|
Don Abramovich
|
|
Nu ved jeg ikke hvor du oddser Seller, men hvis du oddser over nettet, så odds Hushovd vinder over Petacchi i TdF. Giver 2.30 igen på betsafe
Når man spiller h2h i cykling, skal Hushovd så bare slutte højere end Petacchi?  Edit: Det må det næsten være.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Jul 2010, 12:02 af Don Abramovich »
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Når man spiller h2h i cykling, skal Hushovd så bare slutte højere end Petacchi?  Edit: Det må det næsten være. Ja det er det, og tror på Hushovd fortsætter sin TdF styrke, og ender i top3 med Farrar og Cavendish
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Hushovd har været skadet op til løbet. Kan godt have stor indflydelse.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
Hvad sker der for betfair?, jeg købte et odds inde på at der ville blive scoret mere end 1.5 mål i argentina kampen mod Tyskland. Jeg satsede 300 kr og købte den til odds 1.36 vist nok. Men nu har jeg mistet de 300 kr og ingen gevinst fået?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Hvad sker der for betfair?, jeg købte et odds inde på at der ville blive scoret mere end 1.5 mål i argentina kampen mod Tyskland. Jeg satsede 300 kr og købte den til odds 1.36 vist nok. Men nu har jeg mistet de 300 kr og ingen gevinst fået?
Prøv at smid et screenshot at dit spil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
Det netop osse det der er problemet, jeg kan ikke finde mit spil. Jeg kan kun se de spil der er blevet udlignet, altså tabt, og ikke de vundne. Har skrevet til Betfair og de kan ikke se at jeg har spillet , så har mistet 300 kr:S.
Når man køber et spil, vil det så ik sige at man tror der bliver vundet eller scoret over 1.5 mål.
Mange tak!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Opret en tråd på Betxpert, de ved en masse om det derinde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Argentina v Tyskland - Over 2.5 mål
Indsats: 40 kr Odds: 2.00 2. Etape - Mark Cavendish vs Tyler Farrar Indsats: 20 kr Odds: 2.10
Argentina - Tyskland (Antal gule kort i 1. halvleg) - Mere end 1,5
Indsats: 20 kr Odds: 1.72
Argentina - Tyskland - Will there be a red card given? JA
Indsats: 20 kr Odds: 2.10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
Nordicbet.com
Norrby - IFK Värnamo (1X2) 2 - 3 spil : 2
Indskud : 200 kr
Gevinst: 460 kr
Moss - Sogndal (1X2) 1 - 4 Spil : 2
Indskud: 100 kr
Gevinst: 207 kr
Paraguay - Spanien (1X2 )0 - 1 Spil : 2
Indskud: 1000 kr
Gevinst: 1450 kr
Tyskland - Argentina (Under/over: 2.5) over til odds 1.85 Indskud: 2000 kr
Gevinst: 3700 kr
Startede med at sætte 1000 kr ind og få 1000 kr gratis i signop bonus på nordicbet.com. Har nu hele 4500 kr på kontoen. Kan anbefale man følger ekstrabladets spilforslag for de er virkelig gode!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Nordicbet.com
Norrby - IFK Värnamo (1X2) 2 - 3 spil : 2
Indskud : 200 kr
Gevinst: 460 kr
Moss - Sogndal (1X2) 1 - 4 Spil : 2
Indskud: 100 kr
Gevinst: 207 kr
Paraguay - Spanien (1X2 )0 - 1 Spil : 2
Indskud: 1000 kr
Gevinst: 1450 kr
Tyskland - Argentina (Under/over: 2.5) over til odds 1.85 Indskud: 2000 kr
Gevinst: 3700 kr
Startede med at sætte 1000 kr ind og få 1000 kr gratis i signop bonus på nordicbet.com. Har nu hele 4500 kr på kontoen. Kan anbefale man følger ekstrabladets spilforslag for de er virkelig gode!
Hvad er det for nogle spilforslag, kan du evt. komme med et link? 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Muchas Gracias Senóre Don A 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
Nogen som har forstand på betfair?
Hvis man nu sælger dennis menchov til at vinde touren til odds 85 og satser 50 kr. Får man så 4200 kr hvis Dennis Menchov ikke vinder Tour de France ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
olle111
Gæst
|
|
Nogen som har forstand på betfair?
Hvis man nu sælger dennis menchov til at vinde touren til odds 85 og satser 50 kr. Får man så 4200 kr hvis Dennis Menchov ikke vinder Tour de France ?
Desværre er det ikke helt sådan ! Hvis du sælger den til odds 85, så er det dig der udgiver det spil. Dvs at hvis jeg går ind og spiller den til odds 85, så er det dig der skal udbetale det som jeg evt. vil vinde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
Altså hvad er fordelen så ved at sælge?
Hvis Menchov så ik vinde touren hvad vinder jeg så?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|