid - ikke mere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
det er 90 minutter plus tillægstid - ikke mere.
What ?  Er tillægstid gældende ? Det tror jeg ikke , for så er et tip på uafgjort jo umuligt !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
tillægs tid er de 3-4 min der bliver lagt oven i. de du taler om er forlænget spilletid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tillægs tid er de 3-4 min der bliver lagt oven i. de du taler om er forlænget spilletid  Når ... Mente også nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
What ?  Er tillægstid gældende ? Det tror jeg ikke , for så er et tip på uafgjort jo umuligt ! Hvor er du da for seeeeeej 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|